Tumlepigen

Baby - smalltalk II

12,499 indlæg i dette emne

Så fik hun mad, og sover igen (anti jinx!!!).. Men hold nu ferie hvor hun ligger og knirker og pusler..!

Håber hun tager et par timer igen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Så er Adam for alvor i gang med at gå! :O :wub

Vildt og sejt :super :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes det ser uhyggeligt ud når Leonora sover med åbne øjne :huh

Men nu sover hun dog vist endelig efter mad. Lidt træls det skal tage hende 20-30 min at falde i søvn igen midt om natten <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså.. Hvorfor skal Leah spise hele tiden, her om natten :( hun sover max en time, også vil hun spise igen... Hun er nem nok at putte, men gad bare godt der gik 2-3 timer mellem flaskerne, som om dagen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih altså.. Hvorfor skal Leah spise hele tiden, her om natten :( hun sover max en time, også vil hun spise igen... Hun er nem nok at putte, men gad bare godt der gik 2-3 timer mellem flaskerne, som om dagen..

Der er ikke tryghed hun søger?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Liv sover stadig :o dejligt at kunne sove længe og hun får sovet efter hun faldt sent i søvn og havde tre kvarters tid i nat hvor hun kravlede og møffede rundt,men rytmen er helt ødelagt. Det bliver hårdt at komme tilbage til hverdagen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm hvad gør hvis Klaudia ikke kan tømme mine bryster. De er begyndt at blive helt hård med knuder i?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige smadret min kærestes far-selvtillid fuldstændig :boo

Leah var helt hysterisk.. Jeg taler i telefon.. Og hun fortsætter, så jeg ligger på og går ud og siger hun er træt..

Og han siger jeg skal gå, så han kan klare det.. Også gør jeg det DUMMESTE.. Jeg siger: jamen giv hende til mig, for jeg kan få hende til at stoppe..

Han blev SÅ ked af det. Han gav mig Leah og gik ind i stuen.. Leah nåede nærmest kun i mine arme, så stoppede hun - så da jeg kom ind i stuen, sad han med tåre i øjnene.. Og sagde han følte jeg havde sagt at han gjorde det forkert og var en dårlig far.. Og når Leah så reagerer sådan, synes han hun bekræftede det :boo

Jeg er så ked af at have givet ham den følelser ved ikke hvad jeg skal gøre...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fik lige smadret min kærestes far-selvtillid fuldstændig :boo

Leah var helt hysterisk.. Jeg taler i telefon.. Og hun fortsætter, så jeg ligger på og går ud og siger hun er træt..

Og han siger jeg skal gå, så han kan klare det.. Også gør jeg det DUMMESTE.. Jeg siger: jamen giv hende til mig, for jeg kan få hende til at stoppe..

Han blev SÅ ked af det. Han gav mig Leah og gik ind i stuen.. Leah nåede nærmest kun i mine arme, så stoppede hun - så da jeg kom ind i stuen, sad han med tåre i øjnene.. Og sagde han følte jeg havde sagt at han gjorde det forkert og var en dårlig far.. Og når Leah så reagerer sådan, synes han hun bekræftede det :boo

Jeg er så ked af at have givet ham den følelser ved ikke hvad jeg skal gøre...

Puha, den er ikke god :( :kram2

Du er nødt til at have en snak med ham, erkend dine fejl - at du har "overrulet" ham og undskyld og sig at han selvfølgelig skal have plads og mulighed for at være far på lige fod med at du er mor! Og fortæl ham at du tror på ham! Det er kun naturligt at det hele er lidt sværere for ham end dig, da han jo ikke er lige så meget sammen med Leah og de to derfor ikke kender hinanden på samme måde. Men han og Leah skal nok finde ud af det sammen efterhånden! Og det skal han vide, men han skal også have lov til at forsøge og afprøve ting selv, uden at du våger over hans skulder om han nu gør det "rigtigt". Sig til ham at du gerne vil stå klar med råd og tage over når HAN ønsker det, men det skal komme fra ham selv. Og giv ham ellers plads. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm hvad gør hvis Klaudia ikke kan tømme mine bryster. De er begyndt at blive helt hård med knuder i?

Hvis der kommer knuder i kan du prøve med varme klude på, massage og evt pumpe ud hvis det ikke hjælper. Men pump kun ud hvis andet ikke hjælper for det sætter produktionen ekstra op. En mulighed er også at tage et varmt bad, stå lidt foroverbøjet og massagere brysterne.

Det er vigtigt du får løsnet op for knuderne for det kan ende som brystbetændelse og i hvert værste fald en byld. Hvis du får feber eller lign så kontakt lægen med det samme.

:kram til dig og håber det går hurtigt over.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at Mi. Har været i vores liv i 6 mdr. I dag :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte er begyndt kun at kunne falde i søvn, hvis hun ammes og starter søvnen i min seng... Er det mon en fase?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at Mi. Har været i vores liv i 6 mdr. I dag :wub

Stort tillykke :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at Mi. Har været i vores liv i 6 mdr. I dag :wub

:loveshower Tillykke med halvårsdagen :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alberte er begyndt kun at kunne falde i søvn, hvis hun ammes og starter søvnen i min seng... Er det mon en fase?

Alt er en fase med babyer ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Glæder mig til Albert ikke skal have skiftet ble 100 gange dagligt pga lort :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tænk at Mi. Har været i vores liv i 6 mdr. I dag :wub

Tillykke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Alt er en fase med babyer ;)

Det kan du have ret i, kan bare ikke huske det med Isaac... Men han er også 6 1/2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, den er ikke god :( :kram2

Du er nødt til at have en snak med ham, erkend dine fejl - at du har "overrulet" ham og undskyld og sig at han selvfølgelig skal have plads og mulighed for at være far på lige fod med at du er mor! Og fortæl ham at du tror på ham! Det er kun naturligt at det hele er lidt sværere for ham end dig, da han jo ikke er lige så meget sammen med Leah og de to derfor ikke kender hinanden på samme måde. Men han og Leah skal nok finde ud af det sammen efterhånden! Og det skal han vide, men han skal også have lov til at forsøge og afprøve ting selv, uden at du våger over hans skulder om han nu gør det "rigtigt". Sig til ham at du gerne vil stå klar med råd og tage over når HAN ønsker det, men det skal komme fra ham selv. Og giv ham ellers plads.

Enig!

Mind ham også om, at det at være "en god far" handler mere om at have VILJEN (og kærligheden) end om at have EVNEN (vi andre har da også stået med grædende barn i hundrede år uden at fatte, hvad der foregik - jeg har i hvert fald ;)). Og at evnerne kommer henad vejen. Vi skal jo alle sammen lige lære, at tackle sådan nogle små størrelser, og det er ikke nemt. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 4 dage tilbage på barsel :boo :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 4 dage tilbage på barsel :boo :boo

:kram2 :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kun 4 dage tilbage på barsel :boo :boo

:kram :kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Mette og SDB :)

Jeg tog ud forbi i dag på arbejdet. Det gav lidt ro og gjorde at jeg faktisk ser lidt frem til at komme tilbage og få lidt mere voksen-kontakt :) Jeg har fået ny chef mens jeg har været på barsel og hun virker bare så sød. Hun sagde med det samme at jeg bare skal tage der stille og roligt og lige komme ind i hverdagen igen. Heldigvis starter jeg også ud med 2 uger på 4 dage hver :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Leah er 5 uger i dag.. Den sidste uge har je haft ondt, i venstre side - troede det var ægløsning men det gør vel ikke ondt i en uge? Det er som om det er taget til i dag..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for kram Mette og SDB :)

Jeg tog ud forbi i dag på arbejdet. Det gav lidt ro og gjorde at jeg faktisk ser lidt frem til at komme tilbage og få lidt mere voksen-kontakt :) Jeg har fået ny chef mens jeg har været på barsel og hun virker bare så sød. Hun sagde med det samme at jeg bare skal tage der stille og roligt og lige komme ind i hverdagen igen. Heldigvis starter jeg også ud med 2 uger på 4 dage hver :D

Det er altså vildt, at det er gået så stærkt :blink

Godt du har fået lidt ro ved at besøge dem :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites
Guest
This topic is now closed to further replies.