HippieSoul

Termin november 2015 - SMALLTALK

1,494 indlæg i dette emne

Hej

Jeg har termin 4. November, så jeg er 5+7 i dag. Jeg bor sammen med min kommende mand i Grønland, vi skal giftes om 3 uger ❤Det var absolut ikke planlagt, men vi er glade for vores tidlige julegave

Jeg har kvalme, ømme større bryster, kløe og en masse aktivitet i underlivet. Her den anden dag blødte jeg, fik det tjekket, men tilsyneladende intet galt. Har det godt og føler mig meget gravid, hvis man kan sige det

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hej

Jeg har termin 4. November, så jeg er 5+7 i dag. Jeg bor sammen med min kommende mand i Grønland, vi skal giftes om 3 uger ❤Det var absolut ikke planlagt, men vi er glade for vores tidlige julegave

Jeg har kvalme, ømme større bryster, kløe og en masse aktivitet i underlivet. Her den anden dag blødte jeg, fik det tjekket, men tilsyneladende intet galt. Har det godt og føler mig meget gravid, hvis man kan sige det

Velkommen til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej  :) Nu tør jeg også melde mig på banen! Jeg testede positiv i går, men er ikke sikker på hvor langt jeg er henne da jeg har en meget uregelmæssig cyklus. Jeg har besluttet at jeg er 4+1 i dag med termin 20.november indtil andet er bevist  :P Ifølge sidste mens. er jeg 6+5 meeen... det ved jeg ikke passer for testede bragende negativ for en uge side. Jeg bestiller en TS lige før påske, så må vi se hvad den siger, og hvis jeg er heldig er der også hjertelyd til den tid  :wub

 

Den er min mands og min første graviditet, jeg er 25 år (snart 26 ligesom manden) og det er lykkes i første cyklus på trods af PCO :biglove Vi bor i KBH men er ved at sælge lejligheden og så flytter vi til Nordsjælland.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

At have fået kun fem timers søvn, starte morgenen ud med at møde på job kl 07.00 lave tunsalat (med kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder lidt :( Større forklaring er i min tråd. Øv hvor jeg håber det bare er sarte slimhinder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg bløder lidt :( Større forklaring er i min tråd. Øv hvor jeg håber det bare er sarte slimhinder!

Jeg tænker du skal tage det helt rolig selv om det er svært.. I min uge seks blødte både tandkød og næse, og jeg kunne virkelig mærke de tørre slimhinder.

1 ud af 4 kvinder bløder under deres graviditet uden det har den mindste betydning❤️ Så slap lidt af på sofaen og se om ikke det er væk i aften

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tænker du skal tage det helt rolig selv om det er svært.. I min uge seks blødte både tandkød og næse, og jeg kunne virkelig mærke de tørre slimhinder.

1 ud af 4 kvinder bløder under deres graviditet uden det har den mindste betydning❤ Så slap lidt af på sofaen og se om ikke det er væk i aften sender noget god karma og en tanke din vej!

Tak :kram

Men når jeg aborterede på dette tidspunkt sidst, giver det bare en naturlig frygt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kram

Men når jeg aborterede på dette tidspunkt sidst, giver det bare en naturlig frygt!

De ved jeg godt, har det på samme måde når der er noget der føles forkert.. Hvordan går det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer stadig lidt blod, men stadig intet i bindet.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kommer stadig lidt blod, men stadig intet i bindet.

Jeg håber det stopper!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At have fået kun fem timers søvn, starte morgenen ud med at møde på job kl 07.00 lave tunsalat (med kvalme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det stopper!

Pt ingen blod!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pt ingen blod!

Gode tegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Pt ingen blod!

Arj hvor dejligt!!! Det er dagens gode nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lyder som en laaang dag! <3hjerteblink <3

Pyha ja

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Arj hvor dejligt!!! Det er dagens gode nyhed

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

6+0 i dag... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+3 :-D

Kvalmen bliver mere og mere uudholdelig.

Jeg har valgt at få en Tryghedsscanning omkring uge 7, til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror vi gerne vil vide hvad køn det bliver :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er meget enige om at vi ikke vil vide hvad køn det bliver... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Undskyld jeg spørger dumt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi vil gerne vide kønnet. Vi har fået det at vide med vores to piger, og vil også gerne denne gang. Vi ser sådan på det, at det jo er en overraskelse uanset hvornår man får det at vide, og så passer det os fint at få det at vide tidligt. Med Clare begyndte vi allerede at kalde hende navnet da vi fik kønnet at vide. Det gjorde vi også så småt med Cara, som dog havde et andet fornavn inden hun blev født, men jeg var lidt tilbageholdende, jeg havde bare en mærkelig fornemmelse af at der var noget der ikke var som det skulle være. Men det at vi fik at vide hvilket køn Cara var gav alligevel en virkelighedsfølelse som jeg ikke ville være foruden skulle det samme ske igen. Hvert et sekund vi fik med bevidstheden om at det var hende der var derinde har talt for mig. Jeg har jo aldrig fået lov at have hende i live, og nåede heller ikke at mærke hende sparke fordi min moderkage lå ud mod maven, så derfor betød det noget for mig at vide at det var hende der var derinde. Måske lyder det tosset, men det er mine tanker :)

 

Jeg har i øvrigt fuld respekt for, at man foretager det valg man finder bedst for sig selv. Jeg læste en artikel for et par måneder siden om en der havde følt sig meget dømt fordi hun havde valgt ikke at få kønnet at vide. Det kan jeg slet ikke finde i mig selv at gøre, de har jo bare foretaget deres eget valgt efter hvad der passede dem bedst. At forfatteren til artiklen så endte med at dreje den så hun selv dømte dem der fik kønnet at vide i graviditeten er vel en anden sag...  :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

5+3 :-D

Kvalmen bliver mere og mere uudholdelig.

Jeg har valgt at få en Tryghedsscanning omkring uge 7, til

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER