My-Moren

Smalltalk Juli 2015

349 indlæg i dette emne

Vi er SÅ glade!! Scanningen gik så fint og nu ved hele familien+ job det. Så det ku ikke ha været en bedre jul!! Håber i andre herinde har haft/ har en dejlig jul :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Vi er SÅ glade!! Scanningen gik så fint og nu ved hele familien+ job det. Så det ku ikke ha været en bedre jul!! Håber i andre herinde har haft/ har en dejlig jul :)

Dejligt og tillykke :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg tappet blod og fik endnu en omgang akupunktur.

Fik så tid til akupunktur næste gang d.12. og 15. Januar.... Ikke helt optimalt, men JM og min kalender kunne det ikke anderledes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg tappet blod og fik endnu en omgang akupunktur.

Fik så tid til akupunktur næste gang d.12. og 15. Januar.... Ikke helt optimalt, men JM og min kalender kunne det ikke anderledes

Hvorfor skal du have taget så mange blodprøver?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvorfor skal du have taget så mange blodprøver?

Det var de første (og for håbentlig eneste) blodprøver.

Jeg havde ikke fået dem taget før nu, da de så ville være for tideligt i forhold til NF.

Akupunkturen får jeg for kvalmen :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så fik jeg tappet blod og fik endnu en omgang akupunktur.

Fik så tid til akupunktur næste gang d.12. og 15. Januar.... Ikke helt optimalt, men JM og min kalender kunne det ikke anderledes

Kan du mærke om akupunkturen hjælper?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det var de første (og for håbentlig eneste) blodprøver.

Jeg havde ikke fået dem taget før nu, da de så ville være for tideligt i forhold til NF.

Akupunkturen får jeg for kvalmen :puke

Jeg får også akupunktur for kvalme :-). Hvor får du nålene sat?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan du mærke om akupunkturen hjælper?

Den tager toppen, så det ikke er alt overskyggende. Men Signe siger at man helst skal komme 2 gange i ugen, for at det slår kvalmen helt ned og det har jeg ikke haft mulighed for pga ferie.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får også akupunktur for kvalme :-). Hvor får du nålene sat?

Jeg får en på toppen af foden, 2 lige under knæet, 1 i håndleddet og 1 på toppen af hånden lige omkring tommelfingeren. Og det er selvfølgelig i begge sider af kroppen, så 10 nåle i alt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg får en på toppen af foden, 2 lige under knæet, 1 i håndleddet og 1 på toppen af hånden lige omkring tommelfingeren. Og det er selvfølgelig i begge sider af kroppen, så 10 nåle i alt.

Okay jeg var bar nysgerrig om de sætter dem de samme stede hos alle akupuktøre.

Jeg får 1 lige mellem øjene, den gør man slapper helt, 1 hvert håndled altså tre finger hvor man er tykkest også lige i midten. 1 ved hvert første riben fra oven og 1 i hver fod lige ved den inderste knogle og jeg siger bare de gør bare nas når de bliver sat men også kun lige på sekundet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at have smerter i haleben og baller

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er begyndt at have smerter i haleben og baller er der andre der døjer med det?

Det er sjovt, at du nævner det, for jeg har faktisk været lidt øm i halebenet eller deromkring (svært at lokalisere). Jeg synes, at jeg mærker det mest ved "stort" toiletbesøg, hvor jeg skal bruge lidt længere tid, nu hvor tarmene arbejder langsommere... Sorry for detaljer! Baller har jeg nu ikke lige tænkt over...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er overdrevet træt? Jeg sover ca 14 dagligt her i juleferien - fordi jeg simpelthen ikke kan holde mig vågen. Ca 12 om natten og 2 timer om eftermiddagen.

Jeg synes det er helt ude på et overdrev, men er simpelthen så træt.

Tilgengæld har der ikke været opkast siden den 25. (Hvor det dog også var den helt store omgang)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er jeg den eneste som er overdrevet træt? Jeg sover ca 14 dagligt her i juleferien - fordi jeg simpelthen ikke kan holde mig vågen. Ca 12 om natten og 2 timer om eftermiddagen.

Jeg synes det er helt ude på et overdrev, men er simpelthen så træt.

Tilgengæld har der ikke været opkast siden den 25. (Hvor det dog også var den helt store omgang) men har forsat kvalme..

Jeg er også træt hele tiden, men når man har en tumling, så bliver desværre ikke så meget ekstra søvn. Men kan virkelig mærke at trætheden er en anden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget træt, hele tiden! Får gerne en lur hver dag, på 1-2 timer og hopper så i seng og sover ved 24 tiden indtil omkring kl.9.. Fatter ikke at jeg kan sove så meget! Men husker godt, at jeg var røv træt ved min graviditet også! :)

Har også ondt i balderne.. Men mest sådan i bækkenet! Fik at vide af min JM at skulle cykle og styrke træne, gerne lave skrå mavebøjninger.. Er kommet i gang med cyklen - men når man har det skidt osv. synes jeg godt nok at det er svært at finde nogen form for energi!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også træt hele tiden, men når man har en tumling, så bliver desværre ikke så meget ekstra søvn. Men kan virkelig mærke at trætheden er en anden.

Nej kan godt se det er svært at få så meget søvn, når man har et lille barn.

Ligenu er jeg lidt glad for jeg har en hund, som også er en sovetryne

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også meget træt, hele tiden! Får gerne en lur hver dag, på 1-2 timer og hopper så i seng og sover ved 24 tiden indtil omkring kl.9.. Fatter ikke at jeg kan sove så meget! Men husker godt, at jeg var røv træt ved min graviditet også! :)

Har også ondt i balderne.. Men mest sådan i bækkenet! Fik at vide af min JM at skulle cykle og styrke træne, gerne lave skrå mavebøjninger.. Er kommet i gang med cyklen - men når man har det skidt osv. synes jeg godt nok at det er svært at finde nogen form for energi!

Ja så er jeg i hvertfald ikke den eneste

Jeg har også gode tanker om at starte med mavebøjninger mm, men det er blevet ved tanker - det er svært når man har det dårligt og skal kæmpe igennem hver dag med kvalme mm!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er også træt hele tiden, men når man har en tumling, så bliver desværre ikke så meget ekstra søvn. Men kan virkelig mærke at trætheden er en anden.

Sidste gang kunne jeg sove 16-18 timer i døgnet. Denne gang har være mere modsat. Og jeg har sovet mindre end normalt.

;) og så er der lige de dage hvor jeg kan tage to eftermiddags lure, inden sønnen skal hentes i BH. :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig også ind i træthedsgruppen, manden har heldigvis ferie så jeg kan få lov at sove længe mens han tager ungerne :-)

 

jeg kan gå i seng kl 2 om natten, sove til kl 12 middag, være vågen til kl 15, sove fra 15 til ca 17.. sove igen fra kl 20 til ca 22 :-/ dum rytme.. fik dog afvide af lægen jeg skulle starte på jernpiller, grundet blodmangel.. så mon det kan være grunden?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg melder mig også ind i træthedsgruppen, manden har heldigvis ferie så jeg kan få lov at sove længe mens han tager ungerne :-)

 

jeg kan gå i seng kl 2 om natten, sove til kl 12 middag, være vågen til kl 15, sove fra 15 til ca 17.. sove igen fra kl 20 til ca 22 :-/ dum rytme.. fik dog afvide af lægen jeg skulle starte på jernpiller, grundet blodmangel.. så mon det kan være grunden?

Ja, jernmangel kan i den grad godt være skyld i træthed!! Kom i gang med dem :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Har ikke haft kvalme her til morgen YEAH!

Til gengæld har jeg været lige ved at tude over at jeg ikke kunne få nachoes med ost til middag og sidder nu og er lige ved at tude over at det pasta, jeg i stedet besluttede mig for, tager alt for lang tid om at blive færdig....

Happy 2015 til alle gravide

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg døjer også utrolig meget med træthed. Jeg plejer at være en kontrolfreak og have styr på alt. Det er jeg er bestemt ikke lige p.t.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hmmm... Er der andre end mig der føler at livmoderen er "for lille"??? sad i bilen i går og rykkede, først i selen, så i livremmen og bukselinningen fordi det strammede om maven, indtil det gik op for mig at der faktisk var plads nok i alle tre ting, og at det var indvendigt det strammede... det skete flere gange i løbet af eftermiddagen/aftenen/natten og lidt igen her til morgen/formiddag... men tænker ikke det er plukveer (det er vel også alt for tidligt her 14+1?) da det står på 10-30 min ad gangen, før der igen bliver blads i maven... :help

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har den vildeste cravings efter astronaut is. Kan bare slet ikke få nok. Og nu er der ikke mere :boo

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER