enirt and

Hvor meget legetøj bør jeg have klar?

12 indlæg i dette emne

Hejsa! Er der nogle af jer der har et bud på hvor meget legetøj man bør have klar til babys ankomst? Hvor meget får de brug for?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Ingenting :) Der går i hvert fald et par uger, hvis ikke en måned eller to, før det bliver nødvendigt med noget som helst.

De kan simpelthen ikke se det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak for svar.. Når de så begynder at lege med legetøj hvad behøver man så?

Jeg ved godt man ikke kan give et præcist svar men jeg har ingen ide om hvad eller hvor meget jeg bør købe.. Jeg er dog så godt med at jeg godt ved det skal være babylegetøj, men skal det være bløde ting, ting der larmer, plastikting eller hvad?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, babylegetøj er en god start :D

 

Start med en uro og ting der er spændende at kigge på. Sort/hvid er spændende lige i starten, for der kan de ikke se farver.

Derefter er et legetæppe med en masse farver rigtig godt. Noget med bevægelse der kan dingle og som de kan øve i at række ud efter. Glade ansigter er de vist også glade for her omkring.

Derefter (her er vi nu som 3mdr gammel), ting som er nemme at øve på at holde fast i. Små farverige rangler der larmer bl.a :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik af vide til ammeforbereldelse at legetøj først skal bruges når de er 8 uger...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det synes jeg virker rimelig rigtigt i mine øjne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lamaze har rigtig meget fint babylegetøj og de skriver, hvilken alder det passer til ☺

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det må gerne "knitrer" Det elsker de også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Noah var et par måneder før han gad legetøj. Indtil da, var det mest spændende en flot ballon i papegøjeform eller en uro.

Du får sikkert en masse i barselsgave, så bare tag det med ro :) men ellers vil jeg også anbefale Lamaze.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Siger det samme som de andre. Lamaze har nogle små strømper med dyr og rangler på, som jeg tænker må være virkelig gode, når baby begynder at opdage sine fødder :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du får sikkert en masse i barselsgave, så bare tag det med ro :)

Det havde jeg også regnet med, men jeg fik kun 1 ting og den var til børn på 9mdr  :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi brugte legetæppe fra starten af. Det er godt til at træne fokus. Sp sagde det var en god ide fra starten af. Hun gad ikke ligger der mere end 10 min. Nu kan hun som 3 måneder gammel ligge og hygge i næsten en time.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER