Valbymus

Testhold uge 9 & 10! 2 gravide !. 8 mens 3 venter

168 indlæg i dette emne

Jeg er også begyndt at teste og der kommer også en svag streg 2, så nu krydses der fingre for at den bliver der :)

Hvis dette lykkes er det en 11 år gammel drøm der går i opfyldelse. Det kunne være så vildt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

øv øv, tror sgu at mens er på vej

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også begyndt at teste og der kommer også en svag streg 2, så nu krydses der fingre for at den bliver der :)

Hvis dette lykkes er det en 11 år gammel drøm der går i opfyldelse. Det kunne være så vildt :)

 

jeg håber virkelig at det lykkes for jer :loveshower  her har ønsket også været der i mange år men ikke så mange som jer men krydser finger for jer så meget :stork

øv øv, tror sgu at mens er på vej

har nu noget lidt lysebrunt udflåd, dog kun i mine trusser.. men mon ikk det er optakten

 

øvøv håber virkelig at det er bare fordi at du ikke har så mange hormoner i nu :loveshower  :kiss  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

øvøv håber virkelig at det er bare fordi at du ikke har så mange hormoner i nu :loveshower :kiss

Orgh Ja det kunne da være skønt, men mister sgu lidt håbet må jeg indrømme...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Orgh Ja det kunne da være skønt, men mister sgu lidt håbet må jeg indrømme...

 

ja det kan være hårdt med det håb øvøv men krydser stadig væk

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke en test kan se mere negativ ud, end den jeg lige har taget :-( øv

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke en test kan se mere negativ ud, end den jeg lige har taget :-( øv

God morgen!

Jeg ved hvad du mener. har test dag på mandag, men tog en test idag, og negativ, eller der en grå streg, men den er jo ugyldig. Jeg havde håbet og troet at det var i denne mdr.

XX for at vi bliver overrasket i løbet at de næste par dage! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også snydt i dag og taget en test som var bragende negativ :-(

Men jeg har stadig ingen tegn på mens, så jeg prøver nok stadig med en test på tirsdag. Man kan jo håbe at det bare er for tidligt, selvom jeg ikke rigtig tror på det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har også snydt i dag og taget en test som var bragende negativ :-(

Men jeg har stadig ingen tegn på mens, så jeg prøver nok stadig med en test på tirsdag. Man kan jo håbe at det bare er for tidligt, selvom jeg ikke rigtig tror på det...

Ja det er svært at tro på, selvom vi tester før tid. :klap  Syntes at der er mange der kan teste positiv før testdag :prik

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

post-9422-0-29665900-1425132756_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

stort tillykke, lidt vildt at du allerede kan teste positivt så tidligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

stort tillykke, lidt vildt at du allerede kan teste positivt så tidligt.

Ja det er temmelig vildt. Men det har været rart at kunne følge dens udvikling i den gode retning. Stregen blev endnu mere tydelig ind for de 10 min. så det var dejligt betryggende. Nu har den altså bare at blive boende haha

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Og kæmpe held og lykke med test for jer tøser. I fortjener det om nogen :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fatter ingenting. Komplet negative tests men ingen mens. Min kæreste spørger om min cyklus kan være længere - men ville jeg så ikke kunne teste positiv nu alligevel? Min cyklus startede 29. januar.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror slet ikke en test kan se mere negativ ud, end den jeg lige har taget :-( øv

 

øvøv samme her kæmpe kram

 

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

 

stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så noget vi til min test dag ud fra æl og testet desværre negativ her i morges og her til aften er min mens startet i det små øvøv vi må på den igen omkring den 15 marts :gal  :numse

 

tillykke til jer der har fået fine 2 streger og jer der får :gravid

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

KÆMPE tillykke. Det må simpelthen være så stort!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

så noget vi til min test dag ud fra æl og testet desværre negativ her i morges og her til aften er min mens startet i det små øvøv vi må på den igen omkring den 15 marts :gal  :numse

 

tillykke til jer der har fået fine 2 streger og jer der får :gravid

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

Tillykke Stine74. hvor er det dejligt for dig.

 

 

Ja det er svært at tro på, selvom vi tester før tid. :klap  Syntes at der er mange der kan teste positiv før testdag :prik

 

Ja, så er testdag kommet, negativ test og igen tegn på mens, som overhovedet ingen tegn. Men tænker at hvis jeg var gravid, så ville den bare vise en lille bitte streg. Jeg får kun utydelige skyggestreger som overhovedet ikke udvikler sig. Gud hvor jeg træt af BP. Det fylder bare det hele i øjeblikket. Har snakket om at holde en pause for hormoner og iui, så fokus igen kan handle om den familie jeg har og elsker, uden alt presset. :kuller

Held og lykke til resten af Jer. :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke Stine74. hvor er det dejligt for dig.

 

 

 

Ja, så er testdag kommet, negativ test og igen tegn på mens, som overhovedet ingen tegn. Men tænker at hvis jeg var gravid, så ville den bare vise en lille bitte streg. Jeg får kun utydelige skyggestreger som overhovedet ikke udvikler sig. Gud hvor jeg træt af BP. Det fylder bare det hele i øjeblikket. Har snakket om at holde en pause for hormoner og iui, så fokus igen kan handle om den familie jeg har og elsker, uden alt presset. :kuller

Held og lykke til resten af Jer. :loveshower

Kæmpe kram. Det er så frustrerende. Kan sagtens følge dig, med at holde en mental pause fra hele det cirkus det er. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg og min mand håber så meget det lykkes os den her gang at blive gravid, da vi har prøve 2 år.

Men for mig håber jeg os meget lidt, at det ik er.

Da vi har en meget stor famile stide med min mands forældre fortiden, og har kørt mig helt ned.

Har først testdag på søndag næste uge

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg og min mand håber så meget det lykkes os den her gang at blive gravid, da vi har prøve 2 år.

Men for mig håber jeg os meget lidt, at det ik er.

Da vi har en meget stor famile stide med min mands forældre fortiden, og har kørt mig helt ned.

Har først testdag på søndag næste uge

det lyder da ikke rart håber at i kommer ud af det på en god måde og får styr på alle tingene

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på igår.... har lige testet i dag........

attachicon.gif2015-02-27 11.42.45.jpg

Det er ikke morgenurin... men er jeg den

eneste der kan se TO streger???!!

Edit: Bedre billede fem minutter senere:

attachicon.gif2015-02-27 12.20.33.jpg

Stort tillykke!!!!!!!!  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har nu testet i 3 dage og stregen bliver mere og mere tydelig. Så tror på at den er der nu.

Jeg er 3+4

Stort Tillykke Stine.. du får en gravid.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER