Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Så kan vi lide sammen ;) Det skal jeg nemlig også, fra i morgen :P.. Det er så med min familie, men vi bliver 30, hvoraf halvdelen snakker norsk ;)....

Haha, jubii er lidelsesfælle :D

Ja, havde det bare været min familie.

Mon ikke vi begge får en god og hyggelig weekend alligevel?

Lige nu er jeg glad for, der kun kommer jyder og københavnere ;)

Norsk skal man lige tune ørerne ind på :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Hader at hjemmet ser helt forfærdeligt ud, vi har ikke sovet i nat - og får gæster om 2 timer!

Jeg kender det.

Det er møg irriterende at tænke så meget over, hvordan der ser ud, når man er død træt.

Mon ikke gæsterne er ligeglade, når de ved, I har en lille, der ikke sover om natten? :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: Personligt bliver jeg lettet, når jeg er på besøg, og der så ligger noget støv på vasken eller roder lidt - så bliver jeg mindet om, at det ikke kun er mig, der er uperfekt ;) jeg kommer jo heller ikke for at inspicere men for at være i godt selskab :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Myliona: Personligt bliver jeg lettet, når jeg er på besøg, og der så ligger noget støv på vasken eller roder lidt - så bliver jeg mindet om, at det ikke kun er mig, der er uperfekt ;) jeg kommer jo heller ikke for at inspicere men for at være i godt selskab :)

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyyyhh, skal afsted på store familie sommerhus tur fra idag til på mandag.

Det er bare ikke med min familie men med mandens.

Vi bliver 23 mennesker inkl 4 børn fra 8-15 år og 2 babyer på 5 og 7,5 mdr.

Det er en tradition at tage afsted hver andet år, men kan ikke lige overskue det i år med baby og udenfor vores egne rammer.

Håber på det bedste, og ellers må jeg trille en masse ture med bv :)

Vi skal også af sted. Vi bliver kun 33 i år. Men vi skal være på campingplads hvilket er op ad pakke når jeg helst vil pakke Asger ind i var. Han skal altså ikke blive syg igen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal også af sted. Vi bliver kun 33 i år. Men vi skal være på campingplads hvilket er op ad pakke når jeg helst vil pakke Asger ind i var. Han skal altså ikke blive syg igen

Uhh, det er også en sjat mennesker.

Nej, en campingplads er ikke god, når du vil skærme ham.

Håber det går, og at han ikke bliver syg.

I trænger til en pause i sygdommen efterhånden :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer lige springende ind fra højre med et spørgsmål, det håber jeg er ok :)

 

Jeg har en baby på 3 måneder, og hun er nået dertil hvor hun bare ikke kan sidde stille - hun skal være i bevægelse HELE tiden. Hvis vi, eller andre sidder med hende, så vrider hun sig og vil op at stå. Og når hun så er oppe, så skal der hoppes. Hun går ned i knæ, og sætter så af og hun bliver ved og ved og ved. Hun holder fint hovedet (i det omfang de kan i den alder), men jeg tænker at det ikke kan være så sundt i forhold til hendes ryg? Hun vil pt. ikke meget andet end at hoppe, og hun bliver sur når vi stopper..   

Har I nogle erfaringer/råd i forhold til andre aktiviteter, hun er jo lidt tung at sidde med :blink :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kommer lige springende ind fra højre med et spørgsmål, det håber jeg er ok :)

Jeg har en baby på 3 måneder, og hun er nået dertil hvor hun bare ikke kan sidde stille - hun skal være i bevægelse HELE tiden. Hvis vi, eller andre sidder med hende, så vrider hun sig og vil op at stå. Og når hun så er oppe, så skal der hoppes. Hun går ned i knæ, og sætter så af og hun bliver ved og ved og ved. Hun holder fint hovedet (i det omfang de kan i den alder), men jeg tænker at det ikke kan være så sundt i forhold til hendes ryg? Hun vil pt. ikke meget andet end at hoppe, og hun bliver sur når vi stopper..

Har I nogle erfaringer/råd i forhold til andre aktiviteter, hun er jo lidt tung at sidde med :blink :rolleyes :D

Åh, jeg havde lykkeligt glemt hoppe-hoppe-hoppe alderen :rolleyes :D

Jeg kan anbefale en app der hedder Babytummel, der er lidt ideer til fysiske udfordringer så den lille kan få brugt sit krudt.... Og ellers så glæd dig over absurd stærke arme som resultat efter et stykke tid :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg havde lykkeligt glemt hoppe-hoppe-hoppe alderen :rolleyes :D

Jeg kan anbefale en app der hedder Babytummel, der er lidt ideer til fysiske udfordringer så den lille kan få brugt sit krudt.... Og ellers så glæd dig over absurd stærke arme som resultat efter et stykke tid :D

:ditto jeg fik også lige flashback til en periode jeg (også) havde glemt alt om! :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi skal på pinse tur søndag med mandens familie...heldigvis brunch og så noget tur ud i naturen et sted...der bliver vi også mange mennesker både masser af børn og voksne...normalt Sys jeg det er smadder hyggeligt men i år er min energi ikke lige til en hel dag på den måde...så vi har snakket om at deltage til brunch og så se hvordan jeg har det efterfølgende om vi fortsætter med de andre eller kører hjem...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået gjort lidt rent.. Kæresten og Leah har fået sovet - gæsterne kommer så først om lidt - og de har kage med!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg havde lykkeligt glemt hoppe-hoppe-hoppe alderen :rolleyes :D

Jeg kan anbefale en app der hedder Babytummel, der er lidt ideer til fysiske udfordringer så den lille kan få brugt sit krudt.... Og ellers så glæd dig over absurd stærke arme som resultat efter et stykke tid :D

Tak for svar! Dejligt at høre, det et en fase:D Jeg har bogen 'leg med din baby', og den bruges flittigt, så måske jeg skal finde plads til flere lege pr. dag:)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået gjort lidt rent.. Kæresten og Leah har fået sovet - gæsterne kommer så først om lidt - og de har kage med!

Lidt unfair fordeling? :kram2

Men :yay for gæster der medbringer kage!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det SKØNt at følge lidt med på sidelinien :-)

Update fra mig: er i dag blevet scannet og mit brud er heldigvis ikke operationskrævnde :-)

Så nu skal jeg have gips på og HJEM!! Åh Gud hvor jeg savner min egen seng og min mand og elskede søn <3

Har fået den bedste behandling og trods travlhed og manglende personale har sygeplejerske og lægerne knoklet r**en ud af bukserne og sørget for st jeg havde det godt og var pæn og ren.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det SKØNt at følge lidt med på sidelinien :-)

Update fra mig: er i dag blevet scannet og mit brud er heldigvis ikke operationskrævnde :-)

Så nu skal jeg have gips på og HJEM!! Åh Gud hvor jeg savner min egen seng og min mand og elskede søn <3

Har fået den bedste behandling og trods travlhed og manglende personale har sygeplejerske og lægerne knoklet r**en ud af bukserne og sørget for st jeg havde det godt og var pæn og ren.

:yay hurra for gode nyheder!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvor er det SKØNt at følge lidt med på sidelinien :-)

Update fra mig: er i dag blevet scannet og mit brud er heldigvis ikke operationskrævnde :-)

Så nu skal jeg have gips på og HJEM!! Åh Gud hvor jeg savner min egen seng og min mand og elskede søn <3

Har fået den bedste behandling og trods travlhed og manglende personale har sygeplejerske og lægerne knoklet r**en ud af bukserne og sørget for st jeg havde det godt og var pæn og ren.

Hvor er det godt! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh, jeg havde lykkeligt glemt hoppe-hoppe-hoppe alderen :rolleyes :D

Jeg kan anbefale en app der hedder Babytummel, der er lidt ideer til fysiske udfordringer så den lille kan få brugt sit krudt.... Og ellers så glæd dig over absurd stærke arme som resultat efter et stykke tid :D

Haha havde også lykkelig glemt den fase, men den har i høj grad også været herhjemme! :D Her hjalp det lidt hvis man rejste sig op med baby, og evt lagde baby på maven på ens underarm imens man gik rundt. Og så tumlede vi bare rigtig meget med dem - svinge rundt, kaste op i luften, trille, vippe i luften på skinneben osv.

Ellers kunne mine unger altid finde ro i en bæresele hvis jeg gik rundt og så kunne armene få et hvil.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber godt nok det er reaktion på vaccination der har smadret vores nattesøvn. Leonora sov fint til kl 01.45 og siden da har hun været urolig, kartet rundt og tabt sut. Efter gode nætter slår en dårlig nat til :wacko

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Håber godt nok det er reaktion på vaccination der har smadret vores nattesøvn. Leonora sov fint til kl 01.45 og siden da har hun været urolig, kartet rundt og tabt sut. Efter gode nætter slår en dårlig nat til :wacko

:kram

Krydser fingre for en god lur i løbet af dagen! Og at hun hurtigt finder tilbage i den gode vane.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså ikke vant til, at Malou allerede står op kl. 6 :zzz

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram

Krydser fingre for en god lur i løbet af dagen! Og at hun hurtigt finder tilbage i den gode vane.

Tak for kram. Det håber jeg også :)

Er drengene friske igen efter deres vaccination?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er altså ikke vant til, at Malou allerede står op kl. 6 :zzz

:kram

Hvor længe plejer hun at sove?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Flaske kl 20 og så først igen kl 4. Det ka vi lide - men så har hun altså heller ikk brug for den kl 23 i min øjne.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram. Det håber jeg også :)

Er drengene friske igen efter deres vaccination?

Jo tak! De pylrede i går med, men nu virker de friske.

Og gudskelov for det, for vi får gæster til fødselsdag for Simon og mig. Men har valgt nem mad: Pulledpork burgere og cheesecake. Så jeg bagte burgerboller og lavede cheesecake i går så nu hygger kødet i ovnen.

Så der er minimal madlavning når gæsterne er kommet :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Morgen hygge med Tobias som er så glad og smilende er altså for skønt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.