Valbymus

Testhold uge 9 & 10! 2 gravide !. 8 mens 3 venter

168 indlæg i dette emne

Torsdag er jo lige om lidt. Håber du bliver den første ud af mange i test gruppen som kommer til at stå med 2 fine streger

 

jeg syntes at der er meget lang tid til :boo mit hoved og min krop driller mig er ved at blive tosset :gal syntes at jeg har forskelige symptomer hele tiden bare i det små en dag havde jeg voldsom kvalme en hel dag en uge efter ægløsning :( så har jeg fået lidt ømme bryster :hophop har haft det et par dage nu og små niv i underlivet  i dag var jeg til fys og skulle lægge på maven i 30 min fik kvalme og da jeg gik der fra havde jeg det som jeg skulle kaste op :gal  jeg er virkelig bange for at det er mit hoved der driller mig :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

Øvøv det er jeg da ked af at hører kæmpe kram til dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

Øv øv et stort kram herfra, håber du er ok?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke lade vær med at testet i dag men negativ

kan det have indvirkning at man har været oppe i løbet af natten og tisse ?

Men nu har jeg også taget ud fra mens start og ikke æl for tro jeg havde æl 2 eller 3 dage efter så stadig mulighed for en positiv test

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3.1 idag og har ikke fået brunt udflåd endnu (godt tegn for mig, da jeg har kort lutealfase).

Tilgengæld har jeg haft Tør hals siden i går morges, ømme skamlæber siden i går morgen, ømme bryster (det har jeg nu altid efter ægløsning til mens) og rigtig meget kvalme hertil morgen.

Mit håb om der er bid denne omgang bliver større og større

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er 3.1 idag og har ikke fået brunt udflåd endnu (godt tegn for mig, da jeg har kort lutealfase).

Tilgengæld har jeg haft Tør hals siden i går morges, ømme skamlæber siden i går morgen, ømme bryster (det har jeg nu altid efter ægløsning til mens) og rigtig meget kvalme hertil morgen.

Mit håb om der er bid denne omgang bliver større og større

Vi krydser fingre og håber jeg har også ømme bryster er øm når jeg lægger på maven og det gør jeg når jeg skal sove så en del afbrudt søvn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kunne ikke lade vær med at testet i dag men negativ

kan det have indvirkning at man har været oppe i løbet af natten og tisse ?

Men nu har jeg også taget ud fra mens start og ikke æl for tro jeg havde æl 2 eller 3 dage efter så stadig mulighed for en positiv test

Øv med negativ test, men så længe mens ikke er kommet endnu så er der masser af håb især hvis du tester for tidligt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med negativ test, men så længe mens ikke er kommet endnu så er der masser af håb især hvis du tester for tidligt

Har test dag i morgen hvis jeg tager fra første menstruation dag men hvis jeg tager fra der hvor jeg tror jeg har æl så hat jeg 2 til 3 dage i nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Hej jeg vil gerne på listen d.8

Du er hermed på listen..  :goodluck

 

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

Øv.. hader når det sker :kram

 

Kunne ikke lade vær med at testet i dag men negativ

kan det have indvirkning at man har været oppe i løbet af natten og tisse ?

Men nu har jeg også taget ud fra mens start og ikke æl for tro jeg havde æl 2 eller 3 dage efter så stadig mulighed for en positiv test

De kloge siger at men ikke må gå på toilettet i 4 timer inden man tester.. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke nogen baby til mig i denne omgang, fik mens 3 dage før tid

Held&lykke til jer andre❤

øv øv :kram2

håber snart der er held

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej er der nogen af jer som har haft niv og lidt smerter ved midten og i venstre side? Havde ægløsning få 3 dage siden, så ved ikke om det nået godt eller skidt tegn

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej er der nogen af jer som har haft niv og lidt smerter ved midten og i venstre side? Havde ægløsning få 3 dage siden, så ved ikke om det nået godt eller skidt tegn

Jeg har det engang i mellem.. uden at det betyder noget... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej er der nogen af jer som har haft niv og lidt smerter ved midten og i venstre side? Havde ægløsning få 3 dage siden, så ved ikke om det nået godt eller skidt tegn

Jeg ha haft rigtig meget niv i siden og også noget i midten efter min sidste ægløsning, men tror ikke det betyder noget. Tænker at det måske er noget jeg altid har (ved det ikke) men lægger meget mærke til det nu fordi jeg er ekstra opmærksom på min krop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så dukkede der brunt udflåd frem sent i går aftes. Havde ellers gået med en god fornemmelse hele dagen, men nu tror jeg ikke rigtig på det mere.

Men der er vel et lille håb om det er implationsblødning (tvivler stærkt, da det ligner det der plejer at komme 2 dage inden mens). Eller at udflådet dukket op uden efterfølgende mens.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har test dag i morgen hvis jeg tager fra første menstruation dag men hvis jeg tager fra der hvor jeg tror jeg har æl så hat jeg 2 til 3 dage i nu

Tester du igen idag eller venter du et par dage med at teste igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester du igen idag eller venter du et par dage med at teste igen?

Har lige men stadig negativ men ingen mens nu venter jeg til lørdag måske søndag hvis mens ikke kommer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv så dukkede der brunt udflåd frem sent i går aftes. Havde ellers gået med en god fornemmelse hele dagen, men nu tror jeg ikke rigtig på det mere.

Men der er vel et lille håb om det er implationsblødning (tvivler stærkt, da det ligner det der plejer at komme 2 dage inden mens). Eller at udflådet dukket op uden efterfølgende mens.

Vi håber på at mens holder sig væk og at det bare er implationsblødning..!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lige men stadig negativ men ingen mens nu venter jeg til lørdag måske søndag hvis mens ikke kommer

Vi håber på 2 fine streger.. !!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status herfra: jeg havde meget lidt brunligt udflåd igår.. Og idag er jeg er meget sensitiv.. Jeg er lige ved at tude hele tiden..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status herfra: jeg havde meget lidt brunligt udflåd igår.. Og idag er jeg er meget sensitiv.. Jeg er lige ved at tude hele tiden..

vi krydser fingere for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

vi krydser fingere for dig

Tak  :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Status herfra: jeg havde meget lidt brunligt udflåd igår.. Og idag er jeg er meget sensitiv.. Jeg er lige ved at tude hele tiden..

Tænker du at det er positivt eller negativt? Krydser fingre for dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER