Girl Next Door

Hvad gør dig glad i dag? Vol. 2

4,011 indlæg i dette emne

Fik et lille grin over min mand - som står og råber AV og hiver bukserne ned. Bekymret kommer jeg løbende... den kære har repareret et hul i sine bukser med en klipse maskine :D nu har han så fundet ud af at det måske ikke var den bedste måde. Måske jeg skulle komme ham til undsætning med en nål og tråd

PS ingen alvorlig skade sket :rolleyes

Hahaha :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk tid med Mie. Nyder simpelthen bare den (alt for korte, desværre) tid vi har sammen. Vi bare hygger og griner og leger og nyder at være sammen.

Mit livs lys :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk tid med Mie. Nyder simpelthen bare den (alt for korte, desværre) tid vi har sammen. Vi bare hygger og griner og leger og nyder at være sammen.

Mit livs lys :wub

:wub :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At ligge ved siden af W :biglove Nu må vi se hvordan det går at have ham her i løbet af natten, men åh hvor er det skønt lige nu :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne M har fødselsdag :biglove :loveyou

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se og mærke Karla bonde med lillebror i morges. Jeg sagde til hende, at lillebror var vågen, og så lagde hun straks hænderne på min mave og fik en række gode spark lige der, hvor hun havde lagt hænderne :wub det var så hyggeligt at se hendes glæde og forventning. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne M har fødselsdag :biglove :loveyou

Stort tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3 timers lur sammen med N :yay Så fik jeg da også mere end fordoblet min nattesøvn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Barsel med den lækre dreng :D

2ylr9n6.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham :)

Tak søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min skønne M har fødselsdag :biglove :loveyou

Stort tillykke med ham :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke med ham :)

Tak søde :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Et fantastisk besøg på arbejde, hvor jeg fik kaffe med min dejlige kollegaer og hilste på min nye chef. Og lille tutten charmede dem alle sammen :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At få støvsuget. Det trængte virkelig.

Dejlige billeder af min store dreng fra børnehaven :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigerfar åbenbart har bestilt og betalt materialer til min kærestes biograf projekt..... I indkørslen stod der vildt meget sondolit, murer halløj osv. Det er åbenbart en gave fra ham, og det letter altså lidt i budgettet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At se hvordan Erica bare glæder sig til at blive storesøster :wub

Vi havde i dag besøg af et vennepar, med en pige på 3 år og en baby - Erica var klart mest interesseret i baby end i pigen, som hun ellers leger godt med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At svigerfar åbenbart har bestilt og betalt materialer til min kærestes biograf projekt..... I indkørslen stod der vildt meget sondolit, murer halløj osv. Det er åbenbart en gave fra ham, og det letter altså lidt i budgettet :-)

Det lyder da virkelig lækkert!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At alle julegaver er købt, og Astrid nærmest sov fra det hele. Hun vågnede i babysam, hvor vi sad i ammehjørnet (i den gode stol) og fik en flaske og hyggede lidt :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mine før-graviditets jeans på idag :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mine før-graviditets jeans på idag :glad

Sådan :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mine før-graviditets jeans på idag :glad

:glad

Jeg konstaterede i går, at jeg godt kan lukke mine - jeg har dog ikke eksperimenteret med at sætte mig ned i dem ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg har mine før-graviditets jeans på idag :glad

:toot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Sådan :super

:glad

Jeg konstaterede i går, at jeg godt kan lukke mine - jeg har dog ikke eksperimenteret med at sætte mig ned i dem ;)

:toot

Tak piger :yay det er godt det samme, for jeg har simpelhen slidt de andre bukser op jeg ku passe :p

Jeg ku også lukke dem her 3 uger efter fødslen. Men der var sgu ingen bevægelsesfrihed ;) godt nok ville det klæ dem her hvis jeg liige tabte måske 1,5 kg mere, men det er fanme en fed følelse at lige så stille vinde klædeskabet tilbage :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At jeg endelig har afleveret speciale, og kan holde barsel

Tillykke! Det er altså fedt at få det skidt afleveret! Skal du forsvare, eller bliver det "bare" bedømt skriftligt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.