Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Hvor er i søde! 

 

Jeg vil godt lægge ud med en  :stork !

 

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til! 

 

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen  :loveshower

Tillykke :loveshower  :balloons

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vil gerne på den 9.11.. Held og lykke til os alle sammen.. :bunny

Undskyld. Så er du på. Havde skrevet Maustique på 2 gange istedet for dig :oops det må være alderen der trykker. :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

  

Øv hvor er jeg ked af det på jeres vegne. Jeg ønsker at I snart står med de to streger!

Tusind tak, håber jeg også :) 

 

Hvor er i søde! 

 

Jeg vil godt lægge ud med en  :stork !

 

Vi har dog mistet flere gange før, så følelsen er lige nu afdæmpet glæde, og vi ser frem til at få overstået NF, men der er jo også et stykke tid til! 

 

Håber på at få følge med jer alle sammen i juli-terminsgruppen  :loveshower

 

Stort tillykke med graviditetten!! håber den sidder godt fast denne gang  :loveshower  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu bliver det spændende med en masse testere de næste 3 dage. I morgen er det Maustique. Masser af babydust herfra :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver spændende de næste dage - jeg hepper!! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde positiv æglæsningstest i går, så jeg kan teste 22 november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihh.

Jeg besluttede mig for at teste her til morgen, fordi vi skal bare være hjemme i dag, og i morgen skal vi være sammen med en masse folk.

Testen viste en meget svag streg nr 2. Så irriterende at man ikke kunne få et ordentlig svar alligevel.

Jeg har virkelig haft ondt i underlivet efter min ægløsning.

Men jeg må vel bare væbne mig med endnu mere tålmodighed og så vente på mens eller teste i den næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihh.

Jeg besluttede mig for at teste her til morgen, fordi vi skal bare være hjemme i dag, og i morgen skal vi være sammen med en masse folk.

Testen viste en meget svag streg nr 2. Så irriterende at man ikke kunne få et ordentlig svar alligevel.

Jeg har virkelig haft ondt i underlivet efter min ægløsning.

Men jeg må vel bare væbne mig med endnu mere tålmodighed og så vente på mens eller teste i den næste uge.

Ih hvor spændende!! Altså en positiv test er positiv ligemeget hvor svag den er! Men synes da du skal vente til tirsdag og hvis den er mere positiv der, så er du gravid :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihh.

Jeg besluttede mig for at teste her til morgen, fordi vi skal bare være hjemme i dag, og i morgen skal vi være sammen med en masse folk.

Testen viste en meget svag streg nr 2. Så irriterende at man ikke kunne få et ordentlig svar alligevel.

Jeg har virkelig haft ondt i underlivet efter min ægløsning.

Men jeg må vel bare væbne mig med endnu mere tålmodighed og så vente på mens eller teste i den næste uge.

Spændende :glad

Hepper den er der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih hvor spændende!! Altså en positiv test er positiv ligemeget hvor svag den er! Men synes da du skal vente til tirsdag og hvis den er mere positiv der, så er du gravid :wub

Okay det lyder spændende. Jeg tog testen sammen med min mand, og vi kunne begge se stregen, men den var ikke tydelig nok til at tage et billede af.

Ja jeg regner også med at tage en ny omkring tirsdag næste uge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende :glad

Hepper den er der

Tak, jeg håber også den er der for dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Iiiihh.

Jeg besluttede mig for at teste her til morgen, fordi vi skal bare være hjemme i dag, og i morgen skal vi være sammen med en masse folk.

Testen viste en meget svag streg nr 2. Så irriterende at man ikke kunne få et ordentlig svar alligevel.

Jeg har virkelig haft ondt i underlivet efter min ægløsning.

Men jeg må vel bare væbne mig med endnu mere tålmodighed og så vente på mens eller teste i den næste uge.

Jeg krydser fingre for jer :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde positiv æglæsningstest i går, så jeg kan teste 22 november

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror gerne jeg vil have en :stork ... :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror gerne jeg vil have en :stork ... :blush

Tror..? Fortæl! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har testet negativt her til morgen - så jeg er ret sikker på at jeg bare afventer mens....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativt her til morgen - så jeg er ret sikker på at jeg bare afventer mens....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativt her til morgen - så jeg er ret sikker på at jeg bare afventer mens....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativt her til morgen - så jeg er ret sikker på at jeg bare afventer mens....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du skal da så meget have en :stork Tillykke! :balloons

1.000 tak! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv altså :kram2 det gør mig ondt. Men det kan jo være at din krop bare er en langsom starter. Jeg krydser stadig fingre for dig. Hvornår forventer du mens?

Mandag..

Og der ringer jeg til lægen... Jeg har aftalt med manden at vi beder om at blive tjekket igennem, hvis det ikke lykkedes i denne runde. Efter hvad vi var igennem sidst så er jeg stadig ganske meget i tvivl om, hvorvidt jeg "fungerer" dernede mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mandag..

Og der ringer jeg til lægen... Jeg har aftalt med manden at vi beder om at blive tjekket igennem, hvis det ikke lykkedes i denne runde. Efter hvad vi var igennem sidst så er jeg stadig ganske meget i tvivl om, hvorvidt jeg "fungerer" dernede mere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kan du jo sagtens nå at teste positivt endnu. Så er testdag jo først mandag eller tirsdag.

Hvad skete der sidst?

Lang historie kort: Jeg var igennem en provokeret abort i uge 15, fordi den lille pige jeg bar ikke ville kunne overleve fødslen. Men jeg måtte igennem 3 udskrabninger - den sidste som kikkertoperation - fordi de ikke kunne få det hele ud. Til sidst blev der sat væv op for at forsøge at undgå sammenvoksninger.

Jeg vil gerne have det undersøgt. Jeg ved bare ikke, hvordan jeg skal gribe det an i forhold til lægen og anvisning. Man kan jo ikke få hjælp til barn nr 2?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER