Fister

Tråden om livets store spørgsmål

654 indlæg i dette emne

Jeg kan ikke udstå koriander! Det smager af sæbe :puke

:ditto  kan slet ikke have det  :wacko Læste faktisk en artikel om at det muligvis er genetisk betinget  :P  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hver gang den kører så ligger jeg min mobil! Den virker total modsat på mig!

Tilgengæld er der en rejse reklame hvor de siger "det er lige meget hvor man er bare man er sammen" med mange flere ord :p og DEN elsker jeg!

Dén giver nemlig mening ja! (At den så også kan give mig dårlig samvittighed er en anden sag...)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes forresten også, at koriander smagte af sæbe i starten, men det gik over efter at jeg havde spist det i noget tid :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes forresten også, at koriander smagte af sæbe i starten, men det gik over efter at jeg havde spist det i noget tid :)

Ej, har elsket det fra dag 1. Det er fantastisk. Især sammen med tun og lidt chili. Mums :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koriander er jeg cirka lige så vild med som ideen om en opvaskemiddel-oliedressing - tror smagen er den samme

Ang fyrene i S-toget, så er der nogle piger, der tænder på det der "jeg har stor muskler, og lav IQ" noget. Det må være noget krybdyrshjerne "me Tarzan, you little weak girl"-agtig, hvor pigen føler sig beskyttet af stærke arme. Men jeg ved godt, at jeg ikke bliver spist af en sabeltiger, så jeg er godt tilfreds med en mand med intelligens ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Høhø, jeg kan nu godt mærke min krybdyrshjerne engang imellem. :whistling Men ligefrem fyre, der står og flexer i toget, det er alligevel for komisk til at det kan være sexet! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sammen med fennikel - er der overhovedet nogen som ka li det?

.

Fennikel, selleri og koriander er heller ikke mig :)

Vi har fennikelthe stående til Mi. Vi havde en slat havregryn til at stå i en pose i nærheden af theen, for der var ikke plads i bøtten. Da vi så skulle spise havregrynet blev det en noget blandet oplevelse- det smagte ad fennikel! Yrk! Me. Var noget skeptisk overfor havregryn en periode derefter :P Selvom vi havde vist hende at de blev smidt ud og erstattet af helt nyt der røg direkte i bøtten også spiste vi det der ikke kunne være deri først :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koriander er jeg cirka lige så vild med som ideen om en opvaskemiddel-oliedressing - tror smagen er den samme

Ang fyrene i S-toget, så er der nogle piger, der tænder på det der "jeg har stor muskler, og lav IQ" noget. Det må være noget krybdyrshjerne "me Tarzan, you little weak girl"-agtig, hvor pigen føler sig beskyttet af stærke arme. Men jeg ved godt, at jeg ikke bliver spist af en sabeltiger, så jeg er godt tilfreds med en mand med intelligens ;)

:D :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg funderer jævnligt over, hvad der foregår i hovederne på bilister, der holder i en venstresvingsbane, og som, når pilen bliver grøn, TRIILLER gennem krydset?! Jo tak, du har grøn PIL, så du skal ikke holde tilbage for nogen og din langsomhed betyder så, at der kommer 4 biler med over fremfor potentielt 8.

Jeg bliver helt arrig! :prik :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg funderer jævnligt over, hvad der foregår i hovederne på bilister, der holder i en venstresvingsbane, og som, når pilen bliver grøn, TRIILLER gennem krydset?! Jo tak, du har grøn PIL, så du skal ikke holde tilbage for nogen og din langsomhed betyder så, at der kommer 4 biler med over fremfor potentielt 8.

Jeg bliver helt arrig! :prik :rolleyes

 

Småtravl morgen i trafikken ? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når jeg går og trommer mig på min gravide mave, er det så ligesom at sove i telt i regnvejr for baby?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Småtravl morgen i trafikken ? :)

Næh. Det er ferietid, så der er stort set ingen trafik for tiden. Det er en generel betragtning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Koriander er jeg cirka lige så vild med som ideen om en opvaskemiddel-oliedressing - tror smagen er den samme

Ang fyrene i S-toget, så er der nogle piger, der tænder på det der "jeg har stor muskler, og lav IQ" noget. Det må være noget krybdyrshjerne "me Tarzan, you little weak girl"-agtig, hvor pigen føler sig beskyttet af stærke arme. Men jeg ved godt, at jeg ikke bliver spist af en sabeltiger, så jeg er godt tilfreds med en mand med intelligens ;)

Haha :lol nu kan en fyr med store muskler godt være intelligent ;)

Hvis jeg så de fyre, tror jeg at jeg nok bare ville tænke at de prøvede at presse motion ind. Har nemlig en kæreste som gør det selv, fx tager han kropshævninger når han laver mad i køkkenet :) Han er i god form, træner en del, og er intelligent (medlem af mensa)

Bare sådan lige for at sige at en mand med store muskler ikke har en lav IQ. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus: enig

Store muskler er ikke lig med lav IQ, men når de fyre jeg ser og drikker redbull, har (i min verden) tåbelige tatoveringer, hører højt musik i toget, taler som indvandrere selvom de er pæredanske osv, så tegner der sig lidt et billede i mit hoved.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vinnus: enig

Store muskler er ikke lig med lav IQ, men når de fyre jeg ser og drikker redbull, har (i min verden) tåbelige tatoveringer, hører højt musik i toget, taler som indvandrere selvom de er pæredanske osv, så tegner der sig lidt et billede i mit hoved.

Sjovt at høre den slags :) her i byen er det de magre scrawny typer, der opfører sig på den måde :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg også tit tænkt over. Eller om de nogensinde har været ude i virkelighedens Danmark?

 

Det tænker jeg nogen gange om politikerne :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sjovt at høre den slags :) her i byen er det de magre scrawny typer, der opfører sig på den måde :)

Jow jow også dem :lol

Hvad betyder scrawny?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jow jow også dem :lol

Hvad betyder scrawny?

Afpillet, tynd, udsultet... alt andet end i god stand :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Afpillet, tynd, udsultet... alt andet end i god stand :)

Jeg har aldrig hørt det før. Men det er selvfølgelig heller ikke en betegnelse der kan bruges om mig :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid de langsomste cyklister, der skal holde forrest i krydsene? Man overhaler dem, og når man så holder for rødt, kører de lige så stille udenom og holder helt ude midt i krydset?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det altid de langsomste cyklister, der skal holde forrest i krydsene? Man overhaler dem, og når man så holder for rødt, kører de lige så stille udenom og holder helt ude midt i krydset?

JA! Godt spørgsmål!

Jeg tænkte i dag på om motorcyklister kan blive fanget i fotofælder, når der ikke er nummerplade foran?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har altid spekuleret over den logiske forklaring på, at når det gør ondt i hjertet, at der kommer vand ud af øjnene (tårer)...

Jeg forstår at det er med til at rense øjnene hvis der kommer fremmedlegemer derind, men hvorfor man får tårer i øjnene når man græder - eller er mega glad og rørt - det forstår jeg ikke!!!

:ditto jeg har også undret mig rigtig mange gange!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næh. Det er ferietid, så der er stort set ingen trafik for tiden. Det er en generel betragtning ;)

Har det på samme måde- det er bare spild af alles tid - grrrrr

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår ikke behovet for at advarer om fotovogne, politikontrol osv. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER