Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Spændende. :goodluck

:bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, ber' og krydser alt hvad der krydses kan for at jeg kan være med her.. Jeg skal scannes på torsdag for at se om mine æg er blevet store nok og klar til inseminering..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber, ber' og krydser alt hvad der krydses kan for at jeg kan være med her.. Jeg skal scannes på torsdag for at se om mine æg er blevet store nok og klar til inseminering..

Det skal du nok nå :kram2 Der er jo en hel måned at løbe på. Er det 1. scanning og 1. inseminering?

Jeg har lige været igennem den 1. og med mine cyklusser hidtil havde både klinikken og jeg selv forventet det værste, men jeg var klar til inseminering på cd 12 og fik mens 14 dage efter, så jeg er selvfølgelig ked af at det ikke blev i denne omgang, men også VILDT glad for hvor positivt min krop har reageret på hormonerne. Hvis den fortsætter sådan skal jeg allerede insemineres igen d. 12/11, og kan derefter nå med i testgruppen en gang til i denne måned. Men nu må vi se.

Håber at du bliver lige så positivt overrasket. Masser af babydust til dig :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Kæmpe held og lykke til dig :goodluck

Vil du skrives på listen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Det må være skæbnen så vi ender i terminsgruppe sammen igen! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kæmpe held og lykke til dig :goodluck

Vil du skrives på listen?

Ja, skriv mig bare på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må være skæbnen så vi ender i terminsgruppe sammen igen! :kram

Det satser jeg meget stærkt på!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det satser jeg meget stærkt på!!

... Har du mon hørt noget... :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 11 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Håber håber håber!!! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg skal have taget blodprøve i morgen...

Jeg tænker sådan på dig - håber du får et positivt resultat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er vist ude Har lige været på toilet hvor der var blod. Og selvfølgelig er vi kede af det. Ikke mindst min mand, som stadig virkelig troede at den var der.

Til gengæld havde klinikken sagt at jeg ikke skulle forvente mens før cd 37-74 som vanligt. Så at den i stedet kommer 14 dage efter inseminering er VIRKELIG dejligt når nu det skal være.

  

jeg tror også jeg melder fra her.

vi var på klinik igår hvor jeg skulle have taget celleprøve, den måtte vi så udskyde eftersom der allerede var blod oppe ved livmoderhalsen. Og nu på toilettet og indlægget. Så den dukker nok op imorgen. Bare vildt det er 3 dage før tid.

men nu begynder manden og jeg stille og roligt på kiss-kost, så må vi se om det giver gevinst ;) og så har vi samtale med Bjarne stigsby den 24. Nov med svar på alle prøver og hvad vi så gør :D

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg ønsker at I snart står med de to streger!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 11 :)

Så er du på :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg ønsker at I snart står med de to streger!

Tak søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! 

 

Jeg vil godt lægge ud med en  :stork !

 

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til! 

 

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde!

Jeg vil godt lægge ud med en :stork !

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til!

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen :loveshower

Tillykke! :loveshower Så skal den lille trold bare holde fast så det kan lykkedes jer at komme hele igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde!

Jeg vil godt lægge ud med en :stork !

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til!

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen :loveshower

Det er det jeg siger.. Skæbnen!!! :loveshower Stort tilykke søde.. :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! 

 

Jeg vil godt lægge ud med en  :stork !

 

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til! 

 

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen  :loveshower

Krydser fingre og tæer og hvad finder på min vej, for at det bliver til masser af ballade om otte måneder :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde!

Jeg vil godt lægge ud med en :stork !

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til!

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen :loveshower

Hvis i har mistet før har du så fået lov til at tage progesteron tilskud (crinone/lutinus) frem til uge 11? Nogle kvinder danner ikke nok selv og jeg får selv progesteron frem til uge 11 hvis jeger gravid (har mistet før og 2 bio kemisk graviditeter) Men holdt på den i det forsøg hvor jeg fik det.

Håber din graviditet bliver siddende :goodluck :bd

Og kæmpe stort tillykke :hurra :loveshower :balloon

Hvad var dit hcg tal forøvrigt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde! 

 

Jeg vil godt lægge ud med en  :stork !

 

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til! 

 

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen  :loveshower

Tillykke, håber at nu er det nu :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, tusind tusind tak for alle lykønskningerne!! I er bare så søde, og jeg glæder mig til at følge flere af jer i terminsgruppen.

 

Hvis i har mistet før har du så fået lov til at tage progesteron tilskud (crinone/lutinus) frem til uge 11? Nogle kvinder danner ikke nok selv og jeg får selv progesteron frem til uge 11 hvis jeger gravid (har mistet før og 2 bio kemisk graviditeter) Men holdt på den i det forsøg hvor jeg fik det.

Håber din graviditet bliver siddende :goodluck :bd


Og kæmpe stort tillykke :hurra :loveshower :balloon
Hvad var dit hcg tal forøvrigt?

 

Nej, altså jeg har vel egentlig kun officielt mistet en gang, og det var en MA i uge 9. Det ville jo ikke kunne ændres ved ekstra progesteron, da det sandsynligvis var en fejl ved fostret (vi havde jo set hjerteblink senest 8+3). De to andre gange har bare været bio, det tænker jeg ikke fertilitetsklinikkerne ser på som noget særligt (begge gange fået målt hcg, men for lavt). 

 

Denne gang er helt naturlig cyklus. Har ingen hormoner fået overhovedet, ikke engang ægløsningssprøjte. Har bare fået sat fryseæg op. Så vi tror på det kan lade sig gøre uden hormoner i denne omgang. Får ikke engang Crinone. 

 

Hcg var på 223, så det var ganske fint :) Ved R var det 170, MA'en var omkring 350.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde!

Jeg vil godt lægge ud med en :stork !

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til!

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen :loveshower

Jubiii!! Skynd dog over til os i juligruppen :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Først, tusind tusind tak for alle lykønskningerne!! I er bare så søde, og jeg glæder mig til at følge flere af jer i terminsgruppen.

Nej, altså jeg har vel egentlig kun officielt mistet en gang, og det var en MA i uge 9. Det ville jo ikke kunne ændres ved ekstra progesteron, da det sandsynligvis var en fejl ved fostret (vi havde jo set hjerteblink senest 8+3). De to andre gange har bare været bio, det tænker jeg ikke fertilitetsklinikkerne ser på som noget særligt (begge gange fået målt hcg, men for lavt).

Denne gang er helt naturlig cyklus. Har ingen hormoner fået overhovedet, ikke engang ægløsningssprøjte. Har bare fået sat fryseæg op. Så vi tror på det kan lade sig gøre uden hormoner i denne omgang. Får ikke engang Crinone.

Hcg var på 223, så det var ganske fint :) Ved R var det 170, MA'en var omkring 350.

Fantastisk flot tal .... :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne på den 9.11.. Held og lykke til os alle sammen.. :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER