Solvej99

Testhold uge 7&8 : 2 gravide - 13 mens

293 indlæg i dette emne

Wow!

Erica har så lige sagt "jeg kan se du har en baby inde i maven mor".

Hvor skal de bare begge to blive storesøskende snart!

Ja tak! :sm

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

3+6

Bragende negativ <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+6

Bragende negativ <_<

Øv :( :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv :( :kram2

Ja :(

Må vist indse vi ikke får en oktober baby :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :(

Må vist indse vi ikke får en oktober baby :boo

:( :kram

Samme her. Jeg snydetestede i morges (3+3), og den var også negativ <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

3+6

Bragende negativ <_<

  

:( :kram

Samme her. Jeg snydetestede i morges (3+3), og den var også negativ <_<

Øv øv øv de damer :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en positiv ægløsningstest i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en positiv ægløsningstest i dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået en positiv ægløsningstest i dag det betyder jeg kan slutte gruppen af med test dag søndag D.22/2

Tester dog lørdag morgen inden vi rejser, men den "rigtige" testdag er søndag.

Selvom det ikke lyder så lovende for et par af jer der starter gruppen, krydser jeg fingre for jer og håber på en masse positive test

 

Velkommen til :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har egentlig først testdag på onsdag, men kom til at snydeteste her til morgen. Bragende negativ <_< :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu ved jeg så alligevel ikk helt hvad jeg skal tro. Da jeg havde stirret på testen 5-10 min kunne jeg alligevel se antydningen af en ekstra streg. Om det er indbildning og ønsketænkning, og om den kom indenfor tiden, det ved jeg ikk. Men jeg er i hvert fald forvirret nu! Jeg må teste igen onsdag eller torsdag og se hvad den siger.. Tålmodighed, hvor er du? :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi skal se et billede af den test Sofiee :yay

Jeg har ikke testet igen i dag. Men havde faktisk intet brunt i går og indtil videre heller ikke noget brunt i dag :goodluck

Da jeg havde min bio kunne jeg se en streg 3+5. Så tester måske i morgen, hvor jeg er det. Hvis jeg ikke ser mere brunt eller blod, så tester jeg i hvert fald :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :(

Må vist indse vi ikke får en oktober baby :boo

Har du testet igen i dag? :unsure

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet igen i dag? :unsure

Nej, nu venter jeg på mens og tror den kommer i aften eller i morgen. Kan mærke den er på vej :(

Tester tidligst onsdag, men er overbevist om mens er kommet inden. :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, nu venter jeg på mens og tror den kommer i aften eller i morgen. Kan mærke den er på vej :(

Tester tidligst onsdag, men er overbevist om mens er kommet inden. :(

Åh hvor er det øv :( :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh hvor er det øv :( :kram

Ja :(

Håber for dig, at vi ikke skal følges :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja :(

Håber for dig, at vi ikke skal følges :)

Det er sødt af dig :kram2

Jeg tror dog heller ikke på, at den er der for mig denne gang. Der er kommet lidt lysebrunt igen :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror vi skal se et billede af den test Sofiee :yay

Jeg har ikke testet igen i dag. Men havde faktisk intet brunt i går og indtil videre heller ikke noget brunt i dag :goodluck

Da jeg havde min bio kunne jeg se en streg 3+5. Så tester måske i morgen, hvor jeg er det. Hvis jeg ikke ser mere brunt eller blod, så tester jeg i hvert fald :)

Hmm, prøvede lige at tage et billede af testen, men synes ikke man kan se stregen på billedet. Må prøve om jeg kan lave en ny og tydeligere streg om et par dage ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmm, prøvede lige at tage et billede af testen, men synes ikke man kan se stregen på billedet. Må prøve om jeg kan lave en ny og tydeligere streg om et par dage ;)

Jeg krydser fingrene for dig! :-) og selvfølgelig alle andre som også er usikre!

Jeg har snydetestet - bragende negativ, men også alt for tidligt.. Jeg tror dog ikke det er lykkedes i denne omgang.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu lige jeg har lavet en skyggestreg :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu lige jeg har lavet en skyggestreg :blink

Whaaaat? :yay :glad :bd

Åhhhh håbe håbe!!! :bd :bd

Jeg vil SÅ gerne følges med dig til oktober og dejlige babyer! (For jeg er jo os gravid, ikk ;) )

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Whaaaat? :yay :glad :bd

Åhhhh håbe håbe!!! :bd :bd

Jeg vil SÅ gerne følges med dig til oktober og dejlige babyer! (For jeg er jo os gravid, ikk ;) )

Jeg er også bare sådan lidt :blink

Glæder mig virkelig til at tage en test med morgenurin i morgen! Har lyst til bare at gå i seng nu, så det kan blive morgen :p

Vil SÅ gerne have dig med :yay (Hvis jeg da altså overhovedet selv skal nogen steder :blush)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Okay, nu ved jeg så alligevel ikk helt hvad jeg skal tro. Da jeg havde stirret på testen 5-10 min kunne jeg alligevel se antydningen af en ekstra streg. Om det er indbildning og ønsketænkning, og om den kom indenfor tiden, det ved jeg ikk. Men jeg er i hvert fald forvirret nu! Jeg må teste igen onsdag eller torsdag og se hvad den siger.. Tålmodighed, hvor er du? :rolleyes

 

 

Tror vi skal se et billede af den test Sofiee :yay

Jeg har ikke testet igen i dag. Men havde faktisk intet brunt i går og indtil videre heller ikke noget brunt i dag :goodluck

Da jeg havde min bio kunne jeg se en streg 3+5. Så tester måske i morgen, hvor jeg er det. Hvis jeg ikke ser mere brunt eller blod, så tester jeg i hvert fald :)

 

 

Tror sgu lige jeg har lavet en skyggestreg :blink

 

I forstår altså at lave lidt spænding her - glæder mig til efterfølgeren :goodluck :bd

 

 

 

 

Nej, nu venter jeg på mens og tror den kommer i aften eller i morgen. Kan mærke den er på vej :(

Tester tidligst onsdag, men er overbevist om mens er kommet inden. :(

 

Øv hvor ærgeligt - håber selvfølgelig til det sidste at det lykkedes for Jer :goodluck :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tror sgu lige jeg har lavet en skyggestreg :blink

Yay, ligesom mig! :yay Så lad os lige begge to lave nogen tydeligere streger, så vi kan hoppe i oktober tg. Og alle jer andre, i skal selvfølgelig også med ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er idag 3+0 (ihvertfald til modsatte er bevist) - har de sidste 3-4 dage haft spændinger og niv især i venstre side, hvor ÆL er "kommet fra", men også i midten. 

 

Hvornår er det ægget skal sætte sig fast - skulle det have gjort det nu?

 

Mens burde starte på lørdag, da der normalt går 12 dage mellem ÆL og mens, men jeg venter spændt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER