Solvej99

Testhold uge 7&8 : 2 gravide - 13 mens

293 indlæg i dette emne

Okay jeg bliver vist snart skør! Er idag (forhåbentligt) 3+3. Jeg har de sidste 5 dage lidt af en svag hovedpine (ikke noget jeg normalt har), mine ømme brystvorter er blevet til ømme bryster (har normalt ømme brystvorter fra ÆL til mens), igår havde jeg ligesom en brændende eller varm fornemmelse i underlivet og, her til morgen vågnede jeg med kvalme (og tænkte at jeg nok bare var sulten, men det hjalp ikke) og i formiddags var der en ordentlig gang slim (sorry) med lidt gammelt og lidt nyt blod i - og er stadig ligesom øm i underlivet. O M G hvor er kroppen en underlig størrelse altså, men håber håber HÅBER at det er positivt det hele :) :goodluck

Det lyder som gode tegn :-) XXXXX jeg spørger redaktionen ang smileys- Området ovenover hvor man kan vælge smileys/figurer mm er helt gråt og ikke aktivt

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Øv, jeg har fået mens :( :boo

 

Jeg skal have taget en blodprøve på mandag uanset, men jeg tror ikke på den :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hov, men stort tillykke til Sofiee og LilleMi :yay :yay :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har fået mens :( :boo

 

Jeg skal have taget en blodprøve på mandag uanset, men jeg tror ikke på den :(

 

Øv øv :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har fået mens :( :boo

Jeg skal have taget en blodprøve på mandag uanset, men jeg tror ikke på den :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens har også vist sit grimme ansigt her :( men regnede nu heller ikke med det, selvom håbet altid vil være der

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens har også vist sit grimme ansigt her :( men regnede nu heller ikke med det, selvom håbet altid vil være der

Øv :(

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv, jeg har fået mens :( :boo

 

Jeg skal have taget en blodprøve på mandag uanset, men jeg tror ikke på den :(

 

:kram2 Kæmpe kram til dig!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens har også vist sit grimme ansigt her :( men regnede nu heller ikke med det, selvom håbet altid vil være der

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens har også vist sit grimme ansigt her :( men regnede nu heller ikke med det, selvom håbet altid vil være der

 

Øv også :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer der har fået menstruation øv :(

Jeg kom til at tænke på - kan man være gravid uden at man har haft en implantations blødning? Det har jeg nemlig ikke haft.. :huh Jer der er blevet gravide har i haft det?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer der har fået menstruation øv :(

Jeg kom til at tænke på - kan man være gravid uden at man har haft en implantations blødning? Det har jeg nemlig ikke haft.. :huh Jer der er blevet gravide har i haft det?

Ja, det kan man godt :) Jeg havde så vidt jeg husker ikke nogen ved min første graviditet.

Hvor langt er du?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, det kan man godt :) Jeg havde så vidt jeg husker ikke nogen ved min første graviditet.

Hvor langt er du?

Pyha så er der håb endnu..  kan ikke huske om jeg havde implantationsblødning da jeg ventede min søn. Er 3+1 hvis jeg skulle være gravid. Har stadig meget spænding i brysterne og de er blevet mere ømme hvilket de aldrig plejer at være..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Pyha så er der håb endnu.. kan ikke huske om jeg havde implantationsblødning da jeg ventede min søn. Er 3+1 hvis jeg skulle være gravid. Har stadig meget spænding i brysterne og de er blevet mere ømme hvilket de aldrig plejer at være..

Spændende :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer der har fået menstruation øv :(

Jeg kom til at tænke på - kan man være gravid uden at man har haft en implantations blødning? Det har jeg nemlig ikke haft.. :huh Jer der er blevet gravide har i haft det?

Jeg havde hverken implantations blødning denne gang, eller da jeg var gravid med den første, så der er stadig håb for dig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kram til jer der har fået menstruation øv :(

Jeg kom til at tænke på - kan man være gravid uden at man har haft en implantations blødning? Det har jeg nemlig ikke haft.. :huh Jer der er blevet gravide har i haft det?

Jeg havde heller ikke. Umiddelbart tror jeg faktisk det er mere normalt ikke at have det ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke. Umiddelbart tror jeg faktisk det er mere normalt ikke at have det ;)

Det tror jeg også :ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må også gerne sætte mig på som gravid :) Testede i går med en invitro test fra rema - den blev så meget svagt positiv, så var i tvivl om jeg nu var gravid alligevel.

Men dagens strimmeltest var rigtig fin, så nu tror jeg igen på det :)

Har bare svært ved at tro på at den bliver der, efter jeg mistede i november. Men indtil videre er jeg i hvert fald gravid :)

 

Stort tillykke Sofie!! Håber også at det er en keeper denne gang! 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Negativ! Jeg er på dag 29 i min cyklus, 1-2 dage over tid.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Negativ! Jeg er på dag 29 i min cyklus, 1-2 dage over tid.

Øv <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke Sofie!! Håber også at det er en keeper denne gang!

Mange tak! Åh det håber jeg altså også :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv.. Negativ! Jeg er på dag 29 i min cyklus, 1-2 dage over tid.

 

Øv også :( - hepper for at du en en langsom starter :D :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slim hele dagen igår blandet med lidt nyt og gammelt blod. 

 

I aftes spændte det vildt i mit underliv så jeg tog et bind på. Her til morgen var der en lille smule blod i det og da jeg tørrede mig væltede det ud med slim (sorry for detaljerne her fra morgenen af :D ) - sidst jeg var gravid blødte jeg også en lille smule med masser af slim fra 3+3 og så til ca 3+6 hvorefter jeg kunne teste positiv, så jeg håber selvfølgelig at det er det samme denne gang - ellers leger det hele godt nok med mig.

 

Jeg havde så meget kvalme da jeg gik i seng i aftes. Jeg ynder at sove på maven, så det var lidt problematisk at jeg følte jeg skulle kaste op når jeg lå sådan.  :bunny

 

Kunne egentlig godt tænke mig at ligge mig ned og sove og så vågne mandag og forhåbentlig teste positiv, meeeen den går jo nu nok ikke Lige nu holder jeg mig oppe ved alt det slim der kommer og at der er mere af det end af blod og tager det til, så er løbet jo nok kørt  :klap

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde slim hele dagen igår blandet med lidt nyt og gammelt blod.

I aftes spændte det vildt i mit underliv så jeg tog et bind på. Her til morgen var der en lille smule blod i det og da jeg tørrede mig væltede det ud med slim (sorry for detaljerne her fra morgenen af :D ) - sidst jeg var gravid blødte jeg også en lille smule med masser af slim fra 3+3 og så til ca 3+6 hvorefter jeg kunne teste positiv, så jeg håber selvfølgelig at det er det samme denne gang - ellers leger det hele godt nok med mig.

Jeg havde så meget kvalme da jeg gik i seng i aftes. Jeg ynder at sove på maven, så det var lidt problematisk at jeg følte jeg skulle kaste op når jeg lå sådan. :bunny

Kunne egentlig godt tænke mig at ligge mig ned og sove og så vågne mandag og forhåbentlig teste positiv, meeeen den går jo nu nok ikke Lige nu holder jeg mig oppe ved alt det slim der kommer og at der er mere af det end af blod og tager det til, så er løbet jo nok kørt :klap

:goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde heller ikke. Umiddelbart tror jeg faktisk det er mere normalt ikke at have det ;)

 

:ditto

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER