Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Fil 31-05-15 18.42.04.jpg

Er bare så stolt :7himmel Se hvad min trold på 7 mdr har lært :)

Hold da op :O

Det er da total motorikbabyer herinde :D

Altså udover min- ting tager tid ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hold da op :O

Det er da total motorikbabyer herinde :D

Altså udover min- ting tager tid ;)

Ja han er ret hurtig, tilgengæld følger der godt nok lige rigelig mange knubs med, han har jo ingen balance XD han vælter bare rundt.. Men Mi. er også lige en måned yngre, og for en måned siden kunne Storm ikke kravle endnu, han kunne kun krybe, lige pludselig kom der bare fart på :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig en af de nætter der bare skal overleves... :angry

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Sidder og venter på en bøvs! Leah har sovet 4 timer, så det er jo helt okay :) spændt på hvornår hun vil spise igen...!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig en af de nætter der bare skal overleves... :angry

:kram

:kiss

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah vågnede igen kl lidt i 5.. Fik mad, og er gået kold igen! Slet ikke så ringe en nat jo! Flere af den...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay kan høre den evne med sjove måder at sove på kun har fortaget sig hos nogle :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig en af de nætter der bare skal overleves... :angry

:(

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har virkelig en af de nætter der bare skal overleves... :angry

:kram2 jeg ved hvordan du har det! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:(

:kram :kram :kram

:kram2 jeg ved hvordan du har det! :kiss

Tak for kram!

De små ville begge helst sove ved brysterne og Simon vågnede en 5-8 gange og manden, tja han sov igennem... Godt det er mandag, så Simon skal i børnehave. Desværre kan jeg ikke slappe helt af. Vi (jeg og tvillingene) skal på Rigshospitalet og have vurderet Tobias' jordbærmærke...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram!

De små ville begge helst sove ved brysterne og Simon vågnede en 5-8 gange og manden, tja han sov igennem... Godt det er mandag, så Simon skal i børnehave. Desværre kan jeg ikke slappe helt af. Vi (jeg og tvillingene) skal på Rigshospitalet og have vurderet Tobias' jordbærmærke...

:kram for en nat!

Håber op godt nyt med Tobias :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram for en nat!

Håber op godt nyt med Tobias :kiss

Tak, det er vurdering af om hans jordbærmærke går i sig selv, skal medicinsk behandles eller opereres væk. Så håber på det første, men det er jo gudskelov ikke noget farligt.

Synes ikke selv at det er så stort, men egen læge mente at vi skulle få en 2. vurdering for en sikkerheds skyld.

P8yWghP.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er vurdering af om hans jordbærmærke går i sig selv, skal medicinsk behandles eller opereres væk. Så håber på det første, men det er jo gudskelov ikke noget farligt.

Synes ikke selv at det er så stort, men egen læge mente at vi skulle få en 2. vurdering for en sikkerheds skyld.

P8yWghP.jpg

Det er godt nok også stort :( Håber på medicinsk behandling af det, det er ligesom lettere at overskue :kram2 Så det håber vi :)

Har slet ikke kommenteret på billedet du smed ind forleden af "ventetid til mad", genialt billede :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat.dk

Har bare max snottet datter der bliver så gal og frustreret over at hun ikke kan trække vejret ordenligt gennem næsen. Vil gerne spise - men opgiver igen.

Så jeg er træt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lortenat.dk

Har bare max snottet datter der bliver så gal og frustreret over at hun ikke kan trække vejret ordenligt gennem næsen. Vil gerne spise - men opgiver igen.

Så jeg er træt...

Næsespray og den der snotsuger, hvor man selv skal suge nærmest.. Den er genial.! Jeg bruger det ved det mindste snot her, så der kan spises ordentlig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram!

De små ville begge helst sove ved brysterne og Simon vågnede en 5-8 gange og manden, tja han sov igennem... Godt det er mandag, så Simon skal i børnehave. Desværre kan jeg ikke slappe helt af. Vi (jeg og tvillingene) skal på Rigshospitalet og have vurderet Tobias' jordbærmærke...

Kan I ik lave en aftale om, at manden tager Simon og du har tvillingerne om natten.? Sådan er det herhjemme.. Nu hører manden kun Anabella og jeg hører kun Julius :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, det er vurdering af om hans jordbærmærke går i sig selv, skal medicinsk behandles eller opereres væk. Så håber på det første, men det er jo gudskelov ikke noget farligt.

Synes ikke selv at det er så stort, men egen læge mente at vi skulle få en 2. vurdering for en sikkerheds skyld.

P8yWghP.jpg

Sådan et mærke har jeg aldrig set eller hørt om før...men det ser da lidt stort ud..godt i får det undersøgt...og så håber vi på det forsvinder af sig selv eller hurtigt kan behandles...:-) kram herfra

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Næsespray og den der snotsuger, hvor man selv skal suge nærmest.. Den er genial.! Jeg bruger det ved det mindste snot her, så der kan spises ordentlig :)

Jaa.. brugte saltvandsspray i går aftes og hun bliver bare bundhysterisk! - næsesugeren er SÅ svær at bruge, når hun bliver så hidsig og ryster på hovedet.

Hun har sovet det halve af natten på min hovedpude.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jaa.. brugte saltvandsspray i går aftes og hun bliver bare bundhysterisk! - næsesugeren er SÅ svær at bruge, når hun bliver så hidsig og ryster på hovedet.

Hun har sovet det halve af natten på min hovedpude.

Julius blev også hidsig de første par gange og lignede en, der var ved at få suget hjernen ud :D

Nu bliver han nærmest helt salig, når jeg gør det - som om han har fanget pointen i det ;)

 

Jeg holdt hans hovede fast de første par gange, så jeg kunne suge ordentligt..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius blev også hidsig de første par gange og lignede en, der var ved at få suget hjernen ud :D

Nu bliver han nærmest helt salig, når jeg gør det - som om han har fanget pointen i det ;)

 

Jeg holdt hans hovede fast de første par gange, så jeg kunne suge ordentligt..

Freya er også blevet forkølet med en halv-helstoppet næse. Men der er ikke noget snot der løber.. Kan man stadig godt bruge næsesugeren? Ville I dryppe med saltvandsdråber først for at løsne eller hvordan? Og så synes jeg nærmest den næsesuger er et større overgreb end at tage temperaturen! Hun bliver så hysterisk af den og ligger og vrider hele kroppen og hovedet, og så bliver det godt nok svært at få suget noget som helst... Suk...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er godt nok også stort :( Håber på medicinsk behandling af det, det er ligesom lettere at overskue :kram2 Så det håber vi :)

Har slet ikke kommenteret på billedet du smed ind forleden af "ventetid til mad", genialt billede :D

Ja det var et genialt tvillinge øjeblik.

Sådan et mærke har jeg aldrig set eller hørt om før...men det ser da lidt stort ud..godt i får det undersøgt...og så håber vi på det forsvinder af sig selv eller hurtigt kan behandles...:-) kram herfra

Tak! Det gik fint.

Jordbær mærker ses ofte hos fortidlig fødte børn eller børn med lav fødselsvægt, og de opstår et par dage efter fødslen og går som regel væk igen i løbet af et par år. Og medmindre de sidder nær øjnene er de som regel ganske ufarlige.

Lægen mente at vi skulle se Tobias' mærke an, så vi har fået tid til kontrol om et år, og så kunne vi selv tage stilling til om vi senere hen vil have fjernet den løse hud der bliver når det går i sig selv, så skulle vi bare få en ny henvisning.

Så det blev målt og fotograferet og så var det det.

Kan I ik lave en aftale om, at manden tager Simon og du har tvillingerne om natten.? Sådan er det herhjemme.. Nu hører manden kun Anabella og jeg hører kun Julius :)

Desværre sover min mand meget meget tungt, og er næsten ikke til at vække. Samtidig er han en total dementor, når han bliver vækket og da han også er meget synshandikappet uden sine linser, og ikke bryder sig om sine briller, vækker jeg ham kun hvis jeg virkelig har brug for hjælp.

Men det hører sig til sjældenthedderne at Simon vågner så ofte, det plejer han slet ikke.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak! Det gik fint.

Jordbær mærker ses ofte hos fortidlig fødte børn eller børn med lav fødselsvægt, og de opstår et par dage efter fødslen og går som regel væk igen i løbet af et par år. Og medmindre de sidder nær øjnene er de som regel ganske ufarlige.

Lægen mente at vi skulle se Tobias' mærke an, så vi har fået tid til kontrol om et år, og så kunne vi selv tage stilling til om vi senere hen vil have fjernet den løse hud der bliver når det går i sig selv, så skulle vi bare få en ny henvisning.

Så det blev målt og fotograferet og så var det

Håber på det bedste for Tobias men godt der ikke er noget farligt ved det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber på det bedste for Tobias men godt der ikke er noget farligt ved det.

Tak, han er på ingen måde generer af det, så det er fint.

Så vi håber bare på at det trækker sig pænt sammen og blegner som det skal, ellers må vi jo få en ny henvisning, eller lade det være op til ham selv, når han bliver lidt ældre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Julius blev også hidsig de første par gange og lignede en, der var ved at få suget hjernen ud :D

Nu bliver han nærmest helt salig, når jeg gør det - som om han har fanget pointen i det ;)

Jeg holdt hans hovede fast de første par gange, så jeg kunne suge ordentligt..

Jeg har brugt den næsesuger rigtig meget.. så hun kan vist genkende den! :p

Tror vi skal se om vi kan gøre soveværelset lidt køligere i nat og håbe på at det hjælpe lidt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Freya er også blevet forkølet med en halv-helstoppet næse. Men der er ikke noget snot der løber.. Kan man stadig godt bruge næsesugeren? Ville I dryppe med saltvandsdråber først for at løsne eller hvordan? Og så synes jeg nærmest den næsesuger er et større overgreb end at tage temperaturen! Hun bliver så hysterisk af den og ligger og vrider hele kroppen og hovedet, og så bliver det godt nok svært at få suget noget som helst... Suk...

Jeg bruger spray, men dråber er ligeså fint - bare sværere at ramme med

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.