HippieSoul

Termin november 2015 - SMALLTALK

1,494 indlæg i dette emne

Mine symptomer er også små i dag :kram

Jeg har virkelig mistet troen :unsure

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ej det er jeg faktisk glad for at høre :blush

Da jeg mistede i sidste cyklus havde jeg også brunt udflåd, som så stoppede i 3 dage, men så kom tilbage igen og endte med menstruation :(

Denne her gang har jeg haft 4 dage uden brunt, og nu er det kommet igen. Derfor frygter jeg bare, at blodet er lige om hjørnet :unsure

Jeg forstår dig godt. Når du har prøvet det kan det være svært at bevare optimismen. Men jeg har en forestilling om at optimismen og håbet har en større kraft end man selv tror. Tro på det gode, det er det eneste du selv aktivt kan gøre, resten står naturen for. Op med hagen, og så får du lige en varm krammer :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg forstår dig godt. Når du har prøvet det kan det være svært at bevare optimismen. Men jeg har en forestilling om at optimismen og håbet har en større kraft end man selv tror. Tro på det gode, det er det eneste du selv aktivt kan gøre, resten står naturen for. Op med hagen, og så får du lige en varm krammer :kram2

Tak skal du have :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig mistet troen :unsure

Tak :kram2

Bed om nye blodprøver så :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varme tanker  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bed om nye blodprøver så :kram2

Ja, det var en god ide. Er virkelig spændt på, hvad gynækologen mener, at mit problem er :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Varme tanker :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Brunt udflåd og ingen symptomer længere :(

Tror ikke at scanningen i morgen bliver en rar oplevelse :boo

 

Kære LilleMi

Stort kram til dig  :kram2

- husk du er gravid indtil modsatte er bevist! Jeg tror også, som en anden skriver, at sindet er en stærk kraft. Men med din historie, er det selvfølgelig ekstra sårbart, når man ikke oplever symptomer m.m. Vil bare sige, at jeg heller ikke har oplevet så nogle her i dag. Men det er helt normalt, at det svinger op og ned.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kære LilleMi

Stort kram til dig :kram2

- husk du er gravid indtil modsatte er bevist! Jeg tror også, som en anden skriver, at sindet er en stærk kraft. Men med din historie, er det selvfølgelig ekstra sårbart, når man ikke oplever symptomer m.m. Vil bare sige, at jeg heller ikke har oplevet så nogle her i dag. Men det er helt normalt, at det svinger op og ned.

Tak skal du have :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg blev også ret forundret, og forskrækket over at jeg først mærkede det bagefter. Men nu giver det pludselig mening at der flere steder står at nåe man træner skal man holde flere pauser end normalt, simpelthen fordi kroppen og maven lige skal følge med. Så det ved jeg nu :)  Der er mange steder man kan finde om do's and don'ts, men det er meget individuelt hvad man kan klare, og det væsentlige er ikke at overbelaste bækkenet :)  Men jeg satser altså på at jeg kan lave pull ups (kropshævninger) selv med stor mavse, kunne være sjovt at filme det i en montage måned for måned :D

Ja det vil da være så sejt! Det vil jeg gerne se til november  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har virkelig mistet troen :unsure

Tak :kram2

:kram2 Du må ikke miste modet! Du er gravid indtil andet er bevist! Krydser fingre for en god scanning i morgen  :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Scanning i aften  :glad

Håber selvfølgelig på at få at vide at alt ser fint ud, og glæder mig til at få en termin :wub Og så håber jeg at de vil give mig et billede med hjem - også selvom der ikke er mere end en lille klat at se  ;)

 

Har du været af sted?  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2 Du må ikke miste modet! Du er gravid indtil andet er bevist! Krydser fingre for en god scanning i morgen :kram2

Tak :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavekramper igen <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mavekramper igen <_<

Håber det er bebs, der udvider sin bolig :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber det er bebs, der udvider sin bolig :bd

Tror det er tarmene der driller <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du været af sted?  :loveshower

Ja! :loveshower  Et stk. 4mm lang, fin lille bebs lå og blinkede til os  :7himmel  Jeg er åbenbart 6+1 i dag og termin rykket 3 dage frem til 17. november. Så synes mine egne beregninger var rimelig gode  :D Da jeg testede positiv besluttede jeg at jeg var 4+0, men jeg har så været 4+3, hvilket passer med at testet var meget positiv  :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! :loveshower Et stk. 4mm lang, fin lille bebs lå og blinkede til os :7himmel Jeg er åbenbart 6+1 i dag og termin rykket 3 dage frem til 17. november. Så synes mine egne beregninger var rimelig gode :D Da jeg testede positiv besluttede jeg at jeg var 4+0, men jeg har så været 4+3, hvilket passer med at testet var meget positiv :wub

Hvor skønt! Tillykke :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja! :loveshower  Et stk. 4mm lang, fin lille bebs lå og blinkede til os  :7himmel  Jeg er åbenbart 6+1 i dag og termin rykket 3 dage frem til 17. november. Så synes mine egne beregninger var rimelig gode  :D Da jeg testede positiv besluttede jeg at jeg var 4+0, men jeg har så været 4+3, hvilket passer med at testet var meget positiv  :wub

 

JUBIIIII  :loveshower  :loveshower  Herligt altså!!!

Jeg er spændt på, hvad terminsscanningen i morgen siger, om han mener 6+1 lige som LilleKbh'er. Og hvor meget længere mini bøflingen er blevet  :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til tidligscanning i går, det var en kæmpe oplevelse. Den lille ligger perfekt og alle de hinder der skal dannes er sket, så hun mente derinde at chancen for at jeg beholder det hele vejen er meget meget stor

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JUBIIIII  :loveshower  :loveshower  Herligt altså!!!

Jeg er spændt på, hvad terminsscanningen i morgen siger, om han mener 6+1 lige som LilleKbh'er. Og hvor meget længere mini bøflingen er blevet  :kuller

De skulle vidst vokse 1 mm om dagen (!) i disse uger, så der er nok sket meget fra første scanning til i dag  :wub

 

Jeg synes det var så dejligt at få "visualiseret" at jeg virkelig ER gravid, sådan for real, ikke bare i mit hoved  :rolleyes  Men ellers følte jeg ikke at det var en stor oplevelse, nok fordi det gik virkelig stærkt! Det var jo hos en gyn jeg var henvist til af min læge, så målet var jo ligesom bare at fastsætte termin. Punktum. Kan forestille mig det er hyggeligere hos en privat klinik fordi formålet der jo er OPLEVELSEN ved at se spiren....Det skal dog siges at gynækologen var rigtig sød og jeg fik svar på nogle PCO relaterede spørgsmål, fx at mine æggestokke ikke var polycystiske mere :yay

Men lige nu har jeg ikke behov for scanning hos LilleKbh'er i næste uge, vil hellere vente til der er sket lidt mere. NF er jo også om "kun" 5-6 uger :wub  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til tidligscanning i går, det var en kæmpe oplevelse. Den lille ligger perfekt og alle de hinder der skal dannes er sket, så hun mente derinde at chancen for at jeg beholder det hele vejen er meget meget stor baby var 16 mm og jeg var som jeg havde udregnet 8+0 i går, terminsdato 3/11 efter scanning og 4/11 efter sidste menstruation. Det var bestemt de 600kr værd, vi fik set baby i 3D også og fik 4 billeder med hjem. Tror jeg smutter forbi dem igen om 25 dage, for så får jeg scanningen til halv pris

Nu er det hele blevet meget mere virkeligt for både min kæreste og jeg, og vi er super glade og lykkelige

:glad for en god oplevelse! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var til tidligscanning i går, det var en kæmpe oplevelse. Den lille ligger perfekt og alle de hinder der skal dannes er sket, så hun mente derinde at chancen for at jeg beholder det hele vejen er meget meget stor baby var 16 mm og jeg var som jeg havde udregnet 8+0 i går, terminsdato 3/11 efter scanning og 4/11 efter sidste menstruation. Det var bestemt de 600kr værd, vi fik set baby i 3D også og fik 4 billeder med hjem. Tror jeg smutter forbi dem igen om 25 dage, for så får jeg scanningen til halv pris

Nu er det hele blevet meget mere virkeligt for både min kæreste og jeg, og vi er super glade og lykkelige

Hvor bliver du skannet henne?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver du skannet henne?

Ultralydsklinikken, ny Østergade 5, Kbh k

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De skulle vidst vokse 1 mm om dagen (!) i disse uger, så der er nok sket meget fra første scanning til i dag  :wub

 

Jeg synes det var så dejligt at få "visualiseret" at jeg virkelig ER gravid, sådan for real, ikke bare i mit hoved  :rolleyes  Men ellers følte jeg ikke at det var en stor oplevelse, nok fordi det gik virkelig stærkt! Det var jo hos en gyn jeg var henvist til af min læge, så målet var jo ligesom bare at fastsætte termin. Punktum. Kan forestille mig det er hyggeligere hos en privat klinik fordi formålet der jo er OPLEVELSEN ved at se spiren....Det skal dog siges at gynækologen var rigtig sød og jeg fik svar på nogle PCO relaterede spørgsmål, fx at mine æggestokke ikke var polycystiske mere :yay

Men lige nu har jeg ikke behov for scanning hos LilleKbh'er i næste uge, vil hellere vente til der er sket lidt mere. NF er jo også om "kun" 5-6 uger :wub  

 

Ikke en dyt fik jeg at vide. Men en ny tid til scanning. Det var simpelthen en rigtig øv-oplevelse. Som du også skriver på privatklinik er det oplevelsen, her var det bare at fastslå/dokumentere, men det gjorde hun ikke en gang. Hun havde dårligt scanneren oppe før hun sagde, "ja, det er godt nok småt. Der er blommesæk og anlæg, men mere vil jeg ikke lede efter nu". Bom. Og så var jeg ude igen med en ny tid efter påske. Ikke en gang hjerteblink fik vi lov at se... Det ville hun ikke bruge tid på. Farvel tryghed  :(

Jeg blev selvfølgelig rigtig ked af det. Men som min kæreste mindede mig om, hun sagde jo alt var som det skulle være (der er dannet 'hinde' osv.), og så var det tydeligt, at hun ikke gik tæt nok på ift. at se hjerteblik. Men øv altså!

 

 

Men altså, hvor fedt med PCO'en. Kæmpe bonus  :hurra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER