Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Er det en blanket ved udbetaling Danmark eller hvad ? Der er nemlig os gået kuk i min løn...så måske jeg står med samme problem som dig ?

 

Din arbejdsplads skal oplyse, at de har stoppet med at udbetale løn (det gjorde min arbejdsplads fra 24. eller 25.maj, og når det er sket, så får du et brev i din e-boks fra Udbetaling Danmark, der fortæller, at du skal logge på borger.dk/minbarsel , hvor der så står, hvornår løn ophører, og du udfylder så, hvornår din orlov slutter. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Din arbejdsplads skal oplyse, at de har stoppet med at udbetale løn (det gjorde min arbejdsplads fra 24. eller 25.maj, og når det er sket, så får du et brev i din e-boks fra Udbetaling Danmark, der fortæller, at du skal logge på borger.dk/minbarsel , hvor der så står, hvornår løn ophører, og du udfylder så, hvornår din orlov slutter.

Okay skal lige have fat i mit arbejde så for tror ikke de har meddelt at jeg nu ikke længere får løn fra dem...

Tak for info! :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt dag i mødregruppe selv om vi manglede 2. Og vi tre gik en lille tur på 6 km. Håber det gør jeg kan sove i nat :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er da så sej :O :loveshower Og hurtig? :unsure

Synes han er mega langsom. Felix kravlede da han var 7 mdr og 4 dage. Har læst normalen er mellem 8 og 10 mdr så Asger er helt normal. Men der sker rigtig meget med ham motorisk lige nu og det er skønt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil ikke sige Asger kravler men han flytter nu et ben og en arm når han står oppe på alle 4 inden han klasker sammen :yay

Synes virkelig der sker meget motorisk pt.

Han er en sej knægt der trodser sygdom og vil frem i verden :biglove

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Han er en sej knægt der trodser sygdom og vil frem i verden :biglove

Ja det er simpelthen skønt. Han er nu lidt sej ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt forfra med amning, så jeg ammer konstant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt forfra med amning, så jeg ammer konstant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt forfra med amning, så jeg ammer konstant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er begyndt forfra med amning, så jeg ammer konstant

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sejt at du gør det! :kiss Håber det giver pote med det hårde arbejde :goodluck

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mit livs første babychok idag.

Storm fik et stykke skorpe galt i halsen og tog sig til hovedet og hostede og hostede.

Jeg fløj hen til ham og hev ham op af stolen og fik ham lagt på min underarm og bankede ham i ryggen.

Heldigvis hostede han stykket op med det samme.

Jeg var alene hjemme med ham, og jeg brød tudende sammen, men jeg måtte tage mig sammen, for Storm græd, da han så, jeg græd.

For helvede, hvor blev jeg altså forskrækket :boo :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik mit livs første babychok idag.

Storm fik et stykke skorpe galt i halsen og tog sig til hovedet og hostede og hostede.

Jeg fløj hen til ham og hev ham op af stolen og fik ham lagt på min underarm og bankede ham i ryggen.

Heldigvis hostede han stykket op med det samme.

Jeg var alene hjemme med ham, og jeg brød tudende sammen, men jeg måtte tage mig sammen, for Storm græd, da han så, jeg græd.

For helvede, hvor blev jeg altså forskrækket :boo :boo :boo

Puha, hvor ubehageligt - men godt du handlede rigtigt :kram der går lidt tid før det er ude af systemet, men forhåbentlig er du ved at ryste det af :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg skal på kick-off her i weekenden med mit arbejde så jeg er i gang med at gøre mig klar til at blive hentet. Liv sover stadig (typisk når hun er vågnet lidt over 6 de sidste to dage v<_<) så hun når nok kun at få et kys på panden inden jeg går. Og så skal jeg undvære hende helt til i morgen :( er godt nok spændt på hvordan hun tager det :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, hvor ubehageligt - men godt du handlede rigtigt :kram der går lidt tid før det er ude af systemet, men forhåbentlig er du ved at ryste det af :kram2

Tak for :kram

Ja, det er rart at vide, at jeg ved, hvad man skal gøre.

Men er stadig tudefærdig over det, når jeg tænker på det.

Det er gået op for mig, at jeg ikke altid vil være i nærheden, når der sker noget, og det piner mig :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep, søde piger! :kiss Jeg tror faktisk, det går meget godt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for hep, søde piger! :kiss Jeg tror faktisk, det går meget godt :)

Fantastisk - dejligt at det går den rigtige vej!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville I ikke bare give baby på 6 mdr børnepanodil for tandfeber og ondt?

Det er det flydende så det er nemt at dosere efter hans vægt.

Synes lidt det virker som overkill atbringe til lægevagten for det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville I ikke bare give baby på 6 mdr børnepanodil for tandfeber og ondt?

Det er det flydende så det er nemt at dosere efter hans vægt.

Synes lidt det virker som overkill atbringe til lægevagten for det...

Det ville jeg- vi har gjort det med Mi., de tænder der rumler i gummerne er stride!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ville I ikke bare give baby på 6 mdr børnepanodil for tandfeber og ondt?

Det er det flydende så det er nemt at dosere efter hans vægt.

Synes lidt det virker som overkill atbringe til lægevagten for det...

Ja!

Første gang vi blev bedt om at bruge Panodil (flydende) af lægevagten til Adam, var han kun 5 måneder. Siden har han haft flere omgange og min læge sagde at bare fordi årsagen er tænder, gør det ikke hans ubehag mindre, så selvfølgelig skulle han lindres. God bedring med ham, håber snart tænderne er igennem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det mente jeg også voæi gjorde med Simon men blev pludselig i tvivl. Der er hele 3 på vej på samme tid så han er hårdt ramt den stakkels Tobias.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak - det mente jeg også voæi gjorde med Simon men blev pludselig i tvivl. Der er hele 3 på vej på samme tid så han er hårdt ramt den stakkels Tobias.

Åh, det er ligesom herhjemme. Første gang fik vi 'kun 2', siden er de kommet i hold af 4 ! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, det er ligesom herhjemme. Første gang fik vi 'kun 2', siden er de kommet i hold af 4 ! <_<

Men så er det da hurtigere overstået.

Simon fik dem enkeltvis, men med høj feber og dårlig mave hvergang, så hvis vi kan slippe for bare et par syge- og pjevsedage finder jeg det positivt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men så er det da hurtigere overstået.

Simon fik dem enkeltvis, men med høj feber og dårlig mave hvergang, så hvis vi kan slippe for bare et par syge- og pjevsedage finder jeg det positivt.

Det er netop hvad jeg messer for mig selv, når han rammes! Vi nupper nemlig sygdom hver eneste gang :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

XvCLHJb.jpg

Når der nu er kø ved brysterne, så må man gumle lidt på brormands tæer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.