HippieSoul

Termin november 2015 - SMALLTALK

1,494 indlæg i dette emne

Nå det var hurtigt, jeg snakkede med lægen, som sagde at når der ingen smerter var og blødningen ikke er større, så er der ingen grund til at være bekymret. Men jeg skulle ringe igen hvis blødningen bliver kraftig eller hvis jeg får smerter :huh

Glæder mig godt nok til første scanning, det hele virker så uvirkeligt stadig. Gid man kunne få en test der kunne måle HCG niveau :rolleyes

Jeg forstår din bekymring. Jeg har jo selv blødt 3 gange. I lørdags, i går og i dag. Jeg får målt mit hcg ved blodprøver, vil din læge ikke det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg forstår din bekymring. Jeg har jo selv blødt 3 gange. I lørdags, i går og i dag. Jeg får målt mit hcg ved blodprøver, vil din læge ikke det?

Hun mente ikke det var nødvendigt at foretage yderligere, og jeg vil sådan set give hende ret. Når der ikke er smerter forbundet med blødningen, så kan burde der ikke være noget galt. Hun sagde også at det var almindeligt at der var lidt klumper i det. Så jeg vil stole på hende, prøve at lade være med at bekymre mig om det, og så er der ikke andet for end at vente til den 31. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt input til det med frit sygehusvalg ;)

Da jeg var gravid første gang, hørte jeg til Riget, men søgte om at føde på Hvidovre. Man søger gennem sin læge, når man har fået lavet vandrejournal første gang. Så sender lægen vandrejournalen til det ønskede hospital.

Jeg fik dog afslag fra Hvidovre hospital pga. for mange fødsler den måned <_< Så endte med at føde på Riget, hvilket også var fint.

Nu hører jeg til Herlev, men vil prøve at søge Hvidovre igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hun mente ikke det var nødvendigt at foretage yderligere, og jeg vil sådan set give hende ret. Når der ikke er smerter forbundet med blødningen, så kan burde der ikke være noget galt. Hun sagde også at det var almindeligt at der var lidt klumper i det. Så jeg vil stole på hende, prøve at lade være med at bekymre mig om det, og så er der ikke andet for end at vente til den 31. :)

Krydser fingre for dig :goodluck

Jeg er 4+3 og har lysebrunt udflåd. Fik målt hcg hos lægen i går. Det lå på 575. Skal til scanning hos en gynækolog om en uge, fordi jeg har to tidligere mislykkede graviditeter.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå det var hurtigt, jeg snakkede med lægen, som sagde at når der ingen smerter var og blødningen ikke er større, så er der ingen grund til at være bekymret. Men jeg skulle ringe igen hvis blødningen bliver kraftig eller hvis jeg får smerter :huh

Glæder mig godt nok til første scanning, det hele virker så uvirkeligt stadig. Gid man kunne få en test der kunne måle HCG niveau :rolleyes

Det kan en blodprøve

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig :goodluck

Jeg er 4+3 og har lysebrunt udflåd. Fik målt hcg hos lægen i går. Det lå på 575. Skal til scanning hos en gynækolog om en uge, fordi jeg har to tidligere mislykkede graviditeter.

Tak, uh hvor spændende, krydser også fingre for dig  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det kan en blodprøve

Ja, det er den eneste mulighed, men har bare allerede været så meget væk fra arbejde at jeg er bange for at de begynder at have mistanke :blush  Så jeg må vente med tålmodighed, det skal nok gå alt sammen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt input til det med frit sygehusvalg ;)

Da jeg var gravid første gang, hørte jeg til Riget, men søgte om at føde på Hvidovre. Man søger gennem sin læge, når man har fået lavet vandrejournal første gang. Så sender lægen vandrejournalen til det ønskede hospital.

Jeg fik dog afslag fra Hvidovre hospital pga. for mange fødsler den måned <_< Så endte med at føde på Riget, hvilket også var fint.

Nu hører jeg til Herlev, men vil prøve at søge Hvidovre igen :)

Hvor er det dejligt at se dig herinde! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det dejligt at se dig herinde! :kram2

Jeg lurer bare lidt :blush ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg lurer bare lidt :blush ;)

Du hører til her. Lige så meget som jeg gør :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du hører til her. Lige så meget som jeg gør :kiss

Årh tak :blush :kiss

Er bare så bange for at tro på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh tak :blush :kiss

Er bare så bange for at tro på det...

Kender jeg godt. Min optimisme er ikke særlig stor pt :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender jeg godt. Min optimisme er ikke særlig stor pt :(

Vi må holde sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må holde sammen ;) :kiss

Vi er jo alle sammen meget nye endnu, så der er ingen garantier for nogen af os  :blush Vælger bare at tro på at det går godt for alle og vi får en masse dejlige november bebser! :baby1  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lidt input til det med frit sygehusvalg ;)

Da jeg var gravid første gang, hørte jeg til Riget, men søgte om at føde på Hvidovre. Man søger gennem sin læge, når man har fået lavet vandrejournal første gang. Så sender lægen vandrejournalen til det ønskede hospital.

Jeg fik dog afslag fra Hvidovre hospital pga. for mange fødsler den måned <_< Så endte med at føde på Riget, hvilket også var fint.

Nu hører jeg til Herlev, men vil prøve at søge Hvidovre igen :)

 

Jeg har næsten besluttet at jeg vælger Hillerød med det samme, selvom jeg pt bor i København og arbejder på Riget. Vi er ved at sælge lejlighed og når nok at flytte inden der rigtig kommer gang i jm besøgende. Tænker bare at så er jm i hvertfald og scanninger et fast sted selvom jeg kommer til at skifte læge.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo alle sammen meget nye endnu, så der er ingen garantier for nogen af os :blush Vælger bare at tro på at det går godt for alle og vi får en masse dejlige november bebser! :baby1

Helt enig! Det har alle fortjent! - Jeg vil se en regn af november 2015 babyer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo alle sammen meget nye endnu, så der er ingen garantier for nogen af os :blush Vælger bare at tro på at det går godt for alle og vi får en masse dejlige november bebser! :baby1

Helt enig! Det har alle fortjent! - Jeg vil se en regn af november 2015 babyer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi må holde sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Selvfølgelig har alle fortjent det :) Det var bare fordi, at vi er lidt i samme båd, da vi begge har set blod og har mistet før :(

Håber selvfølgelig godt for alle :bd

Nu har jeg været inde og bladre lidt bagud i din "min vej til graviditet"s tråd.   :kram Jeg tror på den her der denne gang!  :baby2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu har jeg været inde og bladre lidt bagud i din "min vej til graviditet"s tråd. :kram Jeg tror på den her der denne gang! :baby2

Tak skal du have :kram2

Lige nu sidder jeg hos lægen og venter på at komme ind til 2. blodprøve.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er jo alle sammen meget nye endnu, så der er ingen garantier for nogen af os  :blush Vælger bare at tro på at det går godt for alle og vi får en masse dejlige november bebser! :baby1  

Ja, er helt enig :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak skal du have :kram2

Lige nu sidder jeg hos lægen og venter på at komme ind til 2. blodprøve.

Får du så svar i dag eller først mandag?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også melde mig under fanerne.

 

Jeg har været kæreste med R i 15 år. Jeg er lige fyldt 41 år, og er første gangs gravid. Vi startede PB da jeg var 29 år, og har været igennem et utal af behandlinger, haft en masse pauser undervejs osv. Så at det ser ud til at det er lykkedes er et stort mirakel for os begge, og vi håber og tror på at det ender lykkeligt.

I den sidste uge er jeg vågnet 2 gange om natten, ved at jeg har styrtblødt, og har derfor været til ekstra scanning begge gange. Den første gang, kunne de kun se at der kom blod fra livmoderen, men ikke mere. Så der måtte vi vente og se. Det stoppede helidgvis igen. Anden gang fandt de en stor blodansamling et andet sted i livmoderen, hvor der stadig ligger blod og venter på at komme ud, men det skulle ikke have betydning for bassen.

Anden gang var jeg dog overbevist om at det var slut, indtil bassen kom fint frem på skærmen, og vi fik den bonus, at hjertet var begyndt at slå. Det var så fantastisk! Så nu skal jeg til min planlagte 1. scanning i næste uge, og håber stadig at det ser fint ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil også melde mig under fanerne.

 

Jeg har været kæreste med R i 15 år. Jeg er lige fyldt 41 år, og er første gangs gravid. Vi startede PB da jeg var 29 år, og har været igennem et utal af behandlinger, haft en masse pauser undervejs osv. Så at det ser ud til at det er lykkedes er et stort mirakel for os begge, og vi håber og tror på at det ender lykkeligt.

I den sidste uge er jeg vågnet 2 gange om natten, ved at jeg har styrtblødt, og har derfor været til ekstra scanning begge gange. Den første gang, kunne de kun se at der kom blod fra livmoderen, men ikke mere. Så der måtte vi vente og se. Det stoppede helidgvis igen. Anden gang fandt de en stor blodansamling et andet sted i livmoderen, hvor der stadig ligger blod og venter på at komme ud, men det skulle ikke have betydning for bassen.

Anden gang var jeg dog overbevist om at det var slut, indtil bassen kom fint frem på skærmen, og vi fik den bonus, at hjertet var begyndt at slå. Det var så fantastisk! Så nu skal jeg til min planlagte 1. scanning i næste uge, og håber stadig at det ser fint ud.

 

Sikke en historie! Stort TILLYKKE og velkommen til! Det er da et mirakel efter så lang tids prøven! Hvilken behandling var I i denne gang?

Er sikker på bassen blir siddende helt November  :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke en historie! Stort TILLYKKE og velkommen til! Det er da et mirakel efter så lang tids prøven! Hvilken behandling var I i denne gang?

Er sikker på bassen blir siddende helt November  :gravid

 

Tak for velkomst :)

Vi var i gang med vores allersidste fryseforsøg, hvor vi fik tøet 3 æg op. Det var kun den ene der overlevede. Så vi er blevet enige om, at det er en sej lille basse der er kommet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER