Amber

Tegn på fødsel....

304 indlæg i dette emne

Har termin om 8 dage.. Og der er bare ikke sket en disse hele dagen.. Men lidt vildt at det bare starter med at være regelmæssigt og med kun 5 min. I mellem synes jeg..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har termin om 8 dage.. Og der er bare ikke sket en disse hele dagen.. Men lidt vildt at det bare starter med at være regelmæssigt og med kun 5 min. I mellem synes jeg..

Snyd :D jeg vil også være med. Har også termin om 8 dage!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Snyd :D jeg vil også være med. Har også termin om 8 dage!

9, sorry. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har termin om 8 dage.. Og der er bare ikke sket en disse hele dagen.. Men lidt vildt at det bare starter med at være regelmæssigt og med kun 5 min. I mellem synes jeg..

Den anden nat havde jeg os plukveer/veer som varede 0,5-1 min og kom regelmæssigt med 1 min. Mellemrum, lå lidt med varmepuden og så gik de desværre i sig selv...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den anden nat havde jeg os plukveer/veer som varede 0,5-1 min og kom regelmæssigt med 1 min. Mellemrum, lå lidt med varmepuden og så gik de desværre i sig selv...

Ja okay.. Øv Vi må jo nok væbne os med tålmod, til de små selv beslutter sig for at se verdenen. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja okay.. Øv Vi må jo nok væbne os med tålmod, til de små selv beslutter sig for at se verdenen. :)

Ja desværre jeg har virkelig nada tålmodighed og kan efterhånden mærke at uvisheden begynder at gå mig på psykisk, snakkede med lægen om det i dag da jeg aligevel var omkring ham. Han sagde du må lære at tage det med ro og ikke tænke så meget om det og stresse din krop med et. Lige om lidt skal du være mor og skal sætte dine egne behov til siden, så nyd nu at du har tid til dig selv og lad være med at stresse din krop unødvendigt. Det kan han sku sagtens sige, det er ikke ham der er plaget af bækken smerter dagligt, kvalme, og følelsen af at være en elefant i en glas butik og så i dag en voldsom migræne anfald.... Ork magter ikke at der kan gå mellem 1 uge og 6 uger inden hun kommer... I morgen hedder det uge 36+0 og så skal vi hente barnevognen i babysam og købe fødselsdagsgave til en veninde som vi skal til fødselsdag ved på lørdag så det kan kun blive en god dag i morgen.... Ellers prøver jeg at få ordnet små sysler som ikke er vildt krævende, i dag blev det lille bed langs huset og indkørslen ordnet for ukrudt så de små forårs blomster rigtig kan komme til sin ret og manden fik støvsuget bilen og sat iso-fix basen fast....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yummy og Enits, det lyder som om, I er lige ved at være der :). Hvor er det SPÆNDENDE! Ih, altså :). Håber det snart bliver alvor, så I kan få jeres små dejlige babyer ud i armene :wub.'

Elisamus, er det usikkerheden på hvornår babyen kommer? Eller er der andet? Undskyld hvis jeg nogle gange spørger dumt, men min PTSD er slået til her i disse dage og min hukommelse lider under det :unsure.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yummy og Enits, det lyder som om, I er lige ved at være der :). Hvor er det SPÆNDENDE! Ih, altså :). Håber det snart bliver alvor, så I kan få jeres små dejlige babyer ud i armene :wub.'

Elisamus, er det usikkerheden på hvornår babyen kommer? Eller er der andet? Undskyld hvis jeg nogle gange spørger dumt, men min PTSD er slået til her i disse dage og min hukommelse lider under det :unsure.

Jeg har selv PTSD, og været gået ned med depression 2 gange, men har siden marts sidste været ude af medicinen og generalt aldrig haft det bedre end som i min graviditet indtil for 14 dage siden hvor jeg begyndte at blive plaget af smerter i bæknet og plukveer. Men jeg er meget kontrollerende menneske, og har brug for struktur. Jeg laver lister og planlægger både min hverdag og fremtidige begivenheder, derfor har jeg siden jul planlagt barnedåben da jeg havde tiden til det der... Så for mig er usikkerheden om hvornår hun kommer så drænede, tror det er min depression/psyke der måske spiller mig et pus...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yummy og Enits, det lyder som om, I er lige ved at være der :). Hvor er det SPÆNDENDE! Ih, altså :). Håber det snart bliver alvor, så I kan få jeres små dejlige babyer ud i armene :wub.'

Elisamus, er det usikkerheden på hvornår babyen kommer? Eller er der andet? Undskyld hvis jeg nogle gange spørger dumt, men min PTSD er slået til her i disse dage og min hukommelse lider under det :unsure.

 

Taaaak, søde BSB, men der er desværre ikke sket en dyt mere her ;)

JM gav mig en tid igen 39+6 til hindeløsning, hvis det er muligt, og hun regnede ikke med, at jeg føder før….

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, så fik jeg pludselig dårlig mave, og en hulens masse onde plukveer nederst i maven. Interessant ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hm, så fik jeg pludselig dårlig mave, og en hulens masse onde plukveer nederst i maven. Interessant ..

 

Det bliver spændende, om det fører til noget snart  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+2 i dag og fortsat ikke tegn på noget som helst :wacko

Jeg var til jordemoder igår, hvor jeg som sagt blev tilbudt hindeløsning. Jeg valgte at take nej, da jeg kan være bange for, at jeg kommer til at tage fejl af mange plukkeveer og rigtige veer og så ender med, at det hele går alt for stærkt... Så jeg venter.... omend ikke særlig tålmodigt  :P

Jeg skal ikke til flere jordemoderbesøg, men derimod ringe til fødegangen og få tid til et tjek og en scanning, når (HVIS) jeg når 41+2. Hvis alt er ok, sætter de igang 41+4. Håber ikke, det kommer dertil, men der er jo selvfølgelig tid endnu  :( Hvis jeg skulle blive meget utålmodig tilbød jordemoderen også, at jeg kunne komme og få en hindeløsning hos hende 41+1.... Så nu må vi se, hvad det ender med........ 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+2 i dag og fortsat ikke tegn på noget som helst :wacko

Jeg var til jordemoder igår, hvor jeg som sagt blev tilbudt hindeløsning. Jeg valgte at take nej, da jeg kan være bange for, at jeg kommer til at tage fejl af mange plukkeveer og rigtige veer og så ender med, at det hele går alt for stærkt... Så jeg venter.... omend ikke særlig tålmodigt :P

Jeg skal ikke til flere jordemoderbesøg, men derimod ringe til fødegangen og få tid til et tjek og en scanning, når (HVIS) jeg når 41+2. Hvis alt er ok, sætter de igang 41+4. Håber ikke, det kommer dertil, men der er jo selvfølgelig tid endnu :( Hvis jeg skulle blive meget utålmodig tilbød jordemoderen også, at jeg kunne komme og få en hindeløsning hos hende 41+1.... Så nu må vi se, hvad det ender med........

Føler med dig. Der er så hårdt at gå og vente til sidst. Krydser for at der sker noget snart og at det ikke går alt for stærkt når det går igang

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

40+2 i dag og fortsat ikke tegn på noget som helst :wacko

Jeg var til jordemoder igår, hvor jeg som sagt blev tilbudt hindeløsning. Jeg valgte at take nej, da jeg kan være bange for, at jeg kommer til at tage fejl af mange plukkeveer og rigtige veer og så ender med, at det hele går alt for stærkt... Så jeg venter.... omend ikke særlig tålmodigt  :P

Jeg skal ikke til flere jordemoderbesøg, men derimod ringe til fødegangen og få tid til et tjek og en scanning, når (HVIS) jeg når 41+2. Hvis alt er ok, sætter de igang 41+4. Håber ikke, det kommer dertil, men der er jo selvfølgelig tid endnu  :( Hvis jeg skulle blive meget utålmodig tilbød jordemoderen også, at jeg kunne komme og få en hindeløsning hos hende 41+1.... Så nu må vi se, hvad det ender med........ 

Sender en masse ve-støv  :stork  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler med dig. Der er så hårdt at gå og vente til sidst. Krydser for at der sker noget snart og at det ikke går alt for stærkt når det går igang

  

Sender en masse ve-støv  :stork  :goodluck

Tusind tak skal I have :kram2  Misunder dig, Allehånde, at du er så langt :) Og efter hvad jeg kan læse, lyder det til, at du også er ved at være godt plaget, Marmik :blink Så lad os håbe, at der snart kommer lidt flere små til gruppen  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

Hvor lang tid er der mellem veerne? Er de til at holde ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

Uden at have prøvet det før, så ville jeg nok ringe nu og fortælle det. Og spørge hvornår de vil se en :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor lang tid er der mellem veerne? Er de til at holde ud?

Intervallet siger 6,50 min. Ja jeg kan godt være i det - har lige taget en panodil i håb om at kunne få en lille lur eller slappe lidt bedre af ihvertfald.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uden at have prøvet det før, så ville jeg nok ringe nu og fortælle det. Og spørge hvornår de vil se en :)

Det tænker jeg også at prøve inden for en times tid. Giver lige panodilen lov til at virke i håb om en lille lur.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Intervallet siger 6,50 min. Ja jeg kan godt være i det - har lige taget en panodil i håb om at kunne få en lille lur eller slappe lidt bedre af ihvertfald.

Jeg ville vente med at ringe. Du lyder umiddelbart ik utryg.. Hovedereglen er, at du skal ringe, når du er nede på 4-5 min i interval og veer på ca 1-1,5 minut. Eller ved vandafgang :)

Dog ka du jo altid ringe, hvis du evt bliver utryg eller pludselig slet ik ka være i veerne længere.

God fødsel, håber det fortsat udvikler sig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

 

Spændende!!  :)  Min jordemoder siger også, at der gerne skal være fem min imellem veerne, og så vil de gerne høre fra én. Men det skader jo altså ikke at ringe, og så kan de lige guide dig, hvis du er i tvivl.

 

Hvis du har overskud, må du gerne komme med en update ;)

 

Håber, det fortsætter og udvikler sig. God fødsel  :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

Hvor spændende. Glæder mig til at læse en update :)

God fødsel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så tror jeg at jeg er på vej i fødsel. Siden kl 8 har der været veer og jeg har på to timer skåret to min af mit veinterval. Hvornår ville i ringe og snakke med fødegangen og fortælle at der nok er noget under opsejling?

Spændende! Rigtigt stort held og lykke her fra, håber du får en rigtig god fødsel! :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spændende  :stork  Håber det har udviklet sig og der er en lille på vej :) God fødsel :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER