tazdiginez

Brokke-tråden 2.0

8,458 indlæg i dette emne

Jeg ville tage en kop! Måske det kan skræmme ham ud?

Hvis det ikke var for K, så havde jeg forsøgt at skræmme ham ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hvis det ikke var for K, så havde jeg forsøgt at skræmme ham ud

Hmm! Okay så.. Hvad man ikke gør for de mænd!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det håber jeg for jer :kiss :kram2

Jeg blev også forskrækket over hvordan J havde det med det hele, men man kan måske godt forstå det er voldsomt for dem - de kan jo bare stå og se til, og ikke gøre noget som helst. Jeg er i hvert fald glad for at jeg trods alt var en del af det og ikke 'bare' skulle stå og se det udspille sig.

Hvornår skal I til efterfødselssamtale, ved I det endnu?

Jeg tror lige, der går noget tid. Min fødselsjordemoder ville lige give os tid til at komme ovenpå og sådan.

Ja, det der med at stå og bare se på, må være så vildt skræmmende. Efter fødslen skulle det pludselig gå stærkt, så ingen havde selvfølgelig tid til at informere min mand, og det er der, han ikke vidste hvor alvorligt det var. Det har sat sig lidt i ham desværre :( Vi er heldigvis gode til at snakke om det, så jeg tror ikke, det sætter sig fast - andet end at ingen af os tør gøre det igen, men det er så også hvad det er. Vi har to dejlige drenge, så vi behøver heldigvis ikke gennemgå det igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror lige, der går noget tid. Min fødselsjordemoder ville lige give os tid til at komme ovenpå og sådan.

Ja, det der med at stå og bare se på, må være så vildt skræmmende. Efter fødslen skulle det pludselig gå stærkt, så ingen havde selvfølgelig tid til at informere min mand, og det er der, han ikke vidste hvor alvorligt det var. Det har sat sig lidt i ham desværre :( Vi er heldigvis gode til at snakke om det, så jeg tror ikke, det sætter sig fast - andet end at ingen af os tør gøre det igen, men det er så også hvad det er. Vi har to dejlige drenge, så vi behøver heldigvis ikke gennemgå det igen

Det lyder som en god idé at vente lidt. Så dukker der måske også nogle andre ting op, end hvis det var lige efter.

Det var netop også fordi ingen kunne nå at informere J, at han var blevet så forskrækket og havde svært ved at slippe det. Hvor er det godt at I får snakket om det derhjemme også. Det har vi måske ikke været gode nok til, før nu :rolleyes

Dejligt at I heller ikke 'behøver' gøre det igen, så kan I måske få det parkeret en gang for alle :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den generation er bare virkelig dårlige til at bruge Facebook! Jeg sidder og græmmes næsten dagligt over min mor og min svigermors adfærd på de sociale medier :P

 

Jeg overvejer virkelig at begrænse mine forældres muligheder for at kommentere på noget som helst. Der skal gerne komme en hamrende irrelevant kommentar fra dem og det er så irriterende. Så bland jer dog uden om! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder som en god idé at vente lidt. Så dukker der måske også nogle andre ting op, end hvis det var lige efter.

Det var netop også fordi ingen kunne nå at informere J, at han var blevet så forskrækket og havde svært ved at slippe det. Hvor er det godt at I får snakket om det derhjemme også. Det har vi måske ikke været gode nok til, før nu :rolleyes

Dejligt at I heller ikke 'behøver' gøre det igen, så kan I måske få det parkeret en gang for alle :kiss

De stakkels mænd aner jo heller ikke hvad der foregår. Der er det nok noget nemmere for os, der trods alt er i det.

Dejligt at I er begyndt at få snakket om det. Det er bare virkelig vigtigt. Jeg er så glad for at Jens fik nævnt det igår, så jeg ved hvad han gennemgår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, der ikke vil spørge sin gamle kollega om at få en kuglepen! Den kan ikke købes i butikkerne, så hans gamle arbejde er eneste mulighed, og jeg SKAL bruge lige præcis den kuglepen til at fortsætte i barnets bog.

Jeg tror, han synes, det er pinligt, for han har nu fået 8 mdr til at gå uden at få den....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, der ikke vil spørge sin gamle kollega om at få en kuglepen! Den kan ikke købes i butikkerne, så hans gamle arbejde er eneste mulighed, og jeg SKAL bruge lige præcis den kuglepen til at fortsætte i barnets bog.

Jeg tror, han synes, det er pinligt, for han har nu fået 8 mdr til at gå uden at få den....

Det ville jeg nok også synes var pinligt og have svært ved at spørge om.

Så hellere et farveskift i bogen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mand, der ikke vil spørge sin gamle kollega om at få en kuglepen! Den kan ikke købes i butikkerne, så hans gamle arbejde er eneste mulighed, og jeg SKAL bruge lige præcis den kuglepen til at fortsætte i barnets bog.

Jeg tror, han synes, det er pinligt, for han har nu fået 8 mdr til at gå uden at få den....

Griner - måske er det bare så meget en kvindeting at kunne gå så meget op i, hvilken kuglepen, der bliver skrevet med, at din mand bare synes, at det er generelt pinligt at bede om :lol

Han må sq bare skrive en besked til kollegaen om, at han godt nok føler dig noget fjollet, men at hensynet til familiens overlevelse tilsiger, at han beder om at få udleveret et styk kuglepen (vel i princippet tyveri, hvis den skal snuppes på kontoret ;) ) hurtigst muligt.

Kan du evt selv spørge, hvis gemalen stiller sig helt på bagbenene? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At det her sygdom skal gåååå så langsomt frem altså.... Jeg er efterhånden frygtelig ensom i det her isolationsværelse.... Heldigvis kan stinus ammes igen, så det klør jeg på med en gang i timen fordi han hurtigt bliver træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De stakkels mænd aner jo heller ikke hvad der foregår. Der er det nok noget nemmere for os, der trods alt er i det.

Dejligt at I er begyndt at få snakket om det. Det er bare virkelig vigtigt. Jeg er så glad for at Jens fik nævnt det igår, så jeg ved hvad han gennemgår

Det tror jeg du har helt ret i!

Det er så godt at I har fået åbnet op for det 'allerede' (i sammenligning med herhjemme i hvert fald :P ). Det er super vigtigt og for os især fordi vi jo drømmer om at Adam skal være storebror inden for nær fremtid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg bor i et så latterligt konstrueret hus, at en vandskade der ikke kunne være undgået pga dårligt håndværk, nu potentielt kan have påvirket gulvet og væggene i halvdelen af huset! :O

Det blir dyrt (for forsikringen) og kommer til at vare håbløst længe! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ville jeg nok også synes var pinligt og have svært ved at spørge om.

Så hellere et farveskift i bogen ;)

Ej, ville du seriøst?! :O Jeg synes, det er sådan en ligegyldig ting at bede om ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Griner - måske er det bare så meget en kvindeting at kunne gå så meget op i, hvilken kuglepen, der bliver skrevet med, at din mand bare synes, at det er generelt pinligt at bede om :lol

Han må sq bare skrive en besked til kollegaen om, at han godt nok føler dig noget fjollet, men at hensynet til familiens overlevelse tilsiger, at han beder om at få udleveret et styk kuglepen (vel i princippet tyveri, hvis den skal snuppes på kontoret ;) ) hurtigst muligt.

Kan du evt selv spørge, hvis gemalen stiller sig helt på bagbenene? :chin:

Amen, det er da så fjollet! Han ser ham tit - de er ret gode venner - så det burde da slet ikke være et problem. Og jeg HAR sagt, at han bare kan sige "du ved, hvor åndssvage kvinder kan være....", men det rykker lissom ikke.

Jeg har også spurgt, om jeg selv skal spørge, men deg behøver jeg da absolut ikke. Min kære mand gør det ikke nemt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej, ville du seriøst?! :O Jeg synes, det er sådan en ligegyldig ting at bede om ;)

Jeg ville netop synes det var så ligegyldigt, at det ville være pinligt! :haha Men jeg kan ikke engang li' at bede om de penge folk skylder mig, hvis de glemmer det.. Tror ikke min bror har betalt for en julegave i 3 år! :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville netop synes det var så ligegyldigt, at det ville være pinligt! :haha Men jeg kan ikke engang li' at bede om de penge folk skylder mig, hvis de glemmer det.. Tror ikke min bror har betalt for en julegave i 3 år! :lol

Haha! :LOL

Jeg tænker, det er ligegyldigt for kollegaen, men ikke for mig :D

Hvis nogen spurgte mig, om de måtte få en af mine arbejdskuglepenne, ville jeg overhovedet ikke tænke andet end "selvfølgelig" ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :LOL

Jeg tænker, det er ligegyldigt for kollegaen, men ikke for mig :D

Hvis nogen spurgte mig, om de måtte få en af mine arbejdskuglepenne, ville jeg overhovedet ikke tænke andet end "selvfølgelig" ;)

Hvad er det for et firma? Måske en herinde vil kunne skaffe dig kuglepennen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad er det for et firma? Måske en herinde vil kunne skaffe dig kuglepennen :)

Topdanmark. Og tak for at anerkende mit problem :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Topdanmark. Og tak for at anerkende mit problem :D

 

Jeg tror muligvis at jeg har en Topdanmark kuglepen liggende derhjemme. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror muligvis at jeg har en Topdanmark kuglepen liggende derhjemme. :P

Og her kommer problemet: det er ikkederes sponsorpen, jeg skal bruge. Men tak ellers :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens relatere til at en bestemt kuglepen kan være vigtig til barnets bog (selvom mine egnes er udfyldt med 117 tilfældige nuancer af blå/sort), men mest af alt er jeg bare nysgerrig efter, hvad der gør Topdanmark kuglepennen så speciel? Er den ikke bare blå? Eller? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan sagtens relatere til at en bestemt kuglepen kan være vigtig til barnets bog (selvom mine egnes er udfyldt med 117 tilfældige nuancer af blå/sort), men mest af alt er jeg bare nysgerrig efter, hvad der gør Topdanmark kuglepennen så speciel? Er den ikke bare blå? Eller? :)

Haha! :D Det er en tusch-agtig kuglepen i sort, og så skriver den bare rigtig flot. Nogle penne skriver man bare pænere med end andre.

Jeg har brugt den pen til bryllupsinvitationer, dåbsinvitationer og barnets bog.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha! :D Det er en tusch-agtig kuglepen i sort, og så skriver den bare rigtig flot. Nogle penne skriver man bare pænere med end andre.

Jeg har brugt den pen til bryllupsinvitationer, dåbsinvitationer og barnets bog.

Jeg ville bare spørge selv. Eller hapse manden mobil og sende en besked fra ham til vennen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den generation er bare virkelig dårlige til at bruge Facebook! Jeg sidder og græmmes næsten dagligt over min mor og min svigermors adfærd på de sociale medier :P

Hørt! Er I klar til endnu en Fisters mor-anekdote?

Jeg studerer jo med en masse søde mennesker i start-20'erne og en af dem havde postet noget halvsjovt en dag, som jeg kommenterede helt lowkey på pga en fællesreference.

Gud hjælpe mig om ikke min mor lige går ind og kommenterer i tråden (ung gut hun end ikke har hørt om) med, at den gamle borgmester jo sidder hjemme hos dem (mine forældre) og fortæller historier. FULDSTÆNDIG ude af kontekst for lige at fortælle mine studiekammerater at HUN kender borgmesteren (i verdens mindste kommune).

Jeg er ikke længere Facebook venner med min mor... ( men i weekenden fil jeg at vide at hun sender billeder til mine venner alligevel.)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hørt! Er I klar til endnu en Fisters mor-anekdote?

Jeg studerer jo med en masse søde mennesker i start-20'erne og en af dem havde postet noget halvsjovt en dag, som jeg kommenterede helt lowkey på pga en fællesreference.

Gud hjælpe mig om ikke min mor lige går ind og kommenterer i tråden (ung gut hun end ikke har hørt om) med, at den gamle borgmester jo sidder hjemme hos dem (mine forældre) og fortæller historier. FULDSTÆNDIG ude af kontekst for lige at fortælle mine studiekammerater at HUN kender borgmesteren (i verdens mindste kommune).

Jeg er ikke længere Facebook venner med min mor... ( men i weekenden fil jeg at vide at hun sender billeder til mine venner alligevel.)

Undskyld, men det er altså virkelig sjovt :lolhit

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.