My-Moren

Ammetråd

2,419 indlæg i dette emne

Er jeg den eneste der kigger på babyens begyndende deller og bliver sådan lidt stolt :loveshower I made that ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der kigger på babyens begyndende deller og bliver sådan lidt stolt :loveshower I made that ;)

Hihi ^_^ hvor er du sød :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu vækkede jeg hende altså lidt :blush

Så rart at få taget trykket. Og nu sover hun videre ved siden af mig i sengen.

Hvor meget spiser Sigrid om natten?

1-2 gange - typisk bare fra et bryst.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der kigger på babyens begyndende deller og bliver sådan lidt stolt :loveshower I made that ;)

Hehe :kiss Jeg kan primært huske at have set på junior, og tænkt 'hold da op - tænk at han er blevet så stor bare af at leve af mig" :wub

Mælkebaren her er der så desværre ikke nogen, der får deller af betydning af, men de vokser dag bliver skønnere for hver dag :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe :kiss Jeg kan primært huske at have set på junior, og tænkt 'hold da op - tænk at han er blevet så stor bare af at leve af mig" :wub

Mælkebaren her er der så desværre ikke nogen, der får deller af betydning af, men de vokser dag bliver skønnere for hver dag :kuller

Deller er måske også så meget sagt, på Nohrs slanke krop. Men alligevel, der er da lidt at hapse ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Ouch! Jeg har en lille mus, der altid er kampsulten om morgenen, så hun snupper lynhurtigt nattens overskud, så snart hun vågner :rolleyes

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste på ammenets (eller søsterside?) Facebook-gruppe at snakken gik om amning og LCHF, hvor flere (næsten alle) sagde at deres mælkemængde var faldet meget af at spise LCHF - fedtet er jo fino, men kroppen har brug for hurtig kulhydratenergi til at lave mælk.

Jeg ved ikke hvor videnskabeligt det er, men ville bare lige nævne det :kiss

Bare hvis nogen påtænker at spise efter de principper.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste der kigger på babyens begyndende deller og bliver sådan lidt stolt :loveshower I made that ;)

 

Nej :blush Det gør jeg også ;) 

Synes også det er lidt vildt, at jeg har kunne amme ham til at tage 1,25 kg på og vokse 7 cm siden fødslen :wub 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Tak :kiss

Jeg laver nogle retter til aftensmad efter det, men spiser ikke udelukkende efter det så længe jeg ammer :)

:ditto

Sparer generelt lidt på kulhydraterne, men spiser stadig rugbrød og chokolade :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Susanne, undskyld jeg kom helt fra dig igen, men dejligt st læse st det er blevet nemmere :) Og sålænge Sofie tisser, så tror jeg ikke, at hun mangler :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er altså også svært at vurdere, hvad de får. Jeg lagde Sigrid til et ret fladt bryst, og efter det første nedløb lå hun bare og hyggesuttede i laaaaang tid - men da hun så hostede for lidt siden, så stod mælken ud af munden på hende :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg har gået næsten 7 km med barnevognen i dag, og jeg tror det har påvirket mælken <_<

Lily vågnede med det samme, da vi kom hjem, og så brugte jeg en time på at amme hende, hvor hun blev lagt til hvert bryst 3 gange! Hun er heldigvis faldet i søvn igen nu, så nu hviler jeg på sofaen og drikker en masse vand :)

Rettede det hurtigt op igen? Jeg havde ikke lige overvejet, at motion kunne gøre noget der :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hvordan er jeres produktion om natten? Min er godt nok en flad fornemmelse.. Men okay, nattesøvnen er så også aflyst 3. nat i træk :zzz det hjælper jo ikke ligefrem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Altså søvn er jo virkelig godt for produktionen. Så så længe Lily tager gode lange stræk om natten, så er det nok den tid på døgnet, hvor produktionen er allerbedst.

Så din manglende nattesøvn kan nok godt have noget at gøre med det.

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER