Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Lang historie kort: Jeg var igennem en provokeret abort i uge 15, fordi den lille pige jeg bar ikke ville kunne overleve fødslen. Men jeg måtte igennem 3 udskrabninger - den sidste som kikkertoperation - fordi de ikke kunne få det hele ud. Til sidst blev der sat væv op for at forsøge at undgå sammenvoksninger.

Jeg vil gerne have det undersøgt. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal gribe det an i forhold til lægen og anvisning. Man kan jo ikke få hjælp til barn nr 2?

Føj for en omgang :kram2

Jo 3 IUI forsøg er gratis og evt. fryseforsøg fra barn nr. 1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis alt går vel på mandag, så skal jeg teste d. 23.

Dette er vores første IUI og vores første reelle chance.. Vil så gerne være positiv, men hold op hvor er det svært at holde humøret oppe og ikke overtænke alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis alt går vel på mandag, så skal jeg teste d. 23.

Dette er vores første IUI og vores første reelle chance.. Vil så gerne være positiv, men hold op hvor er det svært at holde humøret oppe og ikke overtænke alt.

Hvor spændende! Men ja, også frygteligt nervepirrende. Jeg sætter dig på :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du nok nå :kram2 Der er jo en hel måned at løbe på. Er det 1. scanning og 1. inseminering?

Jeg har lige været igennem den 1. og med mine cyklusser hidtil havde både klinikken og jeg selv forventet det værste, men jeg var klar til inseminering på cd 12 og fik mens 14 dage efter, så jeg er selvfølgelig ked af at det ikke blev i denne omgang, men også VILDT glad for hvor positivt min krop har reageret på hormonerne. Hvis den fortsætter sådan skal jeg allerede insemineres igen d. 12/11, og kan derefter nå med i testgruppen en gang til i denne måned. Men nu må vi se.

Håber at du bliver lige så positivt overrasket. Masser af babydust til dig :bd :bd :bd

Har slet ikke set du har skrevet til mig :( Det beklager jeg..

Jo, det er første IUI, men vi har prøvet i 3 år. Så jeg er ved at være godt utålmodig.

Skanningen gik rigtig godt i torsdag der var 3 fine æg I forskellige størrelser.. Men jeg er bekymret for havde ondt i højre side fredag middag.. Er så mange for jeg allerede har haft æl.. Men vi fik heldigvis hygget lidt ;)

Så håber stadig på en god chance..

Nu skal onsdagen bare gå! Det bliver en lang dag, især nu hvor jeg allerede er vågen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og held og lykke! Håber du når med en gang mere denne måned! Og dejligt di ser positiv på det..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende de næste par dage. Fik målt hcg i fredags som lå på 15. Det kunne dog være pga den æl sprøjte jeg fik i mandags så har testet igår og idag for at se hvordan udviklingen er og den er lovende.

Vil dog gerne vente med en stork.

Jeg er 3+4 idag

http://imgur.com/Q0IQlve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende de næste par dage. Fik målt hcg i fredags som lå på 15. Det kunne dog være pga den æl sprøjte jeg fik i mandags så har testet igår og idag for at se hvordan udviklingen er og den er lovende.

Vil dog gerne vente med en stork.

Jeg er 3+4 idag

http://imgur.com/Q0IQlve

Jeg krydser alt hvad jeg kan! :loveshower :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lovende ud Helle. Et forsigtig tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ser lovende ud Helle. Et forsigtig tillykke :)

Tak. Spørgsmålet er bare om den bliver siddende ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak. Spørgsmålet er bare om den bliver siddende ...

Krydser fingre for at den sætter sig godt fast og udvikler sig. Det er altid nervepirrende her i starten. Kæmpe :kram2 og en masse :bd Håber at du får det svar som du håber på en af de nærmeste dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude - mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude - mens

Øv, håber snart den er der for jer, især efter det i har været igennem! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Har slet ikke set du har skrevet til mig :( Det beklager jeg..

Jo, det er første IUI, men vi har prøvet i 3 år. Så jeg er ved at være godt utålmodig.

Skanningen gik rigtig godt i torsdag der var 3 fine æg I forskellige størrelser.. Men jeg er bekymret for havde ondt i højre side fredag middag.. Er så mange for jeg allerede har haft æl.. Men vi fik heldigvis hygget lidt ;)

Så håber stadig på en god chance..

Nu skal onsdagen bare gå! Det bliver en lang dag, især nu hvor jeg allerede er vågen.

Det er bare helt okay. Godt at I fik hygget hvis det var ægløsning du kunne mærke.

Mange tak. Jeg krydser for os begge!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende de næste par dage. Fik målt hcg i fredags som lå på 15. Det kunne dog være pga den æl sprøjte jeg fik i mandags så har testet igår og idag for at se hvordan udviklingen er og den er lovende.

Vil dog gerne vente med en stork.

Jeg er 3+4 idag

http://imgur.com/Q0IQlve

Der er da umiddelbart en fin udvikling. Hvor er det da spændende! :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Men hvor ser det godt ud piger! Indtil videre siger den fifty-fifty til :gal og :stork Det er da en hammer flot statistik. Lad os fortsætte sådan :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer der har fået mens.. :(

Jeg må dog lige dele min glæde med jer :yay  Var ude og blive insemineret dag..

 

2 æg var klar og 2 havde ikke løsnet sig.. Men det mest imponerende var mandens svømmere :cell 100 mio. inden oprensning (der var så mange så de stoppede med at tælle.. 30 mio. efter oprensning! :loveshower Nu skal det bare blive mandag d. 23.
Krydser finger for de næste på listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude - mens

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer der har fået mens.. :(

Jeg må dog lige dele min glæde med jer :yay Var ude og blive insemineret dag..

2 æg var klar og 2 havde ikke løsnet sig.. Men det mest imponerende var mandens svømmere :cell 100 mio. inden oprensning (der var så mange så de stoppede med at tælle.. 30 mio. efter oprensning! :loveshower Nu skal det bare blive mandag d. 23.

Krydser finger for de næste på listen.

Hvor dejligt :loveshower Vi skal til 1. scanning i morgen. Er godt nok spændt på hvordan det står til med mine små æggebasser.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram til jer der har fået mens.. :(

Jeg må dog lige dele min glæde med jer :yay  Var ude og blive insemineret dag..

 

2 æg var klar og 2 havde ikke løsnet sig.. Men det mest imponerende var mandens svømmere :cell 100 mio. inden oprensning (der var så mange så de stoppede med at tælle.. 30 mio. efter oprensning! :loveshower Nu skal det bare blive mandag d. 23.

Krydser finger for de næste på listen.

  

Hvor dejligt :loveshower Vi skal til 1. scanning i morgen. Er godt nok spændt på hvordan det står til med mine små æggebasser.

Hvor er det spændende. Held og lykke til jer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det spændende. Held og lykke til jer!

Tusind tak, men hvad med dig Nadeje? Du havde jo testdag igår?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt :loveshower Vi skal til 1. scanning i morgen. Er godt nok spændt på hvordan det står til med mine små æggebasser.

Det er både spændende og nervepirrende på samme tid! Held og lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, men hvad med dig Nadeje? Du havde jo testdag igår?

Ja jeg testene jo lørdag fordi vi skulle en masse søndag, og der kom en MEGET svag streg nr 2 frem. Så jeg tester igen i morgen og ser om det har udviklet sig, men jeg har ihvertfald ikke fået min mens. Sååå det er helt vildt spændende altså.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER