Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Bliver I ikke tilbudt noget samtale tam tam, når man når derop ad?

Jeg scorede 9 og skal til den 3. møde imorgen.

Og nej, der er ikke noget at sige til, at du endte deroppe :kram Hvordan får det med august idag?

Ikke andet end at hun kommer igen om en måned og så ser vi om der er sket en udvikling - og i så fald i hvilken retning...

Puha jeg troede faktisk ik at det stod så skidt til... Og så igen ... Tudeturene giver mere mening nu..

Hvem er du til møde ved?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Bliver I ikke tilbudt noget samtale tam tam, når man når derop ad?

Jeg scorede 9 og skal til den 3. møde imorgen.

Og nej, der er ikke noget at sige til, at du endte deroppe :kram Hvordan får det med august idag?

Det går bedre med August i dag, jeg tror at han er ved st være på den anden side af springet ..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak fordi du spørger Anita :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig utrolig heldig og samtidig har jeg dårlig samvittighed over at vi har det så nemt herhjemme

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en datter der siden kl. 3:30 har villet have bryst hele tiden og ikke ville sove overhovedet.

Hver gang vi har prøvet at ligge hende til at sove, klynker hun.

Hun har fået skiftet ble 3 gange.

Og fået mad når hun ville

Nu er kl. 8:15, og vi har valgt at ligge liften mellem os og lade hende ligge der.

Hun har hikke, men er eller falder til ro

Note: efter hun fik en ren ble og noget mad kl. 11

Har hun nu sovet i mine arme i 2 timer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram i er så hårdt spændt for, håber virkelig at det snart bliver bedre hos jer :kram

Tak for kram søde Betina :loveshower

Men jeg tror faktisk at i har det hårdere end os - jeg er bare go til at brokke mig over det haha. Ej spøg til side ... Det har virkelig været nogle drøje måneder...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram Er du selv bekymret for dig selv?

Hmm det er sjovt, det var jeg egentlig ik.. Men jeg føler at jeg græder meget og selv ved dit spørgsmål græder jeg, fordi jeg måske godt kan mærke at der ligger noget og ulmer...

Så jo hvis ik tingene snart vender, så ku jeg godt være lidt bekymret..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Med alt det lille August udsætter jer for så er ser ikke noget at sige til det.

Du må altså sige til hvis du har brug for at snakke eller noget. Måske vi skal finde en dato til vikle hygge, hvis du kan overskue det?

Tak Nina - hvor er du sød :loveshower

Ja når vi lige kommer på den anden side af barnedåben så ku det godt være at vi sku prøve at få aftalt en dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:Kiss øv Tina! :kram2

Tak for kram Sara :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Føler mig utrolig heldig og samtidig har jeg dårlig samvittighed over at vi har det så nemt herhjemme

Det skal du ik ha søde ven! Jeg har jo heldigvis en mand der ik er kok og har trælse arbejdstider ...

Der skal også være plads til folk med "nemme" børn...

Og du er så sød til at støtte og komme med kram, så jeg kan godt unde dig det Maria

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ikke andet end at hun kommer igen om en måned og så ser vi om der er sket en udvikling - og i så fald i hvilken retning...

Puha jeg troede faktisk ik at det stod så skidt til... Og så igen ... Tudeturene giver mere mening nu..

Hvem er du til møde ved?

Jeg går i sundhedsplejen i Viborg kommune, hvor der er 3 andre piger med scoren 8-13 og så 2 sundhedsplejersker. Vi snakker om hvordan vi har det og hvad vi har ændret siden sidst for at få det bedre. Vi skal hver gang krydse af hvordan vi har det, hvordan vores forhold er til vores partner og hvordan forholdet er til vores børn. Og så får vi en opgave at arbejde med hver gang. Det har været rigtig godt :)

Hvis man takker nej til tilbudet kommer SP og laver testen igen, for lige at tjekke man er ok :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg går i sundhedsplejen i Viborg kommune, hvor der er 3 andre piger med scoren 8-13 og så 2 sundhedsplejersker. Vi snakker om hvordan vi har det og hvad vi har ændret siden sidst for at få det bedre. Vi skal hver gang krydse af hvordan vi har det, hvordan vores forhold er til vores partner og hvordan forholdet er til vores børn. Og så får vi en opgave at arbejde med hver gang. Det har været rigtig godt :)

Hvis man takker nej til tilbudet kommer SP og laver testen igen, for lige at tjekke man er ok :)

Okay det er da et super godt tilbud - blir Julius så passet imens?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay det er da et super godt tilbud - blir Julius så passet imens?

Ja han må ikke komme med, sa børnene forstyrre for meget og det er mødrene det handler om. Så han er ved bedstemor og bedstefar imens. Og ha det er et super fint tilbud. Det er 4 x 2 timer og vi er de samme hver gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du ik ha søde ven! Jeg har jo heldigvis en mand der ik er kok og har trælse arbejdstider ...

Der skal også være plads til folk med "nemme" børn...

Og du er så sød til at støtte og komme med kram, så jeg kan godt unde dig det Maria

Tak Tina.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er nemlig rigtigt ;)

vi må ha tvunget farmand til at komme med... han er sq lidt egoistisk omkring det svømmehal, men det kan altså bare ikke nytte noget!

 

Gider han da ikke med? Det kunne da ellers være oplagt familiehygge :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er vildt grænseoverskridende... bare det at jeg skal overlade Liff til DP for første gang på onsdag er en stor mundfuld for mig! (er nok lidt pyldret, her anden gang :rolleyes )

Jeg glæder mig rigtig meget til at møde hende på onsdag.. håber godt nok hun er sød og virker ansvarlig! :)

 

Med Liffs historie kan jeg nu godt følge dig :)

 

Men jeg krydser! Jeg tænker ikke, at man vil søge sådan et job, hvis man ikke føler, at man kan tage ansvar for små børn.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Gider han da ikke med? Det kunne da ellers være oplagt familiehygge :)

Nej han gider ikke svømmehal osv. Mærkelige mand!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Med Liffs historie kan jeg nu godt følge dig :)

Men jeg krydser! Jeg tænker ikke, at man vil søge sådan et job, hvis man ikke føler, at man kan tage ansvar for små børn.

Nej jeg håber vi rammer plet kemi-mæssigt og at hun virker pålidelig og som om hun interesserer sig for vores børn ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en datter der siden kl. 3:30 har villet have bryst hele tiden og ikke ville sove overhovedet.

Hver gang vi har prøvet at ligge hende til at sove, klynker hun.

Hun har fået skiftet ble 3 gange.

Og fået mad når hun ville

Nu er kl. 8:15, og vi har valgt at ligge liften mellem os og lade hende ligge der.

Hun har hikke, men er eller falder til r

Note: efter hun fik en ren ble og noget mad kl. 11

Har hun nu sovet i mine arme i 2 timer

Det lyder utroligt meget som min lille datter - hun er en værre tryghedsfis, der helst ligger med patten i munden eller sover hos os.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil skrive en vel masse til nogen af jer - særligt Tinakp og Fru mor. I har vist begge haft en dag der kræver kram :kram2

Men jeg har haft pyllermus det meste af eftermiddagen - han har sovet 2x 3kvarter siden frokost.. Det er selvsagt ikke nok :( Han er ved give op nu - håber jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil skrive en vel masse til nogen af jer - særligt Tinakp og Fru mor. I har vist begge haft en dag der kræver kram :kram2

Men jeg har haft pyllermus det meste af eftermiddagen - han har sovet 2x 3kvarter siden frokost.. Det er selvsagt ikke nok :( Han er ved give op nu - håber jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så får du da bare lige et kram retur :)

:kram

 

Tak :kiss

Der ligger en lille prut og snorker i nesten nu. Jeg TROR det lykkedes - og gør han som han "plejer" vågner han op til en flaske om nogle timer, og sover så umiddelbart videre. Jeg håber :) Han trænger til det, bette pus..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en snot forkølet dreng på snart 1 måned hvad kan jeg gøre ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har en snot forkølet dreng på snart 1 måned hvad kan jeg gøre ?

Saltvands dråber og evt næse suger hvis der er snot

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Saltvands dråber og evt næse suger hvis der er snot

Og hovedet hævet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.