Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Liv var rigtig svær at putte i går, men til gengæld skulle hun kun have sut en gang inden vi gik i seng og så i morges omkring kl. 5.30. Ellers har vi alle bare sovet :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Seje babyer der sover meget og længe :yay

:kram til mødrene til de babyer der ikke gør.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt 1 time til at få Asger til at sove. Skrige unge altså. Nåede da at skrive en ansøgning og fjerne ukrudt foran hoveddøren i mens. Men ikke optimal at løbe frem og tilbage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det i øvrigt vare en helt almindelig saltvandsspray man også selv brugte fa man var gravid, du bruger? Og blev Julius ikke forskrækket da du brugte den først?

Ja, den helt almindelige saltvandsspray. Den er vistnok blå agtig udenpå?

Haha, jo, han så ret spøjs ud i hovedet. Men så snart han fangede pointen, har han ikke noget imod den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brugt 1 time til at få Asger til at sove. Skrige unge altså. Nåede da at skrive en ansøgning og fjerne ukrudt foran hoveddøren i mens. Men ikke optimal at løbe frem og tilbage.

For så kun at sove 45 min.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For så kun at sove 45 min.

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har baby, der spiser hveranden time og har gjort det det meste af igår og hele dagen. Føler mig som en malkeko :blink Og mine :hophop gør oooondt :rolleyes

Og så er han i øvrigt skude sur! Åndssvage tiger og appetitspring :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, den helt almindelige saltvandsspray. Den er vistnok blå agtig udenpå?

Haha, jo, han så ret spøjs ud i hovedet. Men så snart han fangede pointen, har han ikke noget imod den :)

Åh jeg haaaader næsespray, så tror slet ikke jeg kunne få mig selv til at give det til ungerne :chin: Men det er altså bare det der virker bedst..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

For så kun at sove 45 min.

Det er så træls <_< :kram

Leonora glemte i dag at hun kun sover 30 min om eftermiddagen og tog lidt over to timer :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover åbenbart godt i Troldhede-luft godt 3timers lur i eftermiddag :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Man sover åbenbart godt i Troldhede-luft godt 3timers lur i eftermiddag :yay

Hehe, ja hun stemplede da helt ud :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah synes det der med at sove om dagen er for tøsedrenge. Hendes længste stræk i dag har været 7 min.. Nu er hun smidt i barnevognen, som hun normalt hader.. Så må vi se..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hehe, ja hun stemplede da helt ud :P

Og hun vågnede først rigtigt da vi kom hjem :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv bed mig i brystet :( av!

Hun blev godt nok ked da jeg kom til at sige meget højt av og bagefter ville hun ikke tage fat igen :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har SÅ dårlig samvittighed forgør Willum. Immobil mor der ikke kan lege på gulvet og komme op fra gulvet uden hjælp. :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for d'damers gode råd.

Vi skal hjem til et vennepar i morgen hvor vi skal mødes med flere fælles venner. Flere af gæsterne har børn med.

Willum er blevet snottet (beklager det næste jeg skriver) det er grøn/gult og tykt.

Ville i tage ham med hjem til vennerne ? Tænker at han kan smitte de andre børn -eller ville I være "ligeglade"/ se igennem fingrene med det?

Jeg ville selv blive møg sur hvis andre tog deres syge børn med herhjem. Samtidig så kommer der et vennepar som til hverdag bor i Spanien så det er ike så tit vi ser hinanden.

HJÆLP!!! Hvad ville I gøre? Og hvordan har I det med at tage syge børn med ud?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for d'damers gode råd.

Vi skal hjem til et vennepar i morgen hvor vi skal mødes med flere fælles venner. Flere af gæsterne har børn med.

Willum er blevet snottet (beklager det næste jeg skriver) det er grøn/gult og tykt.

Ville i tage ham med hjem til vennerne ? Tænker at han kan smitte de andre børn -eller ville I være "ligeglade"/ se igennem fingrene med det?

Jeg ville selv blive møg sur hvis andre tog deres syge børn med herhjem. Samtidig så kommer der et vennepar som til hverdag bor i Spanien så det er ike så tit vi ser hinanden.

HJÆLP!!! Hvad ville I gøre? Og hvordan har I det med at tage syge børn med ud?

Den slags næser vil du møde i læssevis når W starter i institutionen. Så så længe det er det eneste vil jeg tage af sted. Det er bare min holdning ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har brug for d'damers gode råd.

Vi skal hjem til et vennepar i morgen hvor vi skal mødes med flere fælles venner. Flere af gæsterne har børn med.

Willum er blevet snottet (beklager det næste jeg skriver) det er grøn/gult og tykt.

Ville i tage ham med hjem til vennerne ? Tænker at han kan smitte de andre børn -eller ville I være "ligeglade"/ se igennem fingrene med det?

Jeg ville selv blive møg sur hvis andre tog deres syge børn med herhjem. Samtidig så kommer der et vennepar som til hverdag bor i Spanien så det er ike så tit vi ser hinanden.

HJÆLP!!! Hvad ville I gøre? Og hvordan har I det med at tage syge børn med ud?

Jeg ville spørge venneparret, hvad de synes :) Sådan plejer vi at gøre, hvis Valdemar har andet/mere end klart snot og lidt hoste :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow hun er vild :O

L. Var også hurtigt motorisk - eller husker jeg galt :chin:

Nej du husker ikke galt, han var også hurtig motorisk. Lidt hurtigere end lillesøster, men ikk meget.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ville spørge venneparret, hvad de synes :) Sådan plejer vi at gøre, hvis Valdemar har andet/mere end klart snot og lidt hoste :)

Dejligt med imput :-)

Har gået min far og mor til at passe ham mens vi er hos vennerne på den måde kommer nåde manden og jeg afsted uden at have dårlig samvittighed.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Den slags næser vil du møde i læssevis når W starter i institutionen. Så så længe det er det eneste vil jeg tage af sted. Det er bare min holdning ;)

Han virker bare som om han er små sløj med lidt feber :-( synes det er svært

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt med imput :-)

Har gået min far og mor til at passe ham mens vi er hos vennerne på den måde kommer nåde manden og jeg afsted uden at have dårlig samvittighed.

Det lyder som en god plan :super Så er I i hvert fald på den sikre side - det kan bare være så svært at bedømme nogle gange :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har baby, der spiser hveranden time og har gjort det det meste af igår og hele dagen. Føler mig som en malkeko :blink Og mine :hophop gør oooondt :rolleyes

Og så er han i øvrigt skude sur! Åndssvage tiger og appetitspring :klap

:baaa Det må være så hårdt! Også sådan en grumpy baby,'det er herligt :rolleyes Håber dagen i dag bliver bedre :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også :kram herfra til alle de sovetrodsige babyer og hvad der må være :kiss

Mi. Sov også mærkeligt i går, 2 lure af 30-40 minutter også en på knap 1 1/2 time- der er langt fra de normale 2x 2-3 timer plus en lille powernap ;)

Er der nogen der kan huske, om det er for tidligt at de har nightterror? Mi. Har et par gange indenfor de sidste par uger haft sådan et par skrigeture, efter han er blevet puttet. Han sover tydeligt, men skriger og skriger :( Me. Har døjet meget med nightterror i perioder og gør det også stadig, jeg synes bare ikke det var så tidligt de kunne begynde med det :chin:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Også :kram herfra til alle de sovetrodsige babyer og hvad der må være :kiss

Mi. Sov også mærkeligt i går, 2 lure af 30-40 minutter også en på knap 1 1/2 time- der er langt fra de normale 2x 2-3 timer plus en lille powernap ;)

Er der nogen der kan huske, om det er for tidligt at de har nightterror? Mi. Har et par gange indenfor de sidste par uger haft sådan et par skrigeture, efter han er blevet puttet. Han sover tydeligt, men skriger og skriger :( Me. Har døjet meget med nightterror i perioder og gør det også stadig, jeg synes bare ikke det var så tidligt de kunne begynde med det :chin:

Asger vågnede ved 21 tiden og var dybt ulykkelig og ikke rigtig vågen men faldt til ro ved min hånd og den velkendte lyd,af hans uro, der spillede. Men de har jo efterhånden mange indtryk og bearbejde og synes at have læst at ved 8-9 måneder begynder mareridt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.