Valbymus

Testhold uge 9 & 10! 2 gravide !. 8 mens 3 venter

168 indlæg i dette emne

okay, ikke for at tale dine symptomer ned, men der er meget lille sandsynlighed for at der er graviditetsrelateret kvalme. da det jo i realiteten først er i går, at ægget har sat sig, og at det begynder af producere hcg. men krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg vil gerne på listen den 27❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Babynr. 3 du kommer på listen lige så snart jeg sidder ved en computer.. ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er du også på..  :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.. jeg glæder mig helt... Jeg håber på en masse fine streger!! :bd  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uhhh.. jeg glæder mig helt... Jeg håber på en masse fine streger!! :bd :bd

Samme her har ikke de vidste symptomer mere så det var nok bare en virus øvøv men lidt meget lidt ømme bryster

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Som allerede skrevet så havde jeg ingen symptomer de 2 gange jeg har været gravid (udover massive humør svingninger).. så, det er nok meget forskelligt-..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig også spændt har godt nok ingen symptomer som sådan, har stadig lidt ømme nippels har jeg haft i over en uge nu. og så begyndt at havde lidt ondt i skamlæberne og klitoris, undskyld detaljerne.

men om det er grundet gevinst eller måske en forstående svampeinfektion. .

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er virkelig også spændt har godt nok ingen symptomer som sådan, har stadig lidt ømme nippels har jeg haft i over en uge nu. og så begyndt at havde lidt ondt i skamlæberne og klitoris, undskyld detaljerne.

men om det er grundet gevinst eller måske en forstående svampeinfektion. .

jeg håber på at du får 2 streger og det ikke er en svampe infektion. jeg har også lidt ømme bryster men ikke meget men det er nu også kun første gang så vil være vildt overaskede over hvis den er der i første hug. men super skønt der er lang tid til torsdag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak!

Krydser fingre for alle❤️

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg håber på at du får 2 streger og det ikke er en svampe infektion. jeg har også lidt ømme bryster men ikke meget men det er nu også kun første gang så vil være vildt overaskede over hvis den er der i første hug. men super skønt der er lang tid til torsdag

må jo indrømme at Google er en dårlig ting, for i flere andre fora har de skrevet at svamp til tider har været deres først tegn på en spire, også inden de har testet.

men argh skal lade være med at tolke. men skulle bare være mærkeligt, for har ikke været på penicillin eller ændret noget som sådan... hm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

må jo indrømme at Google er en dårlig ting, for i flere andre fora har de skrevet at svamp til tider har været deres først tegn på en spire, også inden de har testet.

men argh skal lade være med at tolke. men skulle bare være mærkeligt, for har ikke været på penicillin eller ændret noget som sådan... hm

nogle gange ville jeg ønske at man kunne lægge sit hoved til side til man var 100 % sikker for man bliver helt tosset :gal og man lægger nok mere i ens symptomer end man normal ville gøre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

uhhh jeg håber på det bedste.. !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

nogle gange ville jeg ønske at man kunne lægge sit hoved til side til man var 100 % sikker for man bliver helt tosset :gal og man lægger nok mere i ens symptomer end man normal ville gøre.

Det har jeg ellers ikk gjort før, men måske fordi jeg ved at jeg ikk har haft æl i de andre måneder, men nu tror jeg virkelig den har været der i sidste uge, så venter jo kun på den eller udebleven mens. men forventer mens på cd93 så det må være mandag. regnet ud fra at jeg havde æl i mandags.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det har jeg ellers ikk gjort før, men måske fordi jeg ved at jeg ikk har haft æl i de andre måneder, men nu tror jeg virkelig den har været der i sidste uge, så venter jo kun på den eller udebleven mens. men forventer mens på cd93 så det må være mandag. regnet ud fra at jeg havde æl i mandags.

vi må håbe at vi er heldig alle sammen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt nok spændende med jer allesammen :-)

Jeg har i dag haft pletblødning, ca. 1 uge efter hvad jeg tror var ÆL... Der er ikke kommet andet end nogle dråber, så nu må vi se om mens er på vej eller hvad der sker :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt nok spændende med jer allesammen :-)

Jeg har i dag haft pletblødning, ca. 1 uge efter hvad jeg tror var ÆL... Der er ikke kommet andet end nogle dråber, så nu må vi se om mens er på vej eller hvad der sker :-)

spændende, kunne lyde meget som implantationsblødning. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt nok spændende med jer allesammen :-)

Jeg har i dag haft pletblødning, ca. 1 uge efter hvad jeg tror var ÆL... Der er ikke kommet andet end nogle dråber, så nu må vi se om mens er på vej eller hvad der sker :-)

ja vi krydser finger for det er ægget der har sat sig fast

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt nok spændende med jer allesammen :-)

Jeg har i dag haft pletblødning, ca. 1 uge efter hvad jeg tror var ÆL... Der er ikke kommet andet end nogle dråber, så nu må vi se om mens er på vej eller hvad der sker :-)

Spændende... især hvis du ikke plejer ikke at pletbløde allerede en uge efter ægløsning?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min Cyklus er som den plejer (efter jeg har smidt p-pillerne) så burde jeg få brun udflåd som opstart på mens en af de 3 næste dage. Krydser fingre for det bliver væk.....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

spændende, kunne lyde meget som implantationsblødning. :)

 

 

ja vi krydser finger for det er ægget der har sat sig fast

 

 

Spændende... især hvis du ikke plejer ikke at pletbløde allerede en uge efter ægløsning?

 

Tak tøser, jeg håber  :D

 

Jeg har indimellem pletblødt før. Mine cyklusser er som vinden den blæser, så det er ikke noget nyt. Har bare aldrig blødt så lidt før og heller ikke hvor det har passet med en uge efter hvad jeg tror var ÆL, men der er jo ikke andet for end at se tiden an  :rolleyes

 

:bd  til alle dem der skal teste i den her og den kommende uge  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det lyder da godt nok spændende med jer allesammen :-)

Jeg har i dag haft pletblødning, ca. 1 uge efter hvad jeg tror var ÆL... Der er ikke kommet andet end nogle dråber, så nu må vi se om mens er på vej eller hvad der sker :-)

Ej, hvor er det spænende..!!! krydser fingre for dig.. !

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min Cyklus er som den plejer (efter jeg har smidt p-pillerne) så burde jeg få brun udflåd som opstart på mens en af de 3 næste dage. Krydser fingre for det bliver væk.....

Uhh.. vi håber på den bliver væk..!! :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis min Cyklus er som den plejer (efter jeg har smidt p-pillerne) så burde jeg få brun udflåd som opstart på mens en af de 3 næste dage. Krydser fingre for det bliver væk.....

vi krydser fingere jeg skal testet på torsdag håber at det giver det resultat vi gerne vil have

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi krydser fingere jeg skal testet på torsdag håber at det giver det resultat vi gerne vil have

Torsdag er jo lige om lidt. Håber du bliver den første ud af mange i test gruppen som kommer til at stå med 2 fine streger

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER