Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Ahh, ja sorry. Og jeg har da endda selv sådan en oversigt, og så misser jeg det alligevel :rolleyes Håber for dig at der er en rigtig god grund til at mens ikke indfinder sig som forventet denne gang :)

 

:lol Jeg har "lånt" din idé, om ikke andet så for min egen skyld ;) Det er faktisk rart med en oversigt :rolleyes

Jeg skal nok skrive i morgen når jeg har testet :P Var faktisk lige ved at teste tidligere i dag... Var lige ved at lave noget, men til sidst skulle jeg tisse så meget, at jeg glemte det da jeg satte mig <_< :blush 

Så det må blive i morgen tidlig..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg fik til min store overraskelse allerede en positiv æl-test igår - havde først forventet den imorgen :blink 

 

Så vi gav den gas da vi gik i seng igår aftes :hump  Og det betyder jo så at jeg får endnu en testdag i december, nemlig d. 31 dec :yay Det er den dag jeg ville have haft termin med Benjamin :wub så jeg tror der må være held ved det denne gang :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Jeg har "lånt" din idé, om ikke andet så for min egen skyld ;) Det er faktisk rart med en oversigt :rolleyes

Jeg skal nok skrive i morgen når jeg har testet :P Var faktisk lige ved at teste tidligere i dag... Var lige ved at lave noget, men til sidst skulle jeg tisse så meget, at jeg glemte det da jeg satte mig <_< :blush

Så det må blive i morgen tidlig..

 

Ahh :) Ja, jeg synes også at den er rar. Både for min egen skyld og så behøver man heller ikke hele tiden at blive spurgt, hvor man er i sin cyklus, så kan folk selv se det :)

Jamen jeg er spændt på at høre, om du nåede at teste inden du tissede i dag og hvad den i så fald viste :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik til min store overraskelse allerede en positiv æl-test igår - havde først forventet den imorgen :blink

 

Så vi gav den gas da vi gik i seng igår aftes :hump  Og det betyder jo så at jeg får endnu en testdag i december, nemlig d. 31 dec :yay Det er den dag jeg ville have haft termin med Benjamin :wub så jeg tror der må være held ved det denne gang :stork

 

Fantastisk at I lige kan nå endnu en testdag :yay Jeg krydser fingre for en rigtig positiv afslutning på 2014 for jer :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Held og lykke til FruKirslev og Valbymus i dag. Jeg håber at der er et par fine positive tests til jer her til morgen :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo fået mens, så bare streg mig af listen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk at I lige kan nå endnu en testdag :yay Jeg krydser fingre for en rigtig positiv afslutning på 2014 for jer :bd :goodluck

 

Tak, vi håber også på gevinst - det MÅ være et godt tegn at vi lige når præcis den dato som testdag når jeg ellers først ville ha haft testdag d. 2 januar :baby1

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens, med en cyklus på 34 dage denne gang. Tror jeg vil prøve at købe en ægløsningtest til næste gang, selvom jeg sagtens kan mærke mine æl'er

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede i mandags, -negativ.. idag meget lidt "gammelt" blod.. stadig kvalme... og mens plejer at komme med 180 i timen..  :wacko  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede i mandags, -negativ.. idag meget lidt "gammelt" blod.. stadig kvalme... og mens plejer at komme med 180 i timen..  :wacko  

 

 

Har du testet? :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko Fik testet i morges, negativ og stadig ingen mens :shooter

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Overraskende Positiv ægløsningstest til morgen. Det giver jo så test dag 1 januar. Syntes dog nytårsaften lyder som en fantastisk god test dag

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender i de dage hvor man bare er overbevist om at man altså ER gravid? :wub

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har du testet? :-)

Nej, for jeg sov over mig i morges, så nåede det ikke.. :-\

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nej, for jeg sov over mig i morges, så nåede det ikke.. :-\

Det skal "bare" være urin der har været i din blære i min 4 timer :-)

 

Glæder mig til en update :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal "bare" være urin der har været i din blære i min 4 timer :-)

 

Glæder mig til en update :-)

Tester om en halv time så :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har jo fået mens, så bare streg mig af listen.

 

:kram2 I tager den næste gang søde!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Så kom min mens, med en cyklus på 34 dage denne gang. Tror jeg vil prøve at købe en ægløsningtest til næste gang, selvom jeg sagtens kan mærke mine æl'er

 

Øv med mens :( Det var dog trods alt første omgang, så der er jo al mulig grund til at bevare optimismen og blot glæde sig til næste gang i stedet. Det er jo også meget hyggeligt med de indledende øvelser :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv med mens :( Det var dog trods alt første omgang, så der er jo al mulig grund til at bevare optimismen og blot glæde sig til næste gang i stedet. Det er jo også meget hyggeligt med de indledende øvelser :)

Vi er slet ik gået igang føler jeg

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:wacko Fik testet i morges, negativ og stadig ingen mens :shooter

 

Ih, kan godt forstå hvis du er ved at blive skør af at vente altså. Det er snart en uge over forventet mens ikke? Håber sådan for dig, at du bare er en af dem der tester sent positivt og at det ikke er fordi din cyklus er blevet lang og utilregnelig igen. Men selv hvis det sidste skulle være tilfældet, så må det egentlig være meget rart at vide, at man har den udredning i baghånden allerede til januar, tænker jeg? Så man ikke bare skal risikere at gå i uvished i evigheder.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tester om en halv time så :-D

 

Ej, og jeg var ellers ved at være på vej på hovedet i seng, efter en lang dag med personalemøde etc., men nu er jeg da nødt til at trække den og vente oppe så, det er da for spændende til at jeg kan gå i seng nu :rolleyes Jeg krydser virkelig fingre for dig :goodluck :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vi er slet ik gået igang føler jeg

 

Kan jeg godt forstå. Og selvom det havde været rart hvis den bare var der i første hug, så ville man på en måde næsten også nå at føle sig snydt for at prøve, tænker jeg :rolleyes Og så må din mand da skylde dig en omgang massage eller give kage eller noget, nu hvor den der supersæd han pralede sådan med, så ikke fik jobbet gjort i første forsøg alligevel :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Venter..................

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ih, kan godt forstå hvis du er ved at blive skør af at vente altså. Det er snart en uge over forventet mens ikke? Håber sådan for dig, at du bare er en af dem der tester sent positivt og at det ikke er fordi din cyklus er blevet lang og utilregnelig igen. Men selv hvis det sidste skulle være tilfældet, så må det egentlig være meget rart at vide, at man har den udredning i baghånden allerede til januar, tænker jeg? Så man ikke bare skal risikere at gå i uvished i evigheder.

I morgen er det en uge siden testdag.. Ser rigtig meget frem til januar.. Har besluttet at jeg efter d. 5. vil have en tid ved lægen til snak om hvordan og hvorledes.. Har jo ellers tid til blodprøve d. 14.. På 4. dagen for mens, men eftersom mens ikke er kommet som forventet kommer det jo nok ikke til at passe..

Men så må hun sende mig til en gyn. Er ikke helt sikker på hvordan det så plejer at foregå når mens er uregelmæssig..

 

Tror jeg har besluttet nu at prøve og slappe lidt af, nyde ferien og julen.... Ooooog måske teste en gang eller 2 hvis mens ikke dukker op;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER