Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Håber det snart går væk, så du ikke skal bekymre dig mere om det. Kram til dig.

Tak :kram2

Skal til lægen i morgen, hvor jeg vil bede om at få taget blodprøver, så vi kan tjekke udviklingen af hcg.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Tak :kram2

Skal til lægen i morgen, hvor jeg vil bede om at få taget blodprøver, så vi kan tjekke udviklingen af hcg.

Har du taget flere test? Bliver de tydeligere?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu begynder jeg at være så overbevist, at jeg tør melde mig ind her :yay Jeg har terminsdag d. 23. oktober, så er lige i hælene af LilleMi :) Der er flot udvikling i mine tests, så jeg vælger at tro på det!

Tillykke og velkommen til.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nøj, hvor er jeg træt i dag! Jeg har bare været ved at falde i søvn lige siden jeg fik fri fra arbejde. Så slemt har det ikke været før. Og i morgen skal jeg arbejde 12,5 time. Er spændt på om jeg overhovedet kan komme igennem det. Sådan er det desværre hver tirsdag :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en henvisning til gynækolo til en tidlig scanning, pga jeg var til scanning som jeg selv betalte da jeg var 6+1 hvor de så satte mig tilbage til 5+0,. De sagde at der var eller havde været 2, og at ægget havde delt sig, og vi skulle have det tjekket hos min gynækolo, intet hjerteblink at se. Jeg kunne ikke vente på tiden hos gynækologen, så tog tilbage og betalte igen ugen efter, der var kun 1 baby, det hele så fint ud og der var hjerteblink.. Mine bryster er blevet mindre ømme og kvalmen er også blevet mindre de sidste par dage, så man går og er helt nervøs for at alt er som det skal være.. Nu skal jeg have tjekket for celleforandringer, og have en ekstra scanning imorgen, hvor jeg så er 7+5, er så nervøs og spændt:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en henvisning til gynækolo til en tidlig scanning, pga jeg var til scanning som jeg selv betalte da jeg var 6+1 hvor de så satte mig tilbage til 5+0,. De sagde at der var eller havde været 2, og at ægget havde delt sig, og vi skulle have det tjekket hos min gynækolo, intet hjerteblink at se. Jeg kunne ikke vente på tiden hos gynækologen, så tog tilbage og betalte igen ugen efter, der var kun 1 baby, det hele så fint ud og der var hjerteblink.. Mine bryster er blevet mindre ømme og kvalmen er også blevet mindre de sidste par dage, så man går og er helt nervøs for at alt er som det skal være.. Nu skal jeg have tjekket for celleforandringer, og have en ekstra scanning imorgen, hvor jeg så er 7+5, er så nervøs og spændt:-)

 

Krydser fingre for, at alt er som det skal være...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag set det fineste lille hjerte slå! Hvor er det bare fantastisk at vide at det hele er i orden  :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag set det fineste lille hjerte slå! Hvor er det bare fantastisk at vide at det hele er i orden :loveshower

Hvor dejligt :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag set det fineste lille hjerte slå! Hvor er det bare fantastisk at vide at det hele er i orden  :loveshower

Juhuu, tillykke. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag set det fineste lille hjerte slå! Hvor er det bare fantastisk at vide at det hele er i orden :loveshower

Skønt for jer!! Uhh, hvor jeg glæder mig til, at det bliver vores tur! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skal hjem til mine forældre til frokost i dag, og der får de så nyheden! Åh hvor er jeg spændt på at skulle sige det! :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor bliver det stort Aja, fortæl os endelig om, hvordan de reagerede! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har simpelthen givet min første graviditets løgn nu! Blev inviteret på bar i aften for at høre live musik, sådan noget stor elsker jeg jo normalt vis, men jeg kan ikke skjule, at jeg ikke drikker alkohol. Det er fint med mig, at folk går ædru i byen, men jeg plejer jo bare at være hende som går 110% all in på byture og danser på bordene. Jeg ville så gerne, at vi kan holde den søde hemmelighed lidt for os selv endnu, ihvertfald til efter scanningen 6+6.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg jo for alvor med i oktober-gruppen og har LIGE fået en mail fra lægen om, at jeg HAR haft lussingesyge. Phew! Det var dejligt!

 

Håber I alle har det godt her i de tidlige uger. Det er sådan lidt uroligt, ikk?! Man er gravid og glæder sig, og tør så alligevel ikke helt glæde sig for meget...Jeg kunne godt tænke mig at se nogle hjerteblink snart i hvert fald:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så er jeg jo for alvor med i oktober-gruppen og har LIGE fået en mail fra lægen om, at jeg HAR haft lussingesyge. Phew! Det var dejligt!

 

Håber I alle har det godt her i de tidlige uger. Det er sådan lidt uroligt, ikk?! Man er gravid og glæder sig, og tør så alligevel ikke helt glæde sig for meget...Jeg kunne godt tænke mig at se nogle hjerteblink snart i hvert fald:)

:ditto Har du en planlagt tidlig scanning?

 

Jeg glæder mig sådan til at melde mig her for alvor, men jeg tør simpelthen ikke - jeg har mega noia over at miste :(

Jeg tror faktisk jeg er så bange og prøver at holde mig selv lidt tilbage, at jeg ikke laver en graviditetstråd før jeg har set hjerteblink (om 9½ døgn, men hvem tæller :prik :rolleyes).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Har du en planlagt tidlig scanning?

 

Jeg glæder mig sådan til at melde mig her for alvor, men jeg tør simpelthen ikke - jeg har mega noia over at miste :(

Jeg tror faktisk jeg er så bange og prøver at holde mig selv lidt tilbage, at jeg ikke laver en graviditetstråd før jeg har set hjerteblink (om 9½ døgn, men hvem tæller :prik :rolleyes).

Ja, vi tager nok en drop in scanning på et tidspunkt. Jeg kan mærke at jeg ikke er helt ligeså cool, som jeg havde forestillet mig her anden gang. "Heldigvis" har M det på samme måde. 

9,5 døgn... haha. Og når du har sovet er det kun 9  :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes dæleme også, at dagene går langsomt, hvad kan vi gøre for at speede det hele lidt op? :) 8 1/2 dag skal gå her inden scanning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu man med sikkerhed kan se hjerteblink?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er mange steder de siger at man skal være 7+ for at man helt sikkert kan se hjerteblink. Jeg har dog hørt om mange der har set det omkring 6+3 og måske også tidligere men jeg tror ikke man kan være sikker på det tidspunkt. Jeg ventede selv til 7+3 for at være på den sikre side :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror der er mange steder de siger at man skal være 7+ for at man helt sikkert kan se hjerteblink. Jeg har dog hørt om mange der har set det omkring 6+3 og måske også tidligere men jeg tror ikke man kan være sikker på det tidspunkt. Jeg ventede selv til 7+3 for at være på den sikre side :)

Tak:) så har jeg også et par uger endnu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvornår er det nu man med sikkerhed kan se hjerteblink?

Jeg har tid 6+2, så håber sandelig det er fordi de satser på der er noget at se!

Hjertet begynder at slå 5+1 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har tid 6+2, så håber sandelig det er fordi de satser på der er noget at se!

Hjertet begynder at slå 5+1 :)

 

Ja, det kan du da sikkert sagtens! Jeg tror det er forskelligt fra sted til sted hvornår de siger de kan garantere det. 

Jeg skulle bare selv booke en tid, jeg snakkede ikke med nogen derinde inden. Så derfor ventede jeg til 7+3 for at jeg var helt sikker så jeg ikke blev skuffet eller bange hvis nu jeg ikke kunne se det. 

Men der var da lige en uges tid inden hvor jeg ville ønske jeg havde taget en tidligere tid. Det er så svært at vente! :) 

Så det kommer vel også an på hvor svært man har det med at skulle vente vs. at ville være helt sikker på at være langt nok. Man burde vel sagtens kunne se det fra 6+ for det meste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg var inde 5+1, for vi troede jeg var længere henne, der kunne vi kun se graviditet, ikke hjerteblink, så jeg tog ind igen 6+1 og der var hjerteblink:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for de nye meldinger. Det kan jo være vi tager til scanning allerede i næste uge så:) uuuuh

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

De anbefaler 7 hele uger, for hvis ægløsningen ligger sent i cyklus, så er de sikre på at fostrene er gamle nok til blink, jeg skal til scanning i morgen 6+5 og jordmoderen advarede mig om, at hvis hjertet ikke blinker, er det ikke sikkert at det er dødt, så er det måske bare for tidligt at scanne. Min historie er også at jeg er gået over tid begge gange og det kan være på grund af sen ægløsning

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER