Carcassonne

Bleer

19 indlæg i dette emne

Hvad har i andre købt af bleer og hvor mange bør man have fra start i hvilken størrelse? 

Lige nu har vi kun prøvepakken fra Libero, men er kun 5 bleer i størrelse 1, så tænker det måske ikke er helt nok. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi har ikke købt nogen endnu.

Vi har 2 pakker bleer.

1 pakke fra Rema 1000 babypakke og 1 pakke fra lidl's babypakke. I mindste str.

Tror vi venter med at købe flere til han er født, så vi ved hvilken størrelse han har og kan afprøve de bleer fra hhv. Rema og Lidl. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har kun den pakke fra Rema1000's babypakke :) ved at min svigermor har købt nogle newborn bleer, så har fået ordre på ikke at købe nogle.. :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg synes simpelthen, det går så hurtigt, og så skal man en størrelse op. Så vi har både ved vores søn og datter faktisk kunnet nøjes med de pakker, man har fået i de forskellige babypakker. Første gang, vi selv skulle købe, har det været næste størrelse. Men nu har hverken min søn eller datter selvfølgelig hørt til de allermindste.... (hhv. 3800 og 4300g)  ^_^

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil da lige få hentet resten af babypakkerne og se hvor mange man så har :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har også fået børn i 4000 grams klassen, og har begge gange brugt libero str 2 fra starten.... Så regner med vi bare køber sådan en pakke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vitus har altid været et langt, slankt barn, så han er blevet længe i de små str. Både i tøj og bleer. (Han bruger f.eks. str 74/80 som 15 mdr gammel) så vi brugte str 1 ble relativt længe :) remas bleer duede slet. De var alt for brede...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her har jeg de gratis bleer man kan få. Dvs bleer fra Rema1000, og Lidls startpakke og så den blepakke man får fra Libero. Så vil jeg starte med dem og se hvad der virker og hvad der ikke virker.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jer der har født, hvordan er bleerne fra Lidl og rema1000 ?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra januar.

Efter at have afprøvet lidt forskelligt (änglemark, Rema, Libero og Lidl) de første uger

, er vi nu her 4 uger efter hoppet helt og aldeles på Lidl-vognen. For os er det dem, der sidder bedst på bettemanden, og dem der er nemmest at have med at gøre (det er som om, at der er lidt mere elastik i dem). Og udover at være allergivenlige og gode i i pasformen, så er de jo også billige (25 kr når de er på tilbud ;) ). Alt i alt, kan klart anbefale dem fra Lidl.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er lige på besøg fra januar.

Efter at have afprøvet lidt forskelligt (änglemark, Rema, Libero og Lidl) de første uger

, er vi nu her 4 uger efter hoppet helt og aldeles på Lidl-vognen. For os er det dem, der sidder bedst på bettemanden, og dem der er nemmest at have med at gøre (det er som om, at der er lidt mere elastik i dem). Og udover at være allergivenlige og gode i i pasformen, så er de jo også billige (25 kr når de er på tilbud ;) ). Alt i alt, kan klart anbefale dem fra Lidl.

Super, jeg har os deres bleer fra deres baby start pakke... Men spændene og høre hvad folk synes...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lokale Rema1000 troede de skulle lukke, så de holdt udsalg med 75% rabat på alt. Så vi købte, hvad der var af bleer til 0-1 år. Libero og Remas eget mærke. Jeg vil tro, vi har 12-14 pakker + dem fra babyboxene.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vores lokale Rema1000 troede de skulle lukke, så de holdt udsalg med 75% rabat på alt. Så vi købte, hvad der var af bleer til 0-1 år. Libero og Remas eget mærke. Jeg vil tro, vi har 12-14 pakker + dem fra babyboxene.

Lukkede de ikke aligevel?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tjoh, på en måde, men dagen efter var der en, der købte butikken og kørte den videre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Lige nu er vi fan af libero. Men har nok ikke givet Rema1000 og Lidls en ordentlig chance..

Den ene var dog for stor endnu, og jeg kan selvfølgelig ikke huske om det var lidls eller Rema1000s. Jeg tjekker lige til næste bleskift, så prøver jeg også lige at give de bleer en chance til og vender så tilbage... :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er på besøg fra januar. Vi er rigtig glade for remas, men nu har vi fundet ud af at kiwi har fantastiske bleer, så vi skifter nok til dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi har end til videre prøvet Rema, Lidl og Liberos.

Synes remas har det med at glide ned bag på.

Lidls virker meget store i bunden når vores pige har dem på.

Liberos virker til at sidde bedst på hende, men må lige se når hun vokser lidt, og hvor nærrig jeg er :-)

Men afhænger jo meget af hvilken baby man har, hvordan de sidder :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det er meget forskelligt fra baby til baby, hvilket mærke der fungerer. Og i nogle vægtklasser ka det være man i en periode skal over til et andet mærke, end dem man ellers lige synes var perfekt. Man må desværre prøve sig frem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har i dag prøvet de andre jeg har (rema og lidl ) og Jeg synes de stadig er for store til Freya. Så her kører vi videre med libero.

De er i øvrigt på tilbud i Føtex. Så det er jo rart.. så sparer man lidt der, når nu det er det dyre mærke der virker for os lige nu.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER