Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Lyder fancy. Jeg har en lille fra babysam. Bare sådan en med en "gummibold" for enden man trykker på. Når man så slipper suger den samtidig. Giver det mening? Men det er set der med hvor langt ind den skal og i hvilken vinkel man skal føre den op og sådan, som jeg synes er svært...

Jeg ved, hvad du mener. De ser så voldsomme ud, fordi man ik ka styre, hvor hårdt de suger og man kun suger et sted ad gangen nærmest. Den anden ka man køre rundt i næsen imens man suger og styre det bedre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi fik klaret 5. Måneders vaccinen i går- Mi. Er total dramaqueen på det punkt :( Jøsses han skriger, men stoppede da trods alt Med at græde før end ved 3. Mdr. ;)

Han fik også storcharmet læge og Sygeplejrsken forinde- og forsøgte at tisse efter lægen, da han skulle mærke testiklerne :lol

Det værste er næsten, at de virkede mere ængstelige for at give ham stikkene end jeg :rolleyes De havde ikke glemt de 40 (!!!!) minutters gråd fra sidste gang :blush Så lægen stod og ømmede sig og sagde uha uha uha.. Mens de gjorde tingene klar- vi blev hurtigt enige om, at nu måtte de liiige tage sig sammen :D

Han blev målt til 71.5 cm og 8.4 kg (med body), så en lang tyk dreng - lige som han skal være :wub

K0iwNfQ.jpg

NØJ han er en lækkermus!!! :wub :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik klaret 5. Måneders vaccinen i går- Mi. Er total dramaqueen på det punkt :( Jøsses han skriger, men stoppede da trods alt Med at græde før end ved 3. Mdr. ;)

Han fik også storcharmet læge og Sygeplejrsken forinde- og forsøgte at tisse efter lægen, da han skulle mærke testiklerne :lol

Det værste er næsten, at de virkede mere ængstelige for at give ham stikkene end jeg :rolleyes De havde ikke glemt de 40 (!!!!) minutters gråd fra sidste gang :blush Så lægen stod og ømmede sig og sagde uha uha uha.. Mens de gjorde tingene klar- vi blev hurtigt enige om, at nu måtte de liiige tage sig sammen :D

Han blev målt til 71.5 cm og 8.4 kg (med body), så en lang tyk dreng - lige som han skal være :wub

K0iwNfQ.jpg

Meeeeega nuttet :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min bløde, fine, lille nuttede baby har bare mega mange hormonknopper :( Han ser bare så ærgerlig grim teenager-bumse-agtig ud :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv... Træls når du har kæmpet så meget for at det skal lykkes :(

Det var heldigvis kortvarigt, så nu vil han gerne igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, min bløde, fine, lille nuttede baby har bare mega mange hormonknopper :( Han ser bare så ærgerlig grim teenager-bumse-agtig ud :boo

:ditto Jeg var ikke særligt hormonelt ramt under graviditeten, men det er da så tydeligvis fordi alle hormonerne var ophobet inde i ham :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var heldigvis kortvarigt, så nu vil han gerne igen :)

Dejligt, at han igen vil amme :yay Jeg synes, at du er mega sej, sådan som du kæmper for det :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:ditto Jeg var ikke særligt hormonelt ramt under graviditeten, men det er da så tydeligvis fordi alle hormonerne var ophobet inde i ham :O

Det er mega træls :( Håber snart de går væk, så vi begge får vores bløde babyer tilbage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tiger forlad min baby NU!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor er det lige at jeg skal ha frarøvet min voksen-slappe-af-på-sofaen-tid??? Liff du skal sove!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mangler multiquote- men tusind tak, alle I søde tøser :loveshower Han er vist, okay, han ER mors dreng, hvilket vi skal have arbejdet med ;) Han kan ikke være alene med farmand, ja egentlig heller ikke rigtig andre, uden at nægte at spise og sove, er virkelig spændt på, hvordan det kommer til at gå, når DP kalder :( Men han skal nok klare det, han er en sej, men sensitiv "lille" dreng :kuller Det ville altså også være mærkeligt, hvis han skulle være en mønsterbaby i alle henseende efter han kom ud i den store verden :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Dejligt, at han igen vil amme :yay Jeg synes, at du er mega sej, sådan som du kæmper for det :glad

Hvor er du sød! :kiss Jeg har virkelig indset, hvor meget det betyder for mig.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er mega træls :( Håber snart de går væk, så vi begge får vores bløde babyer tilbage ;)

Ja tak! Her har de været væk en gang for så at komme tilbage ;) Satser på, de forsvinder om lidt og aldrig kommer igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi fik klaret 5. Måneders vaccinen i går- Mi. Er total dramaqueen på det punkt :( Jøsses han skriger, men stoppede da trods alt Med at græde før end ved 3. Mdr. ;)

Han fik også storcharmet læge og Sygeplejrsken forinde- og forsøgte at tisse efter lægen, da han skulle mærke testiklerne :lol

Det værste er næsten, at de virkede mere ængstelige for at give ham stikkene end jeg :rolleyes De havde ikke glemt de 40 (!!!!) minutters gråd fra sidste gang :blush Så lægen stod og ømmede sig og sagde uha uha uha.. Mens de gjorde tingene klar- vi blev hurtigt enige om, at nu måtte de liiige tage sig sammen :D

Han blev målt til 71.5 cm og 8.4 kg (med body), så en lang tyk dreng - lige som han skal være :wub

K0iwNfQ.jpg

 

Lækre Milan :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Mads har sovet 10 timer i streg :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Wow Mads har sovet 10 timer i streg :glad

Skønt. Hvad med Tobias?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Asger har også sovet i 10 timer i nat. Tænk hvis moren så også kunne finde ud af at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg gav Adam Panodil junior stikpille kl. 6. 6.45 lavede han stort - mon ikke den er optaget?

Edit: herhjemme synes vi søvn er overvurderet, så vi har brugt tredje nat i træk på at skrige og græde! <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg gav Adam Panodil junior stikpille kl. 6. 6.45 lavede han stort - mon ikke den er optaget?

Edit: herhjemme synes vi søvn er overvurderet, så vi har brugt tredje nat i træk på at skrige og græde! <_<

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Skønt. Hvad med Tobias?

Han var vågen 2 timer mellem 2 & 4, men lå bare og små pludrende på sofaen ved siden af mig under dynen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg gav Adam Panodil junior stikpille kl. 6. 6.45 lavede han stort - mon ikke den er optaget?

Edit: herhjemme synes vi søvn er overvurderet, så vi har brugt tredje nat i træk på at skrige og græde! <_<

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ok nat.. ikke den bedste, men ok!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Endnu en god nat med Tobias...føler mig så heldig altså....:-) og han er så tålmodig om morgenen og skal ikke have morgenmad lige når han vågner så masser af tid til hygge i sengen ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg ved, hvad du mener. De ser så voldsomme ud, fordi man ik ka styre, hvor hårdt de suger og man kun suger et sted ad gangen nærmest. Den anden ka man køre rundt i næsen imens man suger og styre det bedre :)

Er det i øvrigt vare en helt almindelig saltvandsspray man også selv brugte fa man var gravid, du bruger? Og blev Julius ikke forskrækket da du brugte den først?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm. Jeg gav Adam Panodil junior stikpille kl. 6. 6.45 lavede han stort - mon ikke den er optaget?

Edit: herhjemme synes vi søvn er overvurderet, så vi har brugt tredje nat i træk på at skrige og græde! <_<

 

 

:kram2 :kram2 :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.