Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

ARGH, jeg er træt med træt på og ønsker tigeren og kommende tænder laaaaaangt væk! :( S vågnede kl. 7:30 og har siden kl.12 kun sovet 20 minutter og er trææææææææt og suuuuuuur og keeeeeeed og har i øvrigt også skidt 4 gange. Jeg var træt i forvejen, men det er ikke ligefrem blevet bedre af, at hun skriger så højt og har gjort det hver gang, vi har prøvet at lægge hende enten på legetæppet eller prøvet af få hende til at sove :prik Manden kæmper med at få hende til at sove nu, men hun skriger løs. Pyha, det har været den værste babydag længe og jeg orker ikke tanken om at skulle til min mors fødselsdag i morgen... :shooter

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ARGH, jeg er træt med træt på og ønsker tigeren og kommende tænder laaaaaangt væk! :( S vågnede kl. 7:30 og har siden kl.12 kun sovet 20 minutter og er trææææææææt og suuuuuuur og keeeeeeed og har i øvrigt også skidt 4 gange. Jeg var træt i forvejen, men det er ikke ligefrem blevet bedre af, at hun skriger så højt og har gjort det hver gang, vi har prøvet at lægge hende enten på legetæppet eller prøvet af få hende til at sove :prik Manden kæmper med at få hende til at sove nu, men hun skriger løs. Pyha, det har været den værste babydag længe og jeg orker ikke tanken om at skulle til min mors fødselsdag i morgen... :shooter

Håber I sover dejligt nu :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kunne jeg godt bruge Alberte ikke gylpede så meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor kunne jeg godt bruge Alberte ikke gylpede så meget...

Åh, det er så træls <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Hun faldt i søvn kl 22:30, og vi gik i seng kort efter. Kl. 00:30 vågner hun og skriger igen :( SUK. Mig op og amme, selvom hun havde fået mad 12 gange den dag allerede. Hun falder i søvn, og jeg lægger hende og jeg går i seng. 10-15 minutter senere vågner hun med et skrig igen. Nooooo. Jeg så lige for mig, at hele natten blev sådan. Efter endnu en kort amning sov hun igen og blev lagt, og så sov hun heldigvis til kl.7:20. Håber hun ikke bliver overtræt igen i dag...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram :kiss

Hun faldt i søvn kl 22:30, og vi gik i seng kort efter. Kl. 00:30 vågner hun og skriger igen :( SUK. Mig op og amme, selvom hun havde fået mad 12 gange den dag allerede. Hun falder i søvn, og jeg lægger hende og jeg går i seng. 10-15 minutter senere vågner hun med et skrig igen. Nooooo. Jeg så lige for mig, at hele natten blev sådan. Efter endnu en kort amning sov hun igen og blev lagt, og så sov hun heldigvis til kl.7:20. Håber hun ikke bliver overtræt igen i dag...

Dejligt du nåede at få lidt søvn i nat! Håber du klarede fødselsdagen nogenlunde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Meget mor søgende baby pt. Men ellers bare så nysgerrig og glad. Vil gerne se og opleve alt men fra mors skød. Det fatter farmor og oldemor så bare ikke, som begge har erklæret st så må Mie jo ikke kunne lide dem når hun græd ved dem, og det var fordi de ikke holdt hende nok som spæd nej for I forstår bare ikke at når hun er et fremmed sted skal hun lige orientere sig og blive tryg og være mæt og ikke træt. Og hvis I nu for h****** slappede af så skal I nok holde hende når jeg vurdere hun er klar.

Nåh men Mie er ellers en stjerne pt. ❤ Vil ikke antijinxe så uddyber ikke nærmere

Dejligt at høre det går godt :)

Både Simon og Lise blev monster kede af at blive holdt af både oldemor og bedsteforældrene, men da Lise lige blev lidt større gik det over igen - i takt med at hun begyndte at kunne huske dem fra gang til gang. Idag EEEELSKER hun alle sine bedsteforældre (oldemor er stadig ikke et hit, da hun ikke ser hende ofte nok og jeg tror bare ikke hun er ret god til meget gamle mennesker. De skræmmer hende lidt med deres udseende :P)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt du nåede at få lidt søvn i nat! Håber du klarede fødselsdagen nogenlunde :kram

 

Tak :kiss Det gik ret fint i dag :glad Vi kom 1/2 før de andre gæster, så vi nåede at give en kort amning, at hun fik hilst på mine forældre, og at jeg fik kæmpet med hende ved barnevognen, så hun lige præcis faldt i søvn 1 minut, før de næster gæster ringede på :yay Hun sov så et par timer, så vi havde god ro ved bordet, og så var hun i godt humør, da hun kom op og havde fået lidt mad, og så charmede hun gæsterne 1 times tid inden vi smuttede igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak :kiss Det gik ret fint i dag :glad Vi kom 1/2 før de andre gæster, så vi nåede at give en kort amning, at hun fik hilst på mine forældre, og at jeg fik kæmpet med hende ved barnevognen, så hun lige præcis faldt i søvn 1 minut, før de næster gæster ringede på :glad Hun sov så et par timer, så vi havde god ro ved bordet, og så var hun i godt humør, da hun kom op og havde fået lidt mad, og så charmede hun gæsterne 1 times tid inden vi smuttede igen :)

Fantastisk! :yay Så bliver det ikke meget bedre!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk! :yay Så bliver det ikke meget bedre!

 

præcis - lige den succes, vi havde brug for oven på i går :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh endelig vågnede drengene!

Ja det er ikke tit man skriver sådan midt om natten, men vi har været ude i dag og drengene har derfor fået et par flasker og jeg havde ikke malket ud så var efterhånden ved at sprænge.

:hophop

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh endelig vågnede drengene!

Ja det er ikke tit man skriver sådan midt om natten, men vi har været ude i dag og drengene har derfor fået et par flasker og jeg havde ikke malket ud så var efterhånden ved at sprænge.

:hophop

Åhh de :hophop sådan kan jeg også have det de dage hvor hun synes hun skal sove godt 4 timer 2 gange på en dag :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Årh hvor er det altså hyggeligt at Asger siger skønne lyde når han spiser ❤

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er så træls <_<

Meget...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tobias fik er grine flip igår inden putte tid...ej det var hyggeligt ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sovetryne! 4,5 time i barnevognen! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sikke noget rod der kom i rytmen, bare pga Mg var her.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 5 måneders undersøgelse og vaccination i dag. Malou blev vejet til 7,4 kg og målt til 66 cm - store pige :wub

Hun tog vaccinationen rigtig fint :) det første stik ænsede hun ikke, men ved andet stik fik lægen skæld ud. Der var på intet tidspunkt ked af det gråd men derimod skæld ud gråd, men hun blev nu hurtigt god igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 5 måneders undersøgelse og vaccination i dag. Malou blev vejet til 7,4 kg og målt til 66 cm - store pige :wubHun tog vaccinationen rigtig fint :) det første stik ænsede hun ikke, men ved andet stik fik lægen skæld ud. Der var på intet tidspunkt ked af det gråd men derimod skæld ud gråd, men hun blev nu hurtigt god igen :)

Store pige :loveshower

Håber ikke der er kommet reaktion i nat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum har fået en idé der hedder; "vi står op kl 5 og jeg vil kun hamre med klodser i bord eller gulv" mor er trætEGET træt. Glæder mig til manden kommer hjem fra arbejde on to uger så skal jeg sove :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi var til 5 måneders undersøgelse og vaccination i dag. Malou blev vejet til 7,4 kg og målt til 66 cm - store pige :wubHun tog vaccinationen rigtig fint :) det første stik ænsede hun ikke, men ved andet stik fik lægen skæld ud. Der var på intet tidspunkt ked af det gråd men derimod skæld ud gråd, men hun blev nu hurtigt god igen :)

Sejt gået. Det er altså sjovt at høre når de skælder ud på lægen/sygeplejersken. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pokkers ondt i lænden og babypasning er bare en dårlig kombination.

Hold da op, hvor er jeg sølle igen idag.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv er begyndt at sove fra omkring kl 1-2 til omkring kl 6-7 uden at blive ammet :yay hun plejer at blive ammet omkring kl 5 men det lader til hun dropper den nu :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Willum har fået en idé der hedder; "vi står op kl 5 og jeg vil kun hamre med klodser i bord eller gulv" mor er trætEGET træt. Glæder mig til manden kommer hjem fra arbejde on to uger så skal jeg sove :-)

To uger? :o :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Blir en lang dag, hvis Laura slet ikke vil sove. Hun nægter barnevognen og sengen. Har også Lasse hjemme.

Hmm nå hun må jo sove, når hun mener hun er træt nok.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.