Solvej99

Testhold uge 7&8 : 2 gravide - 13 mens

293 indlæg i dette emne

Har DLT mon fået testet i dag? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Har DLT mon fået testet i dag? :)

Ja, testede bragende negativ i morges :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, testede bragende negativ i morges :(

Øv <_< Men stadig ingen mens? :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv <_< Men stadig ingen mens? :goodluck

jo jeg har haft mens - jeg havde bare et naivt håb som altid :) Men, jeg er egentlig okay. Ting tager tid! Og igen Tillykke med din fine test altså!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jo jeg har haft mens - jeg havde bare et naivt håb som altid :) Men, jeg er egentlig okay. Ting tager tid! Og igen Tillykke med din fine test altså!

Nå okay. Det havde jeg slet ikke fanget. Øv :kram2

Tak :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne måned skulle det heller ikke lykkes :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne måned skulle det heller ikke lykkes :boo pletbløder og det gør jeg altid nogle dage op til mens (forventet tors).

Får bare en nedtur på 1-2 dage hver gang det sker - andre der har det sådan? Bliver også ked af at menneske omkring en neglicerer det og ikke forstår en overhovedet. Pis.. og jeg troede virkelig på det denne her gang.. har også haft flere symptomer, fået zoneterapi mm...

Det er jeg ked af :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg er ude, testen får lige en chance i morgen, meeeen jeg har ikke de store forventninger. Jeg har blødt ret voldsomt både i forgårs og dagen før det og igår aftog det hele så, så ingen blod idag. Men mine ømme bryster er også væk, så jeg er ret sikker på at vi ikke havde heldet med os alligevel....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne måned skulle det heller ikke lykkes :boo  pletbløder og det gør jeg altid nogle dage op til mens (forventet tors).

Får bare en nedtur på 1-2 dage hver gang det sker - andre der har det sådan? Bliver også ked af at menneske omkring en neglicerer det og ikke forstår en overhovedet. Pis.. og jeg troede virkelig på det denne her gang.. har også haft flere symptomer, fået zoneterapi mm...

 

Øv med øv på altså! :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tror også jeg er ude, testen får lige en chance i morgen, meeeen jeg har ikke de store forventninger. Jeg har blødt ret voldsomt både i forgårs og dagen før det og igår aftog det hele så, så ingen blod idag. Men mine ømme bryster er også væk, så jeg er ret sikker på at vi ikke havde heldet med os alligevel....

 

Øv med blod :( Men er det ikke mens du har haft så?

 

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med blod :( Men er det ikke mens du har haft så?

 

:kram

 

Jo det er det - men de to sidste gange jeg var gravid havde jeg også min mens, så det er derfor jeg lige giver det til i morgen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo det er det - men de to sidste gange jeg var gravid havde jeg også min mens, så det er derfor jeg lige giver det til i morgen :)

 

Ah okay :) Så venter jeg med at skrive noget ved dit navn. Held og lykke :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ude, fik mens allerede lørdag!

Men så kunne jeg da fejre Valentins dag med en god flaske rødvin ;)

Tillykke til alle der var heldige denne gang og held og lykke til alle I andre :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede lørdag før jeg skulle ud og tøsehygge med en veninde - og der var den bragende negativt... Men jeg tror altså, at ÆL lå en dag eller to senere end forventet, så jeg regner med mens i morgen eller onsdag (dog helst slet ikke ;) ) 

Mavefornemmelsen siger dog, at der ikke er noget, men man har da lov at håbe alligevel! :D 

Og KÆMPE tillykke til jer gravide  :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også ude, fik mens allerede lørdag!

Men så kunne jeg da fejre Valentins dag med en god flaske rødvin ;)

Tillykke til alle der var heldige denne gang og held og lykke til alle I andre :)

Øv. Held og lykke næste gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg testede lørdag før jeg skulle ud og tøsehygge med en veninde - og der var den bragende negativt... Men jeg tror altså, at ÆL lå en dag eller to senere end forventet, så jeg regner med mens i morgen eller onsdag (dog helst slet ikke ;) )

Mavefornemmelsen siger dog, at der ikke er noget, men man har da lov at håbe alligevel! :D

Og KÆMPE tillykke til jer gravide :bd

Held og lykke i morgen :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min test fra i morges 3+5 :biglove

DSC_0800.jpg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Denne måned skulle det heller ikke lykkes :boo

:kram

 

Jeg tror også jeg er ude, testen får lige en chance i morgen, meeeen jeg har ikke de store forventninger. Jeg har blødt ret voldsomt både i forgårs og dagen før det og igår aftog det hele så, så ingen blod idag. Men mine ømme bryster er også væk, så jeg er ret sikker på at vi ikke havde heldet med os alligevel....

:kiss

 

Jeg er også ude, fik mens allerede lørdag!

Men så kunne jeg da fejre Valentins dag med en god flaske rødvin ;)

Tillykke til alle der var heldige denne gang og held og lykke til alle I andre :)

:kram2

 

Jeg testede lørdag før jeg skulle ud og tøsehygge med en veninde - og der var den bragende negativt... Men jeg tror altså, at ÆL lå en dag eller to senere end forventet, så jeg regner med mens i morgen eller onsdag (dog helst slet ikke ;) ) 

Mavefornemmelsen siger dog, at der ikke er noget, men man har da lov at håbe alligevel! :D 

Og KÆMPE tillykke til jer gravide  :bd

Jamen så hepper vi et par dage mere :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min test fra i morges 3+5 :biglove

DSC_0800.jpg

Ser super godt ud

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et 3+5 i morgen, og håber sådan at jeg kan lave så flot en test som Susanne :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et 3+5 i morgen, og håber sådan at jeg kan lave så flot en test som Susanne :)

Det håber jeg også! :kiss :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min test fra i morges 3+5 :biglove

DSC_0800.jpg

 

Wauw hvor er den flot - tillykke! :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her er min test fra i morges 3+5 :biglove

DSC_0800.jpg

Tillykke! :-D

Jeg er på dag 33 i min cyklus, dvs. 4+5?

Jeg har testet bragende negativ i dag (og alle andre dage jeg har testet :-( ) i og med at dette kun er vores andet forsøg, gør det mig ikke nær så frustreret, hvis det ikke er lykkedes denne gang. Derimod vil det virkelig gå mig på, hvis min cyklus er uregelmæssig igen. De sidste 4 har været på 27-30, men før det lå de på 35-60 dage efter P-ring stop...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg et 3+5 i morgen, og håber sådan at jeg kan lave så flot en test som Susanne :)

Har du taget en test, søde? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er desværre ude :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER