Amber

Tegn på fødsel....

304 indlæg i dette emne

Tak tøser, Kami, jaaaaaaaah, den er ved at tage sig sammen :). I dag har det været terminsdag!

 

Jeg har helt vildt ondt i underlivet på 100 forskellige måder, men jeg tror ikke, der er nogen veer endnu. Det føles dog, som om noget er i gang :wub . I morgen skal vi ind på Herlev og undersøges af jm., evt. tale igangsættelse. Men jeg håber (og tror), det starter af sig selv indenfor et par dage. Nu ser vi :).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak tøser, Kami, jaaaaaaaah, den er ved at tage sig sammen :). I dag har det været terminsdag!

Jeg har helt vildt ondt i underlivet på 100 forskellige måder, men jeg tror ikke, der er nogen veer endnu. Det føles dog, som om noget er i gang :wub . I morgen skal vi ind på Herlev og undersøges af jm., evt. tale igangsættelse. Men jeg håber (og tror), det starter af sig selv indenfor et par dage. Nu ser vi :).

Ja mon ikke det nok selv skal gå i gang? Jeg tror på det.. det er trods alt meget normalt at førstegangsfødende går over tid. :) (siger den førstegangsfødende der selv fødte 3 uger for tidligt ;))

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja mon ikke det nok selv skal gå i gang? Jeg tror på det.. det er trods alt meget normalt at førstegangsfødende går over tid. :) (siger den førstegangsfødende der selv fødte 3 uger for tidligt ;))

Åh bare det var mig der havde født 3 uger for tidligt, er virkelig klar på vores nye liv og alt gør bare ondt samt søvn er virkelig en by i Rusland....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ved ikke om jeg har sivende vandafgang eller bare fået en meget slap bækkenbunds, har siddet på wc 10-15 min, og drypper/siver en lille tynd stråle, ikke meget men nok til at jeg tør rejse mig. Samt jeg har fået menstruations agtig ondt i lænden. Hmmm ved ikke om der er noget under opsejling eller man bare sidder og overfortolker, jeg har hvertfald taget et bind på nu og så må jeg lige se morgen an...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ved ikke om jeg har sivende vandafgang eller bare fået en meget slap bækkenbunds, har siddet på wc 10-15 min, og drypper/siver en lille tynd stråle, ikke meget men nok til at jeg tør rejse mig. Samt jeg har fået menstruations agtig ondt i lænden. Hmmm ved ikke om der er noget under opsejling eller man bare sidder og overfortolker, jeg har hvertfald taget et bind på nu og så må jeg lige se morgen an...

Det lyder da til, at der sagtens kunne være gang i noget. Spændende!! Jeg krydser fingre for, at der sker noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak tøser, Kami, jaaaaaaaah, den er ved at tage sig sammen :). I dag har det været terminsdag!

Jeg har helt vildt ondt i underlivet på 100 forskellige måder, men jeg tror ikke, der er nogen veer endnu. Det føles dog, som om noget er i gang :wub . I morgen skal vi ind på Herlev og undersøges af jm., evt. tale igangsættelse. Men jeg håber (og tror), det starter af sig selv indenfor et par dage. Nu ser vi :).

Håber, I får et godt jordemoderbesøg, og at du har ret, når du føler, noget er i gang. Jeg hepper på jer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der ikke en dyt - alle tegn på optræk til noget som helst er væk :(
Jeg vil føde NUUUUUUUUUU  :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh bare det var mig der havde født 3 uger for tidligt, er virkelig klar på vores nye liv og alt gør bare ondt samt søvn er virkelig en by i Rusland....

Tænk.. jeg er næsten misundelig på jer der fik lov at gå hele vejen.. :D jeg ville godt have set hvor stor jeg var blevet og om jeg endte med at få cravings eller lignende. Selvfølgelig er jeg glad for ikke at være ude i smerter som mange af jer skriver om.. men en lille del af mig er dog lidt jaloux. ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm ved ikke om jeg har sivende vandafgang eller bare fået en meget slap bækkenbunds, har siddet på wc 10-15 min, og drypper/siver en lille tynd stråle, ikke meget men nok til at jeg tør rejse mig. Samt jeg har fået menstruations agtig ondt i lænden. Hmmm ved ikke om der er noget under opsejling eller man bare sidder og overfortolker, jeg har hvertfald taget et bind på nu og så må jeg lige se morgen an...

Ih spændende.. håber det er fordi der er noget på vej.. hvis det er vandet der er gået, så burde du kunne se det ved at det for det første bliver ved med at sive, og så lugter det stort set ikke.. i hvert fald burde du kunne lugte om det er tis eller fostervand...

Håber alt går godt. .:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her sker der ikke en dyt - alle tegn på optræk til noget som helst er væk :(

Jeg vil føde NUUUUUUUUUU :boo

Øv øv.. stor kram til dig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da til, at der sagtens kunne være gang i noget. Spændende!! Jeg krydser fingre for, at der sker noget :-)

Falsk alarm... Sivende udflåd og plukveer, ork...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Falsk alarm... Sivende udflåd og plukveer, ork...

jeg troede også at jeg måske havde sivende fostervand lørdag morgen, da jeg slet ikke havde oplevet det så meget før... lørdag aften begyndte mine veer så, og da vi var til tjek på sygehuset søndag kl 13 gik mit fostervand.... så tænker at det meget vel kan være et tegn på snarlig fødsel :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg troede også at jeg måske havde sivende fostervand lørdag morgen, da jeg slet ikke havde oplevet det så meget før... lørdag aften begyndte mine veer så, og da vi var til tjek på sygehuset søndag kl 13 gik mit fostervand.... så tænker at det meget vel kan være et tegn på snarlig fødsel :-)

Sådan var mit også første gang. Troede det var sivende vand fredag, slimproppen kom lørdag og natten til søndag gik vandet. Det ka snildt være optakt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM mærkede mig bl.a. Indvendigt og der var lukket som en østers og jeg havde stadigvæk en livmoderhals...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM mærkede mig bl.a. Indvendigt og der var lukket som en østers og jeg havde stadigvæk en livmoderhals...

 

Har du ikke også næsten en måned til termin stadigvæk - eller husker jeg forkert? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den 27/3 så der er 3 uger igen...

Ork har stadig plukveer, forsvind eller bliv til noget mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den 27/3 så der er 3 uger igen...

Ork har stadig plukveer, forsvind eller bliv til noget mere.

 

Håber det kommer til at gå præcis som du ønsker  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JM mærkede mig bl.a. Indvendigt og der var lukket som en østers og jeg havde stadigvæk en livmoderhals...

Øv altså... Håber for dig, at der snart sker noget :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisamus, jeg har fulgt din tråd inde i graviditets-gruppen - totalt spændende! Øv at det ikke blev til noget i denne omgang. Men skal vi ikke satse på, der sker noget snart?

 

Jeg har også skrevet inde i graviditet, men pipper også lige her hos "familien". Det var et rigtigt dumt besøg hos jm på Herlev, hun virkede småsur og talte om igangsættelse som om, det var noget rigtigt forfærdeligt noget. Hun "masserede" min livmoderhals (av for pokker) men sagde ikke noget om, hvor lang den var eller om den var åben.

Jeg har tid til igangsættelse på tirsdag. Jeg vil så gerne gå i gang selv. Men jeg har åbenbart ikke nok plukkeveer :unsure. Jeg glæder mig bare sådan til han kommer ud.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Elisamus, jeg har fulgt din tråd inde i graviditets-gruppen - totalt spændende! Øv at det ikke blev til noget i denne omgang. Men skal vi ikke satse på, der sker noget snart?

 

Jeg har også skrevet inde i graviditet, men pipper også lige her hos "familien". Det var et rigtigt dumt besøg hos jm på Herlev, hun virkede småsur og talte om igangsættelse som om, det var noget rigtigt forfærdeligt noget. Hun "masserede" min livmoderhals (av for pokker) men sagde ikke noget om, hvor lang den var eller om den var åben.

Jeg har tid til igangsættelse på tirsdag. Jeg vil så gerne gå i gang selv. Men jeg har åbenbart ikke nok plukkeveer :unsure. Jeg glæder mig bare sådan til han kommer ud.

Sikke da en øv oplevelse med den JM!!! Man har da bare slet ikke lyst til at gå at vide hvor forfærdeligt igangsættelse kan være! Hun har da bare ikke haft nogen som helst form for situationsfornemmelse..

Jeg krydser fingre for at du går i gang af dig selv...

Og det lyder da som noget sludder det der med at du ikke har plukveer nok! det tror jeg altså ikke på nødvendigvis har noget at sige... Jeg fødte tre uger før termin og har slet ikke haft plukveer. Og hvis jeg har, er jeg ikke klar over det og har ikke mærket noget til dem... Dvs de har enten været MEGET milde og få, eller slet ikke været der. Så det skal nok gå alt sammen. Og du kan jo godt vente mere end en uge før du siger ja til igangsættelsen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige at det er noget pjat med de plukveer. Der findes utallige eksempler på kvinder, der har født, som næsten ikke (eller slet ikke) har mærket plukveerne, eller nogle andre tegn for den sags skyld.

Det skal nok komme. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil også sige at det er noget pjat med de plukveer. Der findes utallige eksempler på kvinder, der har født, som næsten ikke (eller slet ikke) har mærket plukveerne, eller nogle andre tegn for den sags skyld.

Det skal nok komme. :)

 

Enig - masser af (især) førstegangsfødende har aldrig en eneste plukve og går fint igang af sig selv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Enig - masser af (især) førstegangsfødende har aldrig en eneste plukve og går fint igang af sig selv :)

 

Hopper lige med på enig bølgen. Mærkede næsten heller ikke noget til dem, og pludselig var det så rigtige veer  ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke da en øv oplevelse med den JM!!! Man har da bare slet ikke lyst til at gå at vide hvor forfærdeligt igangsættelse kan være! Hun har da bare ikke haft nogen som helst form for situationsfornemmelse..

Jeg krydser fingre for at du går i gang af dig selv...

Og det lyder da som noget sludder det der med at du ikke har plukveer nok! det tror jeg altså ikke på nødvendigvis har noget at sige... Jeg fødte tre uger før termin og har slet ikke haft plukveer. Og hvis jeg har, er jeg ikke klar over det og har ikke mærket noget til dem... Dvs de har enten været MEGET milde og få, eller slet ikke været der. Så det skal nok gå alt sammen. Og du kan jo godt vente mere end en uge før du siger ja til igangsættelsen.

Tak, søde Kami :kiss. Jeg krydser også stadig fingre, og jeg er glad for, jeg ikke er den eneste der synes jm var dum :bye

 

Og TAK til jer andre også! Det er utroligt, hvor meget ens humør kan blive ændret af jer dejlige tøser herinde :loveyou

 

Har endnu intet mærket i dag, men har det godt og sørger for at hygge mig med G mens vi kan uden en lille skrigeballon :P.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis jeg VIRKELIG koncentrerer mig, har jeg en lille smule ondt i den ene side af lænden og en lille bitte smule foran også.... Jaja, griber efter halmstrå :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER