Aja

Oktober termin smalltalk

1,484 indlæg i dette emne

Jeg har hørt fra flere veninder at de alle oplevede at brysterne voksede enormt omkring 4. Mdr. Så det passer vel meget godt. Hos mig sker der ikke så meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg føler mig snydt for de store bryster, dem havde jeg set frem til, men synes ikke der er sket noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig snydt for de store bryster, dem havde jeg set frem til, men synes ikke der er sket noget :)

Åh gid man ku deles! Sidste gang voksede mine 5 skålestørrelser, og det lykkedes mig ikke en gang at få gang i amningen...der kom aldrig nok mælk!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig snydt for de store bryster, dem havde jeg set frem til, men synes ikke der er sket noget :)

Haha me too

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg føler mig snydt for de store bryster, dem havde jeg set frem til, men synes ikke der er sket noget :)

Jeg bruger normalt størrelse 75 i, så du må gerne få noget af mig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

️Nøj, hvor har jeg nydt at tøffe rundt hjemme i ventebukser i dag... Det bliver drøjt at skulle spændes ind på kontoret den kommende uge... <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØH - bækken ømhed - jeg HAR sagt nej tak! Og jeg MENER det!!! Min iskias nerve mærker jeg jag fra hver dag efterhånden, heldigvis ikke konstant!!!

2 dage eller nærmere 1,5 så står den på den frygtede NF!!! :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Majs ::kram

 

Rigtig øv-dag i dag  :( Kvalmen blusser gevaldigt op, bare jeg går to skridt, Har kastet op 2 gange, og har generelt bare været en slatten karklud, så jeg har primært befundet mig på sofaen.

 

Nu har jeg lidt spist et fladbrød, for det havde jeg altså virkelig lyst til - som næsten det første i dag :oops  Nu håber jeg bare, det bliver nede ...  <_<

 

I morgen skal jeg på shopetur med min søster. Jeg vidste godt, det var lidt risikabelt at aftale den tur, men tænkte at i uge 13, der har jeg det sikkert bedre ...  :rolleyes

Så er ret spændt på, hvordan den tur forløber ...  :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

NØH - bækken ømhed - jeg HAR sagt nej tak! Og jeg MENER det!!! Min iskias nerve mærker jeg jag fra hver dag efterhånden, heldigvis ikke konstant!!!

2 dage eller nærmere 1,5 så står den på den frygtede NF!!! :unsure

Yikes! Jeg havde et par dage i sidste uge med ondt i lænden og smerter ned gennem benet (iskias-agtigt) - jeg havde næsten glemt, hvir ondt, det gør... Jeg satser dog på, at jeg bare havde forløftet mig på junior eller siddet dumt på kontorstolen (basta!).

Ja, det er noget af en uge, vi skal ind i... Kan næsten ikke vente på, at det er overstået...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yikes! Jeg havde et par dage i sidste uge med ondt i lænden og smerter ned gennem benet (iskias-agtigt) - jeg havde næsten glemt, hvir ondt, det gør... Jeg satser dog på, at jeg bare havde forløftet mig på junior eller siddet dumt på kontorstolen (basta!).

Ja, det er noget af en uge, vi skal ind i... Kan næsten ikke vente på, at det er overstået...

Jeg led også med iskias nerven ved Mie, især 3 semester hvor det var nærmest umuligt at strække ud for maven :prik

Bækken var nærmest kun de sidste 6 uger jeg overhovedet mærkede det. Det er HELDIGVIS kun 1-2 gange før og så i dag.

Det er SLET ikke slemt endnu, men jeg vil da helst være HELT fri!!! Den der brændende fornemmelse ved skambenet (hedder det symfysen?) er jo ikke særlig behagelig, ikke engang i mild form. Og så er jeg bare øm i understellet og det er nok til at jeg allerede tænker "saml benene" og nærmest tigger om at få en junior seng til Mie (det gjorde godt nok nas at løfte hende over i tremmesengen i dag).

MEN de smerter er bu stadig på et stadie hvor jeg foretrækker dem over kvalme. Og så længe det er gravid relateret så giver de mig en god ro!

Ja er det den sidste uge med NF herinde??? Åh jeg håber vi alle klarer de sidste til UG!!! Så kan vi slippe noget af nervøsiteten og tænke på nogle langt sjovere ting!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at gøre, som min læge har foreslået, her til morgen: spise morgenmad i sengen, inden jeg står op.

En time efter kastede jeg det hele op igen, så det trick hjælper tilsyneladende ikke, suk ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg prøvede at gøre, som min læge har foreslået, her til morgen: spise morgenmad i sengen, inden jeg står op.

En time efter kastede jeg det hele op igen, så det trick hjælper tilsyneladende ikke, suk ...

 

Åh Winky. Jeg håber virkelig du snart får det bedre. Det er jo ikke meningen det bare skal fortsætte.   :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Så krydser vi fingre og tæer for Majs i dag! Men selvfølgelig er alt FINT! :kiss

PS. Vi forventer hurtig opdatering bagefter :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:goodluck

Så krydser vi fingre og tæer for Majs i dag! Men selvfølgelig er alt FINT! :kiss

PS. Vi forventer hurtig opdatering bagefter :p

What she said! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kiss

Alt godt! Lav risiko! Vi venter nu på at komme ind til lægen (sikkert pga nyresygdom) så detaljer kommer senere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kiss

Alt godt! Lav risiko! Vi venter nu på at komme ind til lægen (sikkert pga nyresygdom) så detaljer kommer senere!

YAY!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wee :yay :glad :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er i søde :kiss

Alt godt! Lav risiko! Vi venter nu på at komme ind til lægen (sikkert pga nyresygdom) så detaljer kommer senere!

:yay :glad :yay :glad :yay

 

Sådan :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lægen var spild af alles tid :p ingen af os (heller ikke lægen) forstod helt hvad det gik ud på, nyresygdommen kan ikke konstateres før om 26-30 så 5 min så var vi ude!

Men altså alt var fint, hjerteslag var 160 i min og babyen er 7,5 cm ca og termin 29/10 holder :) risiko var lav (i Herning får man ikke tallene) så alt i alt super scanning af en livlig og ikke særlig samarbejdsvillig baby :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin NF her også. Risiko 1:8969, så vi er glade. Supersød og erfaren jordemoder, så hip hurra for en god oplevelse:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt med 2 stk. veloverståede NF'er! :yay

 

Status her er pt. at jeg synes, at jeg kan ane en bedring i energi og kvlame, men synes altså også alle bøgerne LOVER, at det skal være bedre nu. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin NF her også. Risiko 1:8969, så vi er glade. Supersød og erfaren jordemoder, så hip hurra for en god oplevelse:)

Ej, undskyld jeg slet ikke har sagt pøj pøj til dig :prik

Dejligt, at det gik godt!!! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange NF mangler vi nu? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fin NF her også. Risiko 1:8969, så vi er glade. Supersød og erfaren jordemoder, så hip hurra for en god oplevelse:)

 

Ej, undskyld jeg slet ikke har sagt pøj pøj til dig :prik

Dejligt, at det gik godt!!! :loveshower

Enig med Susanne :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor mange NF mangler vi nu? :chin:

Muligvis kun mig... Jeg har vel en af de seneste terminer... :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER