Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fantastisk at høre til herinde igen :wub

Pyh, det der med at sove... Det behøver man vel ikke?? :rolleyes

Jeg har sovet ialt ca 6 timer af mange gange, siden jeg vågnede med veer kl 12 natten til mandag.... Så er godt nok ved at være noget mør!

Men Taylor vil gerne have brystet ca hele tiden, så det er ikke meget tid jeg kan få.... Håber snart der kommer lidt ro på :)

 

Velkommen til :glad håber der er lidt mere søvn i vente :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Fantastisk at høre til herinde igen :wub

Pyh, det der med at sove... Det behøver man vel ikke?? :rolleyes

Jeg har sovet ialt ca 6 timer af mange gange, siden jeg vågnede med veer kl 12 natten til mandag.... Så er godt nok ved at være noget mør!

Men Taylor vil gerne have brystet ca hele tiden, så det er ikke meget tid jeg kan få.... Håber snart der kommer lidt ro på :)

Velkommen til søde! :loveshower

Hvor er det fedt at læse at Taylor er vild med babsen! (selvom det er røvhårdt i starten uden syndetligt med søvn!)

Håber du får lidt ro i nat! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Velkommen til Troldemor. Taylor er bare en lækker baby :wub

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk at høre til herinde igen :wub

Pyh, det der med at sove... Det behøver man vel ikke?? :rolleyes

Jeg har sovet ialt ca 6 timer af mange gange, siden jeg vågnede med veer kl 12 natten til mandag.... Så er godt nok ved at være noget mør!

Men Taylor vil gerne have brystet ca hele tiden, så det er ikke meget tid jeg kan få.... Håber snart der kommer lidt ro på :)

Velkommen herinde :loveshower

Enig med de andre omkring søvn (jeg er nu fan :P) - håber der kommer lidt ro på, så du kan lade lidt op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen :kiss

Lone, jeg må prøve det der liggende amning, kan godt mærke der er meget at lære :)

Vidunderbarnet har så sovet fra 10.30 til kl 6 i et stræk, og det samme har mor :o :o :wub Jeg var vist ikke den eneste som trængte til at få sovet ud efter fødslen!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølet baby der hoster/snotter men ellers er i hopla ikke har feber og spiser som normalt...svømmehal go eller no go ? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Forkølet baby der hoster/snotter men ellers er i hopla ikke har feber og spiser som normalt...svømmehal go eller no go ? :-)

Hvis snottet ikke er grønt men gult kan du godt tage af sted :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih jeg skal afsted og svømme med Malou for første gang i dag :) er spændt på hvad hun siger til det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis snottet ikke er grønt men gult kan du godt tage af sted :)

Har dryppetbmed saltvands dråber og der kom ikke noget grønt ud idag som igår....:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak allesammen :kiss

Lone, jeg må prøve det der liggende amning, kan godt mærke der er meget at lære :)

Vidunderbarnet har så sovet fra 10.30 til kl 6 i et stræk, og det samme har mor :o :o :wub Jeg var vist ikke den eneste som trængte til at få sovet ud efter fødslen!!

Fedt med (masser af ) søvn! Er sq misundelig! :p

Det der med at ligge ned og amme er fedt at kunne... jeg har bare tendens til st ligge og spænde i en lidt akavet stilling. :D men prøv dig frem! og spørg endelig hvis der er noget!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder gang på gang i søvn under amning om natten... jeg sidder op af sengegavlen med glider lige så stille ned ad.... og jeg har efterhånden SÅ ondt i min lænd :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

I dag står den på 5 mdrs vaccination. Det er vist også på tide.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved ikke om jeg kan ligge ned og amme, jeg kunne med Isaac, men han spiste så hurtigt at det var nemmere at sidde sig op... Nu med Alberte har vi elevationssenge..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ved appetitspring er det virkelig godt at ligge ned og amme! Julius har spist hver anden time i nat, og alligevel føler jeg, at jeg har sovet mere end jeg plejer ;) har bare halvsovet samtidig og han er faldt i søvn med det samme igen hver gang!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg falder gang på gang i søvn under amning om natten... jeg sidder op af sengegavlen med glider lige så stille ned ad.... og jeg har efterhånden SÅ ondt i min lænd :boo

Åh altså, du skal vist finde en bedre ammestilling om natten. Hvor ammer du om dagen? Ka du ik gå i stuen om natten?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Åh altså, du skal vist finde en bedre ammestilling om natten. Hvor ammer du om dagen? Ka du ik gå i stuen om natten?

Jeg ammer i sofaen om dagen... men kommer bare til at sidde og fryse hvis jeg går i stuen om natten... + Liff bliver alt for vågen.

Jeg skal bare tage mig sammen og sætte mig ordenlig op og evt. Tjekke mobil imens, så jeg er lidt aktiveret. - Der er bare nogle nætter hvor jeg sys jeg ammer konstant! - og så er det vel næsten klart at man dratter i søvn :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ammer i sofaen om dagen... men kommer bare til at sidde og fryse hvis jeg går i stuen om natten... + Liff bliver alt for vågen.

Jeg skal bare tage mig sammen og sætte mig ordenlig op og evt. Tjekke mobil imens, så jeg er lidt aktiveret. - Der er bare nogle nætter hvor jeg sys jeg ammer konstant! - og så er det vel næsten klart at man dratter i søvn :rolleyes

Jeg sover med t-shirt og tager bukser på, når jeg går i stuen og ammer om natten. De nætter jeg ik lige orker det, ammer jeg liggende.

Ka du ik gøre det i stedet for? Det er altså bare rarere at amme, når man sidder/ligger godt - så løber mælken alt andet lige også bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover med t-shirt og tager bukser på, når jeg går i stuen og ammer om natten. De nætter jeg ik lige orker det, ammer jeg liggende.

Ka du ik gøre det i stedet for? Det er altså bare rarere at amme, når man sidder/ligger godt - så løber mælken alt andet lige også bedre :)

Ligger nogen gange ned... men så falder jeg som regel også i søvn... det er knap så smart når man har et gylpebarn der har brug for at blive bøvset af...

Noget skal der i hvert fald ske.. for min lænd har det godt nok ikke rart :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ligger nogen gange ned... men så falder jeg som regel også i søvn... det er knap så smart når man har et gylpebarn der har brug for at blive bøvset af...

Noget skal der i hvert fald ske.. for min lænd har det godt nok ikke rart :(

Julius gylper ofte også, ikke voldsomt, men lige lidt.. Sjovt nok, gør han det ik om natten, når jeg ammer liggende.. Men hvis jeg ammer siddende, så gør han

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius gylper ofte også, ikke voldsomt, men lige lidt.. Sjovt nok, gør han det ik om natten, når jeg ammer liggende.. Men hvis jeg ammer siddende, så gør han

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der i dag for min ellers sove-glade baby? Hun har sovet ca 2 x 45 min siden kl 6 :blink Normalt sover hun altid om formiddagen, men ikke i dag hvor Filippa er hjemme og mine forældre kom for at hjælpe i haven <_<

Skrid, Tiger, hvis det er dig!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvad sker der i dag for min ellers sove-glade baby? Hun har sovet ca 2 x 45 min siden kl 6 :blink Normalt sover hun altid om formiddagen, men ikke i dag hvor Filippa er hjemme og mine forældre kom for at hjælpe i haven <_<

Skrid, Tiger, hvis det er dig!

Håber hun tager sig en god eftermiddagslur! For de der smålure er bare noget crap!

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber hun tager sig en god eftermiddagslur! For de der smålure er bare noget crap!

:kram

Tak, det lader til hun gør netop det :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det lader til hun gør netop det :)

Dejligt! :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.