Amber

Tegn på fødsel....

304 indlæg i dette emne

Ja hun sagde det skal nok komme. Det er hun helt sikker på :)

Ja nu kan jeg glæde mig , også selvom det stadig er uregelmæssig ☺

 

Ih, det lyder fedt!! Gid det var mig :rolleyes

 

Håber du får en skøn fødsel :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Veer eller ej. De er ikke totalt uudholdelige, men uanset så kommer de med 5 min interval ret præcist nu. Nogle værre end andre.. Nogle af dem kan jeg stadig snakke, andre er jeg ved at krampe helt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer eller ej. De er ikke totalt uudholdelige, men uanset så kommer de med 5 min interval ret præcist nu. Nogle værre end andre.. Nogle af dem kan jeg stadig snakke, andre er jeg ved at krampe helt..

Ej hvor er det spændende! Lyder da helt sikkert som om, I snart skal holde fødselsdag :) god fødsel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer eller ej. De er ikke totalt uudholdelige, men uanset så kommer de med 5 min interval ret præcist nu. Nogle værre end andre.. Nogle af dem kan jeg stadig snakke, andre er jeg ved at krampe helt..

Spændende! God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Veer eller ej. De er ikke totalt uudholdelige, men uanset så kommer de med 5 min interval ret præcist nu. Nogle værre end andre.. Nogle af dem kan jeg stadig snakke, andre er jeg ved at krampe helt..

Spændende!!! Held og lykke med det hele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med FG igen. Veerne er intense og kan ikke snakke imens nu. Regelmæssige. Hun ville dog gerne at jeg lige trak den til det allersidste hjemme i vante omgivelser. Også for at jeg ikke bliver skuffet når jeg kommer ind.

Det kan være om 10 min eller om 2 timer, det skulle jeg helt selv afgøre sagde hun. Hvis vandet går eller jeg begynder at bløde mere end hvad der ville være normalt efter min egen overbevisning skal jeg selvfølgelig ringe igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med FG igen. Veerne er intense og kan ikke snakke imens nu. Regelmæssige. Hun ville dog gerne at jeg lige trak den til det allersidste hjemme i vante omgivelser. Også for at jeg ikke bliver skuffet når jeg kommer ind.

Det kan være om 10 min eller om 2 timer, det skulle jeg helt selv afgøre sagde hun. Hvis vandet går eller jeg begynder at bløde mere end hvad der ville være normalt efter min egen overbevisning skal jeg selvfølgelig ringe igen.

Så bliver det måske fødselsdag d. 12.?!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ej hvor er det spændende! :-) rigtig god fødsel!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige snakket med FG igen. Veerne er intense og kan ikke snakke imens nu. Regelmæssige. Hun ville dog gerne at jeg lige trak den til det allersidste hjemme i vante omgivelser. Også for at jeg ikke bliver skuffet når jeg kommer ind.

Det kan være om 10 min eller om 2 timer, det skulle jeg helt selv afgøre sagde hun. Hvis vandet går eller jeg begynder at bløde mere end hvad der ville være normalt efter min egen overbevisning skal jeg selvfølgelig ringe igen.

Rigtigt stort held og lykke! Håber du får en god fødsel :-).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på FG til tjek. Er 2 cm åben og kun max en halv centimeter livmoderhals tilbage. Så nu er vi hjemme igen og skal ringe derind når det bliver værre, eller vandet går el.lign.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige været på FG til tjek. Er 2 cm åben og kun max en halv centimeter livmoderhals tilbage. Så nu er vi hjemme igen og skal ringe derind når det bliver værre, eller vandet går el.lign.

Hvordan er natten gået? Det er godt nok spændene...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man kan gøre sig nogle forhåbninger om, at tiltagende plukveer, som både niver, bider og trækker om i lænden, måske kan være optræk til noget lidt mere seriøst? :unsure

Tror ikke selv vanvittigt meget på det, men for søren, hvor er de stride i dag.. bare det dog ville blive til noget ordentligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man kan gøre sig nogle forhåbninger om, at tiltagende plukveer, som både niver, bider og trækker om i lænden, måske kan være optræk til noget lidt mere seriøst? :unsure

Tror ikke selv vanvittigt meget på det, men for søren, hvor er de stride i dag.. bare det dog ville blive til noget ordentligt.

Det tror jeg helt bestemt. Sådan synes jeg også, mine veer er startet hver gang! Håber, det også er sådan for dig, og at det udvikler sig den rigtige vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det tror jeg helt bestemt. Sådan synes jeg også, mine veer er startet hver gang! Håber, det også er sådan for dig, og at det udvikler sig den rigtige vej :)

Ihh, jeg kunne kysse dig :D Det var lige det, jeg havde brug for at høre :P

Håber virkelig det snart udvikler sig, for synes godt nok de er stride de her plukveer.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mon man kan gøre sig nogle forhåbninger om, at tiltagende plukveer, som både niver, bider og trækker om i lænden, måske kan være optræk til noget lidt mere seriøst? :unsure

Tror ikke selv vanvittigt meget på det, men for søren, hvor er de stride i dag.. bare det dog ville blive til noget ordentligt.

Det ka man godt. Mine bed og nev til og så fik jeg manden med på en omgang sex for at skubbe det helt igang ;) Så blev det til rigtige veer :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ka man godt. Mine bed og nev til og så fik jeg manden med på en omgang sex for at skubbe det helt igang ;) Så blev det til rigtige veer :D

Uh, så ved jeg da, hvad jeg skal lave senere :P haha.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det ka man godt. Mine bed og nev til og så fik jeg manden med på en omgang sex for at skubbe det helt igang ;) Så blev det til rigtige veer :D

 

Hvorfor er det, at det ikke virker her, det der sex-noget???  :bye

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det, at det ikke virker her, det der sex-noget??? :bye

Kroppen skal vist være klar, før det har en effekt. Hvis ik du er nogenlunde på vej til at føde, tror jeg ik, det virker. Det ka dog give lidt plukkeveer om ikke andet...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige nødt til at spørge, har haft en del plukveer i dag, ikke mere end almindeligt, men maven har været helt udspillet det meste af dagen, og her til aften er den virkelig bare hård hele tiden - uden jeg mærker plukveer. Har heller ikke haft en lige så aktiv dreng som jeg plejer. Og nu er det ligesom at det trækker ned i benene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige nødt til at spørge, har haft en del plukveer i dag, ikke mere end almindeligt, men maven har været helt udspillet det meste af dagen, og her til aften er den virkelig bare hård hele tiden - uden jeg mærker plukveer. Har heller ikke haft en lige så aktiv dreng som jeg plejer. Og nu er det ligesom at det trækker ned i benene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine plukkeveer trak helt ned i lårene i de sidste 14 dage op til fødslen.. Så om det er optræk til noget nu og her eller ej, vides ikke.. Men uanset, så er plukkeveer og især de slemmere af slagsen rigtig godt forarbejde for kroppen :)

Okay, men altså synes bare ikke jeg har plukveer, mere sådan konstant spændt mave

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nå tricket med sex duer så heller ikke herhjemme.. mest fordi, det kræver, at man rent faktisk kan have sex :( Det gik ikke, det gjorde simpelthen for ondt.. Øv!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til tjek på FG i dag, da jeg ikke havde mærket liv som jeg plejer. Men alt var heldigvis som det skulle, og nu er der masser af liv. JM sagde at hvorfor maven er konstant hård, er fordi livmoren er en muskel som bare øver sig til når fødslen går i gang. :) Så nu er der lidt mere ro på i det lille hjem :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Var til tjek på FG i dag, da jeg ikke havde mærket liv som jeg plejer. Men alt var heldigvis som det skulle, og nu er der masser af liv. JM sagde at hvorfor maven er konstant hård, er fordi livmoren er en muskel som bare øver sig til når fødslen går i gang. :) Så nu er der lidt mere ro på i det lille hjem :)

Dejligt lige at få at vide, at alt er, som det skal være :)

Min mave er også næsten konstant hård. Der er ikke mange perioder, hvor den er blød.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt lige at få at vide, at alt er, som det skal være :)

Min mave er også næsten konstant hård. Der er ikke mange perioder, hvor den er blød.

Ja det var dejligt lige at få det tjekket, bare for at være helt sikker

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER