Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Flaske kl 23.30 og kl 3'- burde hun ikk ku sove uden at melde sig til kl 3?

Hun er 7,5 mdr - omvendt hvis hun er sulten, så ska hun jo ha den.

Jo, det burde hun. Anabella der blev fuldammet spiste ikke om natten efter 6-7 mdr. Og Julius på 2,5 mdr sover 6-9 timer i streg..

Måske skal hun fyldes mere op i løbet af hele dagen? Det var det der hjalp dengang med Anabella.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:kuller det lyder godt nok også hyggeligt.

Øv det har været hårdt at aflevere. Det er bare aldrig sjovt. Håber det snart bliver bedre igen :kram Var det egentlig i dag du startede på arbejde? :unsure

Ja, det var i dag. Men som tilkald og i går var der ikke behov for mig :rolleyes det er lidt mærkeligt at min barsel er slut, men at jeg ikke ved hvornår min første reelle arbejdsdag bliver :P

Men jeg har lige søgt en fast stilling som er fra d. 15/6, som jeg lidt er blevet lovet at jeg får, så det kan i hvert fald senest blive der. Men når jeg står op om morgenen er det som almindelig hverdag, hvor vi skal være klar til at gå ud af døren kl. 7.15 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flaske kl 23.30 og kl 3'- burde hun ikk ku sove uden at melde sig til kl 3?

Hun er 7,5 mdr - omvendt hvis hun er sulten, så ska hun jo ha den.

Jeg læste en artikel i går, at man ikke kunne forvente de sov igennem, ej heller på flasker, fast mad osv. Skal lige prøve at lede efter den, det var i min terminsgruppe på FB, så linker jeg lige til den :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, det burde hun. Anabella der blev fuldammet spiste ikke om natten efter 6-7 mdr. Og Julius på 2,5 mdr sover 6-9 timer i streg..

Måske skal hun fyldes mere op i løbet af hele dagen? Det var det der hjalp dengang med Anabella.

Pt er hun i en fase hvor fast mad ikk er det mest spændende. Efter 5 skeer grød eller mos, så er munden lukket! Rugbrød er mere sagen. Hun har kunnet sovet 19.30 til 3.00 uden at melde sig, men ikk lige nu. Men har det baghovedet at hun ska fyldes op om dagen, men lige pt lidt svært pga hendes fase.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg læste en artikel i går, at man ikke kunne forvente de sov igennem, ej heller på flasker, fast mad osv. Skal lige prøve at lede efter den, det var i min terminsgruppe på FB, så linker jeg lige til den :)

Den vil jeg gerne læse :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det var i dag. Men som tilkald og i går var der ikke behov for mig :rolleyes det er lidt mærkeligt at min barsel er slut, men at jeg ikke ved hvornår min første reelle arbejdsdag bliver :P

Men jeg har lige søgt en fast stilling som er fra d. 15/6, som jeg lidt er blevet lovet at jeg får, så det kan i hvert fald senest blive der. Men når jeg står op om morgenen er det som almindelig hverdag, hvor vi skal være klar til at gå ud af døren kl. 7.15 :)

Hehe Ja det må være underligt :D men så kan Adam få lidt korte dage hvis du alligevel ikke bliver tilkaldt og I får øvet at komme op til tiden :) det frygter jeg når jeg skal starte. Lige nu sover vi nemlig bare til vi vågner. Jeg overvejer faktisk at stille vækkeur i næste uge for at øve lidt :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mit mål var at amme en måned.

I dag er Leah en måned!! Og for første gang, afviste hun brystet her til formiddag, og tog flasken i stedet.. Hun var vist også meget sulten!!

Men måske er hun også bare parat til at droppe amningen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Idag er det et år siden vi så baby første gang til NF. Hold op tiden er gået hurtigt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. Jeg Savner virkelig sammenhængende søvn..

Min kæreste kan slet ikke gennemskue Leah's rytme og ender derfor med en skrigebaby, som han kommer ind til mig med...

I dag kom han ind med hende for 30 mim siden hvor hun skreg heeeelt vildt "og han vidste ikke hvorfor".. Jeg skiftede hendes ble, gav hende en flaske og nu ligger hun her 30 min efter og sover ovenpå mig..

Han bliver sur hvis jeg forsøger at forklare ham "rytmen".. Det er som om han udelukkende forsøger at få hende til at sove.. Og hun er jo meget mere vågen, og har brug for lidt "kontakt"..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror stadig ikke, jeg har forstået, at jeg er blevet mor :kuller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih.. Jeg Savner virkelig sammenhængende søvn..

Min kæreste kan slet ikke gennemskue Leah's rytme og ender derfor med en skrigebaby, som han kommer ind til mig med...

I dag kom han ind med hende for 30 mim siden hvor hun skreg heeeelt vildt "og han vidste ikke hvorfor".. Jeg skiftede hendes ble, gav hende en flaske og nu ligger hun her 30 min efter og sover ovenpå mig..

Han bliver sur hvis jeg forsøger at forklare ham "rytmen".. Det er som om han udelukkende forsøger at få hende til at sove.. Og hun er jo meget mere vågen, og har brug for lidt "kontakt"..

Har også flere gange måttet forklare min mand og andre at der skal mere end en gang mad og ble skift til før de små vil sove...de skal aktiveres og hygges med...det må du fortælle din fyr indtil han forstår det...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! totalt ammehjerne :rolleyes

Det er lige gået op for mig at Liff skulle ha været til sin "5mdr's undersøgelse" i går :blush UPS!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Av! totalt ammehjerne :rolleyes

Det er lige gået op for mig at Liff skulle ha været til sin "5mdr's undersøgelse" i går :blush UPS!

Åh øv! Håber I kan få en ny tid snart så :P

Jeg har lige bestilt tid til Adams 1 års undersøgelse - nu er min lille baby snart en tumling :wub :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah sover, og kæresten henter Camille.. Jeg burde virkelig rydde op.. Men jeg er SÅ TRÆT..!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah sover, og kæresten henter Camille.. Jeg burde virkelig rydde op.. Men jeg er SÅ TRÆT..!!!

Du burde kun én ting: slappe af og nyde en pause med ro! :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du burde kun én ting: slappe af og nyde en pause med ro! :kram

Det blev også til en pause :p

Og nu er Camille puttet, og Leah sover - ovenpå mig :) så pause igen!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det blev også til en pause :p

Og nu er Camille puttet, og Leah sover - ovenpå mig :) så pause igen!

Skønt!

Det er så fantastisk at have en sovende baby på brystet :kuller

Det giver ikke et fysisk break, men der er stadig en mental pause samtidig med, man lige bliver fyldt op på kærligheds kontoen :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh øv! Håber I kan få en ny tid snart så :P

Jeg har lige bestilt tid til Adams 1 års undersøgelse - nu er min lille baby snart en tumling :wub :O

Jeg må lige ringe i morgen og få en ny tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, bassen har lige kastet op. Ret meget! Man bliver da helt nervøs for at lægge sig til at sove :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh nej, bassen har lige kastet op. Ret meget! Man bliver da helt nervøs for at lægge sig til at sove :(

:kram :kram :kram

:kiss :kiss :kiss og :kram2 :kram2 :kram2

Håber lille A plus forældre har fundet ro igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram :kram :kram

:kiss :kiss :kiss og :kram2 :kram2 :kram2

Håber lille A plus forældre har fundet ro igen

Der kom heldigvis ikke mere, så han og jeg har begge sovet helt ok. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Der kom heldigvis ikke mere, så han og jeg har begge sovet helt ok. :)

Det var godt :kiss :kram2 - det er aldrig sjovt når de små laver det stunt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyhh, skal afsted på store familie sommerhus tur fra idag til på mandag.

Det er bare ikke med min familie men med mandens.

Vi bliver 23 mennesker inkl 4 børn fra 8-15 år og 2 babyer på 5 og 7,5 mdr.

Det er en tradition at tage afsted hver andet år, men kan ikke lige overskue det i år med baby og udenfor vores egne rammer.

Håber på det bedste, og ellers må jeg trille en masse ture med bv :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyhh, skal afsted på store familie sommerhus tur fra idag til på mandag.

Det er bare ikke med min familie men med mandens.

Vi bliver 23 mennesker inkl 4 børn fra 8-15 år og 2 babyer på 5 og 7,5 mdr.

Det er en tradition at tage afsted hver andet år, men kan ikke lige overskue det i år med baby og udenfor vores egne rammer.

Håber på det bedste, og ellers må jeg trille en masse ture med bv :)

 

Så kan vi lide sammen ;) Det skal jeg nemlig også, fra i morgen :P.. Det er så med min familie, men vi bliver 30, hvoraf halvdelen snakker norsk ;).... 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hader at hjemmet ser helt forfærdeligt ud, vi har ikke sovet i nat - og får gæster om 2 timer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.