Finemor

November testgruppe

238 indlæg i dette emne

Åh nej, Det var netop det her jeg frygtede ville ske. En grund til at klandre mig selv hvis det ikke lykkedes denne gang :boo

Fik i morges et hårdt slag i maven da jeg skulle flytte en kuffert. Kunne ikke finde ud af at ramme dørhullet og ramte dørkammen i stedet, Så det ene hjul røg ind i maven. Det gjorde faktisk ret ondt..

Det er jo nu her omkring at ægget sætter sig fast.. :(  Mon det vil få betydning for resultatet :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv jeg troede at jeg kunne nå at fange ÆL og være med... Men fik mens i fredags og havde ikke lige fanget ÆL denne gang:-( ØV!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Det var netop det her jeg frygtede ville ske. En grund til at klandre mig selv hvis det ikke lykkedes denne gang :boo

Fik i morges et hårdt slag i maven da jeg skulle flytte en kuffert. Kunne ikke finde ud af at ramme dørhullet og ramte dørkammen i stedet, Så det ene hjul røg ind i maven. Det gjorde faktisk ret ondt..

Det er jo nu her omkring at ægget sætter sig fast.. :( Mon det vil få betydning for resultatet :boo

Åh nej søde :kram2 Om det får nogen betydning er ikke let at sige. Jeg ville også blive bange hvis det var mig. Men klandre dig selv må du ikke! Det er den slags uheld der sker, og det er vi ikke selv herre over. Der er jo ingen der planlægger at vade ind i en dørkarm. Slet ikke en nyinsemineret kvinde. Det skal nok gå søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke testet, men når jeg mærker på min livmoderhals siger den at mens er lige rundt om hjørnet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, Det var netop det her jeg frygtede ville ske. En grund til at klandre mig selv hvis det ikke lykkedes denne gang :boo

Fik i morges et hårdt slag i maven da jeg skulle flytte en kuffert. Kunne ikke finde ud af at ramme dørhullet og ramte dørkammen i stedet, Så det ene hjul røg ind i maven. Det gjorde faktisk ret ondt..

Det er jo nu her omkring at ægget sætter sig fast.. :(  Mon det vil få betydning for resultatet :boo

 

Av av søde :kram2 Jeg har ikke nogen videnskabelig baggrund for at kunne sige det, men jeg tror altså ikke, at det på nogen måde kan påvirke om ægget sætter sig fast eller ej. Der er lige umiddelbart to specifikke grunde til, at jeg hælder den vej:

 

1: Når man fraråder aktiviteter såsom kontaktsport m.m., samt når det gælder visse risici i forbindelse med arbejde, hvor man evt. kan risikere at blive udsat for stød og slag, så synes jeg altid at det er den sene halvdel af graviditeten, som man har fokus på. Hvorfor jeg tænker, at det må være her, at risikoen for at det kan have en indvirkning er til stede.

 

2: Da vi for nylig var til scanning talte jordemoderen netop om (fordi hun var nødt til at trykke ret hårdt med scanneren på maven og 'mase' mig lidt) at kroppen er så smart indrettet, så fosteret sidder dybt og beskyttet i starten af graviditeten, hvor det er lille og sårbart, og derfor ikke er udsat.

 

Så nej, jeg tror personligt slet ikke, at du skal være nervøs for, at det kan have nogen betydning :kram2

 

Håber at mens holder sig væk :bd :goodluck :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne være med Blev insemineret første gang i går, og har testdag 27

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil gerne være med Blev insemineret første gang i går, og har testdag 27

Hvor dejligt. Så skal jeg ikke teste alene sidst på måneden. Men det er godt nok tidligt at du skal teste. Er det klinikken der har sat datoen? Jeg blev også insemineret igår og jeg skal først teste d. 30.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor dejligt. Så skal jeg ikke teste alene sidst på måneden. Men det er godt nok tidligt at du skal teste. Er det klinikken der har sat datoen? Jeg blev også insemineret igår og jeg skal først teste d. 30.

Ja det var klinikken der sagde jeg skulle have BP den 27...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej søde :kram2 Om det får nogen betydning er ikke let at sige. Jeg ville også blive bange hvis det var mig. Men klandre dig selv må du ikke! Det er den slags uheld der sker, og det er vi ikke selv herre over. Der er jo ingen der planlægger at vade ind i en dørkarm. Slet ikke en nyinsemineret kvinde. Det skal nok gå søde :kram

 

Tak søde.. Det var bare det eneste jeg frygtede. At kunne sige "Hvis det ikke var sket, så havde testen nok været positiv"

Gyn sagde godt nok at jeg bare skulle agere helt normalt og ikke tage nogen særlige hensyn, men det har jeg jo alligevel gjort lidt, netop pga. denne frygt..

 

Av av søde :kram2 Jeg har ikke nogen videnskabelig baggrund for at kunne sige det, men jeg tror altså ikke, at det på nogen måde kan påvirke om ægget sætter sig fast eller ej. Der er lige umiddelbart to specifikke grunde til, at jeg hælder den vej:

 

1: Når man fraråder aktiviteter såsom kontaktsport m.m., samt når det gælder visse risici i forbindelse med arbejde, hvor man evt. kan risikere at blive udsat for stød og slag, så synes jeg altid at det er den sene halvdel af graviditeten, som man har fokus på. Hvorfor jeg tænker, at det må være her, at risikoen for at det kan have en indvirkning er til stede.

 

2: Da vi for nylig var til scanning talte jordemoderen netop om (fordi hun var nødt til at trykke ret hårdt med scanneren på maven og 'mase' mig lidt) at kroppen er så smart indrettet, så fosteret sidder dybt og beskyttet i starten af graviditeten, hvor det er lille og sårbart, og derfor ikke er udsat.

 

Så nej, jeg tror personligt slet ikke, at du skal være nervøs for, at det kan have nogen betydning :kram2

 

Håber at mens holder sig væk :bd :goodluck :kiss

Tak søde :kram2 Du har sikkert ret.. Inde i mit hoved er det bare det værste der kunne ske :( Jeg fik forestillet mig at hvis ægget var ved at sætte sig fast, så fik slaget det til springe tilbage så det ikke kunne få fat(I know :shooter). Google var ingen hjælp.. Jeg er ellers skide god til biologi osv. men lige dette her har jeg sgu ikke lært noget om.. Havde det været en helt almindelig cyklus, altså uden insemineringen havde jeg slet ikke haft de her tanker..

Jeg har mange symptomer, men om det er fordi der sker noget godt, eller om det bare er stress/angst der får min krop til at opføre sig mærkeligt ved jeg ikke..

 

Nu håber jeg bare at den næste uge kommer til at få hurtigt.. Har købt en digital test som jeg vil bruge søndag morgen.. Så enten bliver det en rigtig dejlig julehygge/klippe-klister-dag med min veninde, eller også skal der ædes juleslik og kager til jeg kan trille hjem.. :mam

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja det var klinikken der sagde jeg skulle have BP den 27...

Nåh.. Blodprøve. Der var forklaringen ;) Jeg skal bruge almindelig graviditetstest.

Jeg skriver dig på. Og kæmpe held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv jeg troede at jeg kunne nå at fange ÆL og være med... Men fik mens i fredags og havde ikke lige fanget ÆL denne gang:-( ØV!

Øv! Super træls og skuffende! Bedre held næste cyklus :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver næsten helt flov nu over mit mindre meltdown den anden dag.

Det viser sig at min mens ikke er på vej, så du må gerne sætte en stork ud for mig.

Vores englepige skal være storesøster!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver næsten helt flov nu over mit mindre meltdown den anden dag.

Det viser sig at min mens ikke er på vej, så du må gerne sætte en stork ud for mig.

Vores englepige skal være storesøster!

Neiii! Tillykke :balloons Du skal da ikke være flov, men bare super glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver næsten helt flov nu over mit mindre meltdown den anden dag.

Det viser sig at min mens ikke er på vej, så du må gerne sætte en stork ud for mig.

Vores englepige skal være storesøster!

Stort tillykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har testet negativ i dag, men det er helt fint. ;)  For så ved jeg at ovetrillen er ude af kroppen..
Så tester jeg forhåbentlig positiv på søndag/mandag :whistling

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver næsten helt flov nu over mit mindre meltdown den anden dag.

Det viser sig at min mens ikke er på vej, så du må gerne sætte en stork ud for mig.

Vores englepige skal være storesøster!

:wub

:glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved ikke om det er pga de ekstra hormoner, men skal da lige love for der sker noget i underlivet med stik og jag og niv (ligesom sidestik)...har haft det i mindre grad ved æl, men aldrig to dage efter

Ih kunne tiden ikke bare spoles hurtigt frem så jeg ved om der er noget eller ej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bliver næsten helt flov nu over mit mindre meltdown den anden dag.

Det viser sig at min mens ikke er på vej, så du må gerne sætte en stork ud for mig.

Vores englepige skal være storesøster!

 

Hvor er det bare fantastisk søde du :kiss Stort, stort, stort tillykke! :yay :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens til mig

Øv søde :kram2 Er du okay?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at snige mig med? :)

Har test dag på lørdag! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan jeg nå at snige mig med? :)

Har test dag på lørdag! :)

Det kan du ihvertfald. Du er hermed skrevet på. Masser af babydust til dig. :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak!

Har snydetestet idag ;-) bad girl!

Og er vildt i tvivl om jeg kan se en streg eller om der intet er :-)

Så vi har besluttet at gemme testene væk i et par dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak!

Har snydetestet idag ;-) bad girl!

Og er vildt i tvivl om jeg kan se en streg eller om der intet er :-)

Så vi har besluttet at gemme testene væk i et par dage ;)

Spændende :wub Kan din bedre halvdel se en streg?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hejsa, Jeg er helt ny herinde på Babyklar, så prøver lidt at følge med her.. 

 

Er blevet insemineret for anden gang i denne måned, og har testdag på mandag 23/11.

 

Jeg tror ikke rigtig på det, for fik meget tidligt og totalt off al mulig timing en menstruationsagtig blødning, men fordi den kom så uforklarligt skævt i min cyklus, skal jeg teste alligevel. Så det gør jeg, men tænker mere fremad mod næste forsøg. Og så kan det jo være, jeg er hurtigt ude med at være med i en ny test-gruppe :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER