tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Aaaaaav av av mega lændesmerter :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Formentlig en computer, og ikke en person, der specifikt har villet ind i lige din mail, men ubehageligt alligevel :kram2

Ja sikkert :) Men nemlig... Adr!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det bliver bedre og bedre jo ældre E bliver :kram

Ang aflevering var det sådan du beskriver under hele min barsel ;) jeg hentede og afleverede med bus og fire det meste gik det helt fint og få tal af gangene gik det skævt. Da Liv blev lidt ældre begyndte jeg at hente på cykel med anhænger. Det gav en stor frihed ikke at være afhængig af bus :)

Tak for kram og trøstende ord :kram2

Og ja, det er jo mega normalt og ufarligt at aflevere bh barn med baby :D Det var også bare fordi det var nyt :blush Men det gik nu helt nemt og smertefrit og vi lærte, at vi sagtens kan gå derop istedet for at tage bussen :super

Eneste minus er, at jeg ikke nåede at få morgenmad og nu går jeg med sovende baby <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Åh nej! Det lyder rigtig ubehageligt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands timing! :klap Tak for endnu en gang at efterlade dårlig stemning på vej til arbejde.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Årh altså Lene! :kram2 godt at han ikke er kommet alvorligt til skade, men forhelvede hvor er det op af bakke :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej! Det lyder rigtig ubehageligt :(

Ja meget det var gudskelov en bakkende bil ud af en indkørsel så den havde ikke så meget fart på.

Men cyklen er noget nær totaltskadet og min mand har forstuvet skulderen, fået trykket et par ribben og fået en fiberspringning i låret. Og så er han blå, grøn og sort...

Så han har rimeligt ondt tiltrods for megasmertestillende piller :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh altså Lene! :kram2 godt at han ikke er kommet alvorligt til skade, men forhelvede hvor er det op af bakke :kiss

Tak. Vi er bare taknemmelige for at det ikke gik værre. Gudskelov intet brækket og ingen hjernerystelse. Hurra for cykelhjelm. Men øv alligevel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha! Godt at han ikke kom alvorligt til skade!

Og :kram til dig - du har vist mere end nok at se til i forvejen, uden en ekstra person der skal have hjælp :kram2

Tak ja jeg synes godt at kunne mærke at jeg løber lidt hurtigere. Vi har gudskelov masser af aftensmad i fryseren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Shiiiit :kram Godt han ikke kom alvorligt til skade med alligevel :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mands timing! :klap Tak for endnu en gang at efterlade dårlig stemning på vej til arbejde.

Æv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja meget det var gudskelov en bakkende bil ud af en indkørsel så den havde ikke så meget fart på.

Men cyklen er noget nær totaltskadet og min mand har forstuvet skulderen, fået trykket et par ribben og fået en fiberspringning i låret. Og så er han blå, grøn og sort...

Så han har rimeligt ondt tiltrods for megasmertestillende piller :(

Ouch - hvor træls for jer alle :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaarmen, jeg får spat af den legetøjsstøvsuger :rolleyes Han vil have den hele tiden, men er også løbende hvinende og sur over alt muligt med den, og har en fiks idé om, at mor skal støvsuge, og så bliver han rasende, når den på et tidspunkt skal pakkes væk - GIV MIG STYRKE!!!

Jeg er sådan set klar med taske og klapvogn til at tage på tur - men jeg gider på den anden side ikke slæbe en skrigende unge ud af døren til en tur, det skulle være for hans skyld :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den er så fin, men når den er både lille i størrelsen og meget nedringet, må jeg på jagt efter en anden....

Den er rigtig lille synes jeg :( God jagt! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aaaaaarmen, jeg får spat af den legetøjsstøvsuger :rolleyes Han vil have den hele tiden, men er også løbende hvinende og sur over alt muligt med den, og har en fiks idé om, at mor skal støvsuge, og så bliver han rasende, når den på et tidspunkt skal pakkes væk - GIV MIG STYRKE!!!

Jeg er sådan set klar med taske og klapvogn til at tage på tur - men jeg gider på den anden side ikke slæbe en skrigende unge ud af døren til en tur, det skulle være for hans skyld :rolleyes

:kram The joy of toddlers :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg føre en auktion, som jeg egentlig ikke har råd til :D Sidder halvvejs at håber, at der kommer en og byder over mig, hvilket jo nemt kan ske, da, der er 24 timer endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Åh nej da :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ouch - hvor træls for jer alle :(

Ja meget.

Åh nej da :kram

Tak.

Åh nej da!!! Godt at det ikke gik værre end du har beskrevet, men rigtig god bedring med ham :kram :kram

Tak ja han/vi var heldige.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At Jacob er blevet kørt ned :boo

Han er gudskelov ikke kommet alvorligt til skade men nu har jeg 4 der skal hjælpes i tøjet mv.

Havde lige glædet mig til bare at skulle slappe de sidste 14 dage af min barsel :( og nu må jeg også skære i DIY's til navngivningen...

Ej, hvor skræmmende oplevelse :(

Hvor i landet bor du? Hvis du har brug for lidt hjælp til diy eller andet en dag i ugen, kommer jeg gerne forbi og giver en hånd :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, hvor skræmmende oplevelse :(

Hvor i landet bor du? Hvis du har brug for lidt hjælp til diy eller andet en dag i ugen, kommer jeg gerne forbi og giver en hånd :kram2

Tak hvor er det sødt af dig :kiss. Jeg bor i København!

Vi har nu fået lavet en ny DIY plan så Simon bliver sat i arbejde med trylledej og stik-ud-forme i weekenden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak hvor er det sødt af dig :kiss. Jeg bor i København!

Vi har nu fået lavet en ny DIY plan så Simon bliver sat i arbejde med trylledej og stik-ud-forme i weekenden.

Super!

Men sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget - jeg skal først starte på arbejde på mandag ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Super!

Men sig endelig til, hvis jeg kan hjælpe med noget - jeg skal først starte på arbejde på mandag ;)

Tusind tak det vil jeg huske

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har ikke været hjemme nogen dage.. Også er der klamme melmøllarver i lejligheden FY FOR S*T*N!!!!

Jeg havde været så dum (uvidende), at lægge en pose fuglefoder øverst på en hylde. Føj!

Og skadedyrsbekæmperen kan først komme i morgen. Øv!! "I må ikke røre ved noget". Øh! Ad!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.