Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Jeg tror virkelig ikke, der er nogen herinde, der tænker "Gud kan hun ikke det endnu?"

Jeg blev tværtimod helt glad, da jeg så billedet, fordi hun ser så dejlig rolig og fokuseret ud :kuller

Fuldstændig :ditto

:kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wauw for en crappy nat :zzz Første amning allerede kl. 1. Så igen 03.30, hvor jeg faldt i søvn i stolen og sov til 04.30 <_<

Da jeg vågner har Lucca skidt, så hun får en ren ble og en babs at falde i søvn på. Det virker bare ikke, og så skider hun igen :shooter

A stod op og tog hende. Skønne mand! Og da hun var klar til lur gav han hende en flaske i stedet for at vække mig.

Så jeg har sovet til kl. 9 og har lige spist nybagte boller. :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Møg nat :-(

Øv

os her :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille fis bliver 5 måneder i dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille fis bliver 5 måneder i dag :wub

Tillykke :biglove

Det er vildt så stærkt det går! Min fis bliver 4 uger idag?!?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke :biglove

Det er vildt så stærkt det går! Min fis bliver 4 uger idag?!?

Det er helt vildt! Jeg kan slet ikke følge med mere.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min lille fis bliver 5 måneder i dag :wub

Tillykke til din lille fis. Eigil blev 7 :o måneder igår

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fis bliver 4 mdr. i dag ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke til din lille fis. Eigil blev 7 :o måneder igår

Tillykke med Eigil i går. Hvor går tiden stærkt! :o

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min fis bliver 4 mdr. i dag ^_^

Tillykke med din lille fis ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily fylder 5 mdr. 10 dage før vi skal holde barnedåb. Hvornår ville I vælge at få 5-måneders vaccinen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily fylder 5 mdr. 10 dage før vi skal holde barnedåb. Hvornår ville I vælge at få 5-måneders vaccinen?

Hvis i ikke skal lave 1000 ting op til, ville jeg nok få den overstået der ca 10 dage før. Hvis i har meget at forberede ville jeg vælge at få den efter (minimum 1 uge efter).

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvis i ikke skal lave 1000 ting op til, ville jeg nok få den overstået der ca 10 dage før. Hvis i har meget at forberede ville jeg vælge at få den efter (minimum 1 uge efter).

Vi får mad udefra, og jeg skal "bare" lave en masse cupcakes dagen før + pynte op osv. Så jeg lurer også på at få det gjort de 10 dage før, men hvordan er det med reaktionen på den? Er det ikke den, der kommer lidt senere? Eller blander jeg den sammen med MFR? :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi får mad udefra, og jeg skal "bare" lave en masse cupcakes dagen før + pynte op osv. Så jeg lurer også på at få det gjort de 10 dage før, men hvordan er det med reaktionen på den? Er det ikke den, der kommer lidt senere? Eller blander jeg den sammen med MFR? :chin:

Det er først den de skal have når de er 15 mdr. Den 3, 5 og 12 måneder er den samme. Og tit reagerer de mindre og mindre på den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lily fylder 5 mdr. 10 dage før vi skal holde barnedåb. Hvornår ville I vælge at få 5-måneders vaccinen?

 

Tror jeg ville vente med at få den til efter barnedåben, hvis det var mig. De ti dage gør jo ikke nogen forskel, og så er du på den sikre side :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig sikker på jeg har en fødselsdepression, jeg har lyst til at kyle min baby LANGT væk bare for at få noget ro og søvn.

Han græder, jeg kan kun trøste med babs, han brækker sig og græder endnu mere. Og det er endda kun de sidste to timer, så det er sikkert bare opvarmning.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er rimelig sikker på jeg har en fødselsdepression, jeg har lyst til at kyle min baby LANGT væk bare for at få noget ro og søvn.

Han græder, jeg kan kun trøste med babs, han brækker sig og græder endnu mere. Og det er endda kun de sidste to timer, så det er sikkert bare opvarmning.

Du behøver nu ikke have en fødselsdepression for at have lyst til at kyle ungen ud af vinduet ;) Men søvn, mangel på søvn gør meget sammen med frustration :kram2

Jeg VED det er svært, men forsøg at få luft til dig selv, så din frustration ikke overføres til den lille. Håber ikke det fortsætter :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du behøver nu ikke have en fødselsdepression for at have lyst til at kyle ungen ud af vinduet ;) Men søvn, mangel på søvn gør meget sammen med frustration :kram2

Jeg VED det er svært, men forsøg at få luft til dig selv, så din frustration ikke overføres til den lille. Håber ikke det fortsætter :kram

Nej, det var nu også sådan mere generelt, og ikke kun lige i dag jeg tænker sådan. Jeg kan mærke jeg får koldsved på panden og bare har lyst til at stikke af når han vågner. Jeg ved st det højst sandsynligt ender med en ulykkelig baby.

Tager mig selv i at fortryde vi har fået ham og hvor meget bedre mit liv ville være, hvis vi ikke havde fået ham. Det er så flovt og vsnvittigt at tænke sådan om sit eget barn :(

Selvfølgelig er der også gode øjeblikke, men de negative fylder alt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, det var nu også sådan mere generelt, og ikke kun lige i dag jeg tænker sådan. Jeg kan mærke jeg får koldsved på panden og bare har lyst til at stikke af når han vågner. Jeg ved st det højst sandsynligt ender med en ulykkelig baby.

Tager mig selv i at fortryde vi har fået ham og hvor meget bedre mit liv ville være, hvis vi ikke havde fået ham. Det er så flovt og vsnvittigt at tænke sådan om sit eget barn :(

Selvfølgelig er der også gode øjeblikke, men de negative fylder alt

:kram

Jeg kan sagtens følge dig! Jeg har selv været der, og selvom jeg langt om længe har en glad og tilpas baby, kæmper jeg stadig med at komme ovenpå, og forsøger at bearbejde alt det vi var igennem de første 3 måneder af Nayas liv. Jeg vil råde dig til at snakke med din sp eller læge, og fortælle hvordan du har det. Evt bed om st blive screenet for fødselsdepression. Jo før du får hjælp, jo bedre. Jeg holdt det hele inde mens det stod på og var allerværst med Naya, og jeg ville ønske jeg havde turde sige højt hvordan jeg havde det. Det er først nu, hvor der er ro på, at jeg rigtigt har turde reagere, og endelig fik fortalt min sp hvordan jeg har det. Nu går jeg til samtaler hos min læge, og det hjælper rigtig meget! Det er rart (men hårdt!!!) endelig at få åbnet op omkring alle mine tanker og følelser.

Det er rigtig hårdt at have det sådan, og erkendelsen er svær. Men første skridt er at indse at man har det svært, og bede om hjælp. Jeg synes selv det er rigtig flovt at jeg har og har haft det sådan her, men det ér altså okay - og forståeligt når man er så meget igennem og er så hårdt prøvet, som jeg ved at du også er :kram2

Jeg håber snart det hele bliver bedre hos jer, og at du får det bedre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde :loveshower

Stort tillykke:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde :loveshower

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde :loveshower

Velkommen herinde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hører til herinde :loveshower

:loveshower :loveshower :loveshower

Tillykke tillykke og mer' lykke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.