Valbymus

Testhold uge 9 & 10! 2 gravide !. 8 mens 3 venter

168 indlæg i dette emne

Har lige men stadig negativ men ingen mens nu venter jeg til lørdag måske søndag hvis mens ikke kommer

Nok fornuftigt at vente med teste til på lørdag men tvivler på at jeg kunne vente.

Overvejer at snydeteste i morgen tidlig eller lørdag hvis ikke mens er kommet inden (men tror den dukker op i morgen)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi håber på at mens holder sig væk og at det bare er implationsblødning..!

Ønsker af hele mit hjerte at det er en implationsblødning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nok fornuftigt at vente med teste til på lørdag men tvivler på at jeg kunne vente.

Overvejer at snydeteste i morgen tidlig eller lørdag hvis ikke mens er kommet inden (men tror den dukker op i morgen)

jeg har desværre en masse andre ting at tænke på i forhold til mit arbejde som meget gerne vil af med mig men lidt dumt at godkende det hvis jeg er gravid men hvis jeg ikke er så står jeg nok uden arbejde i næste uge så mange tanker her desværre. men ville ønske at jeg stod med en test der var positiv eller med mens så jeg kunne finde ud af hvad der sker for det er sgu psykisk hårdt det her.

Men ingen tegn på mens men kvalme i dag  og lidt ømme brystvorter og det plejer jeg ikke at have så er det bare om det er stress eller symptomer på graviditet? da jeg var gravid med min datter viste den også det sent med en positivt test.

 

ok  vi krydser finger for os alle

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænker du at det er positivt eller negativt? Krydser fingre for dig

tak, de 2 andre gange har jeg også været MEGET sensitiv.. Det har faktisk været det eneste symptom.. så jeg er meget spændt.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på til den 5. marts

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nået til fredag Hvordan går det med jer alle ?

her var jeg bange for at jeg have fået min menstruation igår aftes da der var lidt meget lidt lyserød på papiret og forventede at næste gang jeg var på wc at der var mere blod men nej ingenting det har jeg ikke prøvet før hmm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nået til fredag Hvordan går det med jer alle ?

her var jeg bange for at jeg have fået min menstruation igår aftes da der var lidt meget lidt lyserød på papiret og forventede at næste gang jeg var på wc at der var mere blod men nej ingenting det har jeg ikke prøvet før hmm

krydser finger få dig, her har jeg stadig lidt niv, som jeg har haft i 3 dage nu, har aldrig haft det på det her tidspunkt mellem ægløsning og men? Håber det et godt tegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nået til fredag Hvordan går det med jer alle ?

her var jeg bange for at jeg have fået min menstruation igår aftes da der var lidt meget lidt lyserød på papiret og forventede at næste gang jeg var på wc at der var mere blod men nej ingenting det har jeg ikke prøvet før hmm

Krydser fingre for at der ikke kommer mere blod :-)

Jeg ved ikke rigtig hvordan det går... Har de sidste 3 dage haft menstruationskramper uden at det bløder, er træt og har haft forstoppelse siden i går og er øm i lænden. Jeg håber det er gode tegn, men jeg tør ikke tro på noget som helst, så det er nok bare at se tiden an.

Jeg overvejer lidt om jeg skal snydeteste lørdag eller søndag, for jeg synes godt nok der er længe til tirsdag lige nu, men vi har planer hele weekenden og jeg ved bare at jeg bliver så ked af det den her gang hvis den er negativ, at det kan ødelægge hele weekenden og det har jeg egentlig heller ikke lyst til...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nået til fredag Hvordan går det med jer alle ?

her var jeg bange for at jeg have fået min menstruation igår aftes da der var lidt meget lidt lyserød på papiret og forventede at næste gang jeg var på wc at der var mere blod men nej ingenting det har jeg ikke prøvet før hmm

krydser fingre for der ikke kommer mere blod.

hm, her går det sådan, at jeg ingen symptomer har, er dog endelig ved at komme af med den svampeinfektion, og har nogle enkelte niv i underlivet en gang imellem, her til morgen føltes det dog næsten som mens smerter, men håber indtil jeg ser blod.

ved dog heller ikk om jeg kan regne med min cyklus, men ellers synes jeg at der er lang tid til mandag. men vil være okay med hvis mens kom, for så ved jeg at jeg kan lave en æl godt nok meget forsinket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser finger få dig, her har jeg stadig lidt niv, som jeg har haft i 3 dage nu, har aldrig haft det på det her tidspunkt mellem ægløsning og men? Håber det et godt tegn

 

Tak skal du have. her har jeg også niv og engang imellem kvalme kan fortælle det er ikke fedt at gå og handle ind i bilka med kvalme. Men tror at det er min hjerne der driller mig

 

Krydser fingre for at der ikke kommer mere blod :-)

Jeg ved ikke rigtig hvordan det går... Har de sidste 3 dage haft menstruationskramper uden at det bløder, er træt og har haft forstoppelse siden i går og er øm i lænden. Jeg håber det er gode tegn, men jeg tør ikke tro på noget som helst, så det er nok bare at se tiden an.

Jeg overvejer lidt om jeg skal snydeteste lørdag eller søndag, for jeg synes godt nok der er længe til tirsdag lige nu, men vi har planer hele weekenden og jeg ved bare at jeg bliver så ked af det den her gang hvis den er negativ, at det kan ødelægge hele weekenden og det har jeg egentlig heller ikke lyst til...

 

jeg kender det godt det med test men hvis du ved at du vil blive ked af det hvis den er negativ så vil jeg ventet selvom det kan være svært som du selv siger så lad være med at måske ødelægge en god weekend. men krydser finger for at den er positiv 

 

krydser fingre for der ikke kommer mere blod.

hm, her går det sådan, at jeg ingen symptomer har, er dog endelig ved at komme af med den svampeinfektion, og har nogle enkelte niv i underlivet en gang imellem, her til morgen føltes det dog næsten som mens smerter, men håber indtil jeg ser blod.

ved dog heller ikk om jeg kan regne med min cyklus, men ellers synes jeg at der er lang tid til mandag. men vil være okay med hvis mens kom, for så ved jeg at jeg kan lave en æl godt nok meget forsinket..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

krydser fingre for der ikke kommer mere blod.

hm, her går det sådan, at jeg ingen symptomer har, er dog endelig ved at komme af med den svampeinfektion, og har nogle enkelte niv i underlivet en gang imellem, her til morgen føltes det dog næsten som mens smerter, men håber indtil jeg ser blod.

ved dog heller ikk om jeg kan regne med min cyklus, men ellers synes jeg at der er lang tid til mandag. men vil være okay med hvis mens kom, for så ved jeg at jeg kan lave en æl godt nok meget forsinket..

 

tak det var godt at du har fået styr på det ikke sjovt at have det sådan. Det er dejligt at vide med æl ss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens... Jeg regner med at teste her i formiddag. Er så spændt :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens... Jeg regner med at teste her i formiddag. Er så spændt :-)

 

hvor spænende venter på svar krydser så meget finger for dig :yay  :yay  :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på igår.... har lige testet i dag........

post-11156-0-00332600-1425036207_thumb.j

Det er ikke morgenurin... men er jeg den

eneste der kan se TO streger???!!

Edit: Bedre billede fem minutter senere:

post-11156-0-66628100-1425036165_thumb.j

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på igår.... har lige testet i dag........

attachicon.gif2015-02-27 11.34.12.jpg

Det er ikke morgenurin... men er jeg den eneste der kan se TO streger???!!

 

jeg kan godt skimte en tynd lyserød streg tillykke håber at den bliver tydeligere :loveshower  :stork  :balloons  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne sættes på til den 5. marts

Du er kommet på listen.. held og lykke med 2 streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er vi nået til fredag Hvordan går det med jer alle ?

her var jeg bange for at jeg have fået min menstruation igår aftes da der var lidt meget lidt lyserød på papiret og forventede at næste gang jeg var på wc at der var mere blod men nej ingenting det har jeg ikke prøvet før hmm

uhhh... vi håber forsat på at den bliver væk..  :kiss

 

Krydser fingre for at der ikke kommer mere blod :-)

Jeg ved ikke rigtig hvordan det går... Har de sidste 3 dage haft menstruationskramper uden at det bløder, er træt og har haft forstoppelse siden i går og er øm i lænden. Jeg håber det er gode tegn, men jeg tør ikke tro på noget som helst, så det er nok bare at se tiden an.

Jeg overvejer lidt om jeg skal snydeteste lørdag eller søndag, for jeg synes godt nok der er længe til tirsdag lige nu, men vi har planer hele weekenden og jeg ved bare at jeg bliver så ked af det den her gang hvis den er negativ, at det kan ødelægge hele weekenden og det har jeg egentlig heller ikke lyst til...

det kan alt sammen være tegn på en lille spire.. specielt lænden og forstoppelse..!! uhh. hvor er det spændende 

 

krydser fingre for der ikke kommer mere blod.

hm, her går det sådan, at jeg ingen symptomer har, er dog endelig ved at komme af med den svampeinfektion, og har nogle enkelte niv i underlivet en gang imellem, her til morgen føltes det dog næsten som mens smerter, men håber indtil jeg ser blod.

ved dog heller ikk om jeg kan regne med min cyklus, men ellers synes jeg at der er lang tid til mandag. men vil være okay med hvis mens kom, for så ved jeg at jeg kan lave en æl godt nok meget forsinket..

tester du for ÆL?

 

Stadig ingen mens... Jeg regner med at teste her i formiddag. Er så spændt :-)

vi glæder os..!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på igår.... har lige testet i dag........

attachicon.gif2015-02-27 11.34.12.jpg

Det er ikke morgenurin... men er jeg den eneste der kan se TO streger???!!

STORT TILLYKKE!!!!! du kommer på listen !!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tester du for ÆL?

nej tester ikke for æl, det vil simpelthen bliver for dyrt, for min første cyklus var på 56 dage og indtil videre er den her cyklus på 90 dage.

skal til udredning for pco(s) på mandag, og har læst mig frem til at man ikke kan bruge æl test optimalt ved pco. så tager den på gefule.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stadig ingen mens... Jeg regner med at teste her i formiddag. Er så spændt :-)

Har du fået testet..?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nej tester ikke for æl, det vil simpelthen bliver for dyrt, for min første cyklus var på 56 dage og indtil videre er den her cyklus på 90 dage.

skal til udredning for pco(s) på mandag, og har læst mig frem til at man ikke kan bruge æl test optimalt ved pco. så tager den på gefule.

Ja, det vil det.. når men det bliver da spændende hos lægen.. så ved man også hvad man har at arbejde med.. :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg kan ikke bruge mere end 16 smileys i et opslag, så jeg beklager mangel på ikoner under datoerne .. :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det vil det.. når men det bliver da spændende hos lægen.. så ved man også hvad man har at arbejde med.. :kiss

ja eller arbejder imod hehe.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du fået testet..?

Jeg har lige testet nu - komplet negativ, men jeg prøver imorgen tidlig igen. Nu er det trods alt længe siden der var tale om morgenurin.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har lige testet nu - komplet negativ, men jeg prøver imorgen tidlig igen. Nu er det trods alt længe siden der var tale om morgenurin.

 

Ja det er nu bedst om morgen vi krydser finger for dig :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER