Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Det lyder spændende :) Blødning kan jo evt. være en implantationsblødning, afhængigt af hvor mange dage det er siden du havde æl. Jeg krydser fingre for, at det betyder at der snart er to streger på vej til dig :goodluck

Det har jeg lidt af en fornemmelse at det kunne være det... Jeg fik en positiv ÆL test sidste lørdag... mange tak og i lige måde til dig...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er definitivt ude med mens nu, betyder vi har haft gang i PB et år uden held... 2016 bliver vores år i stedet for så, Basta!

:kram2

Av, det gjorde lidt ondt at indse, via din kommentar, at 2014 heller ikke blev vores år - hvilket 2013 heller ikke blev :(

Hvor jeg håber at vi er mange, der kommer til at føde i 2015.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura :)

 

Men jeg har desværre fået mens :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak Alura :kram

jeg har smidt p-pillerne i januar 2014 og haft cyklus alt mellem 27-38 dage.

tror dog først virkningen fra pillerne forsvandt i juni/juli. Der blev de længere end 28 dage og mens smerterne har taget til. Jeg er desværre en af de uheldige der lider af slemme mens smerter. Men er der ikke sket noget til foråret får jeg en tid hos lægen og må få en snak og evt få taget nogle prøver. Men det er godt nok svært at holde humøret oppe lige nu

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Av, det gjorde lidt ondt at indse, via din kommentar, at 2014 heller ikke blev vores år - hvilket 2013 heller ikke blev :(

Hvor jeg håber at vi er mange, der kommer til at føde i 2015.

 

Stor krammer til dig :kram  Jeg har fulgt med i, hvad i er gået igennem i år...

Jeg var bare så sikker på, at vi ville have nemt med ved og det havde vi også, men det blev jo bare ved bio'er. Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg ville komme dertil, hvor jeg føler mig super presset over at være sammen med alle vennerne, som har fået børn og være oprigtig ked af det hele, men det har sgu ramt mig hårdt denne denne gang. 

 

Nå, men ikke mere negativitet herfra! Sender stadig :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  afsted i stride mængder!!! :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnede med mens. d. 19. (20. december), da min cyklus normalt er på 27 dage. 

Lige nu er jeg derfor to til tre dage over tid. Jeg har haft alle de normale symptomer på mens., som: ømme bryster, smerter i maven og været mega sur af flere omgange af ligegyldige årsager. Stakkels hubby  :unsure  :wub Han har nu heldigvis taget det pænt, da han kender årsagen. 

Jeg har ikke lyst til at teste endnu, da jeg bliver så trist og ked af det over negative tests. Så er der ikke sket noget om en uges tid, tror jeg at jeg tester.

Mine mave siger mens kommer og jeg tør slet ikke tænke, så det lader jeg være med og prøver at tage det roligt, indtil der sker eller ikke sker noget :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnede med mens. d. 19. (20. december), da min cyklus normalt er på 27 dage. 

Lige nu er jeg derfor to til tre dage over tid. Jeg har haft alle de normale symptomer på mens., som: ømme bryster, smerter i maven og været mega sur af flere omgange af ligegyldige årsager. Stakkels hubby  :unsure  :wub Han har nu heldigvis taget det pænt, da han kender årsagen. 

Jeg har ikke lyst til at teste endnu, da jeg bliver så trist og ked af det over negative tests. Så er der ikke sket noget om en uges tid, tror jeg at jeg tester.

Mine mave siger mens kommer og jeg tør slet ikke tænke, så det lader jeg være med og prøver at tage det roligt, indtil der sker eller ikke sker noget :)

Uden at lægge et pres på dig - så er alle de tegn jo også mulige symptomer på graviditet.. Men jeg forstår godt at du gerne vil vente med at teste.. Jeg håber det virkelig for dig søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det også, men vil slet ikke sætte forventningerne op, når jeg nu er 'vant' til, at min mens kommer...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg håber det også, men vil slet ikke sætte forventningerne op, når jeg nu er 'vant' til, at min mens kommer...

Men det er da lidt spændende, når nu du er gået over tid. Plejer din periode at være helt regelmæssig?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:kram2

Av, det gjorde lidt ondt at indse, via din kommentar, at 2014 heller ikke blev vores år - hvilket 2013 heller ikke blev :(

Hvor jeg håber at vi er mange, der kommer til at føde i 2015.

 

Det håb deler jeg med dig søde :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak Alura :)

 

Men jeg har desværre fået mens :(

 

Øv, det er jeg ked af at høre :( Jeg håber, at I i stedet må få lov at lægge ud med en positiv test i starten af det nye år og at du, efter omstændighederne, er ok? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Men det er da lidt spændende, når nu du er gået over tid. Plejer din periode at være helt regelmæssig?

Som udgangspunkt, men ved vores bryllup for to måneder siden, sprang jeg en mens over i ren stress :) Men er ikke stresset nu overhovedet

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

tak Alura :kram

jeg har smidt p-pillerne i januar 2014 og haft cyklus alt mellem 27-38 dage.

tror dog først virkningen fra pillerne forsvandt i juni/juli. Der blev de længere end 28 dage og mens smerterne har taget til. Jeg er desværre en af de uheldige der lider af slemme mens smerter. Men er der ikke sket noget til foråret får jeg en tid hos lægen og må få en snak og evt få taget nogle prøver. Men det er godt nok svært at holde humøret oppe lige nu

 

Puha, kan godt forstå at det kan være svært at holde humøret oppe. Jeg tror at langt de fleste af os, når vi starter ud, har en idé og et håb om, at det da i hvert fald er sket indenfor et halvt års tid. Og sådan er det jo desværre bare ikke for alle, nogle skal kæmpe lidt mere for det.

 

Jeg synes at det lyder som en god plan at kontakte lægen til foråret, hvis der endnu ikke er held til den tid. Om ikke andet, så kan det måske give lidt ro i sindet, at få at vide at alt er som det skal være. Og selv hvis det skulle vise sig ikke at være tilfældet, så tænker jeg, at det er bedre at få det at vide, så man kan arbejde ud fra det.

 

Jeg krydser dog fingre for at I snart må opleve at få de to ønskede streger, og at besøget hos lægen aldrig når at blive nødvendigt :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stor krammer til dig :kram  Jeg har fulgt med i, hvad i er gået igennem i år...

Jeg var bare så sikker på, at vi ville have nemt med ved og det havde vi også, men det blev jo bare ved bio'er. Jeg havde slet ikke regnet med, at jeg ville komme dertil, hvor jeg føler mig super presset over at være sammen med alle vennerne, som har fået børn og være oprigtig ked af det hele, men det har sgu ramt mig hårdt denne denne gang. 

 

Nå, men ikke mere negativitet herfra! Sender stadig :bd  :bd  :bd  :bd  :bd  afsted i stride mængder!!! :rolleyes

 

Synes egentlig ikke at det er negativitet som sådan søde :kram2 I hvert fald er det helt naturlige og forståelige følelser, som jeg tror at mange herinde kan nikke genkendende til. Jeg kan godt forstå at du er ked af det.

 

Jeg kan betro dig at jeg personligt er rigtig glad for, at ingen af mine nære venner har børn endnu, og er lige så sent på den som jeg er. Det er jeg selvfølgelig kun, fordi det er deres eget bevidste valg, at de ikke er startet endnu. Men jeg er glad for at jeg slipper for den der konstante konfrontation med babyer osv. Ærlig talt synes jeg, at den konstante strøm af graviditeter og nyfødte blandt mine kollegaer på arbejdet, er mere end rigeligt. Så jeg er kun glad for at jeg "slipper lidt" i det private.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg regnede med mens. d. 19. (20. december), da min cyklus normalt er på 27 dage. 

Lige nu er jeg derfor to til tre dage over tid. Jeg har haft alle de normale symptomer på mens., som: ømme bryster, smerter i maven og været mega sur af flere omgange af ligegyldige årsager. Stakkels hubby  :unsure  :wub Han har nu heldigvis taget det pænt, da han kender årsagen. 

Jeg har ikke lyst til at teste endnu, da jeg bliver så trist og ked af det over negative tests. Så er der ikke sket noget om en uges tid, tror jeg at jeg tester.

Mine mave siger mens kommer og jeg tør slet ikke tænke, så det lader jeg være med og prøver at tage det roligt, indtil der sker eller ikke sker noget :)

 

Det lyder altså rigtig spændende Josephine :) Jeg kan godt forstå dine grunde for at vente med at teste. At jeg ikke havde kunnet selv, er en helt anden sag :rolleyes Men man gør det, der er mest rigtigt for en, og det ved man jo kun selv hvad er. Jeg håber for jer, at mens bare bliver væk og at testen kommer til at vise to fine streger, når du tager den :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha øv hvor er der mange med mens..

 

Jeg tror nok også at jeg kan forvente en negativ test... På trods af at jeg har været så positiv de sidste mange dage.. Jeg føler mig pludselig så 'ikke' gravid-agtig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Krydser fingre for dig her til morgen Sparklinrock. Jeg håber sådan for jer, at det er jeres tur til at få en positiv test :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg syntes altså også der er alt for mange med mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mens kom i nat :)...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er snart træt af ikke at få en afklaring.. har stadig ikke fået mens og er gået 2-4 dage over tid (dag 33). Jeg tror ikke rigtig på det længere for jeg ville da kunne teste positiv nu hvis jeg var gravid :help ?! Har testet på billig strimler og til morgen nettos som også var negativ -_-

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er snart træt af ikke at få en afklaring.. har stadig ikke fået mens og er gået 2-4 dage over tid (dag 33). Jeg tror ikke rigtig på det længere for jeg ville da kunne teste positiv nu hvis jeg var gravid :help ?! Har testet på billig strimler og til morgen nettos som også var negativ -_-

Sidste cyklus gik jeg en uge over før jeg fik mens

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er snart træt af ikke at få en afklaring.. har stadig ikke fået mens og er gået 2-4 dage over tid (dag 33). Jeg tror ikke rigtig på det længere for jeg ville da kunne teste positiv nu hvis jeg var gravid :help ?! Har testet på billig strimler og til morgen nettos som også var negativ -_-

 

Det er ikke alle, der kan teste positiv, selvom de er gået et par dage over tid. For nogle kan det godt tage lidt længere. Men det kan selfølgelig også være din cyklus, der ter sig, desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Du må rette til 8 på vej selvom jeg ikke har været med i statistikken!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID!!!!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Billede af dagens test (inden for tid og efter 45 min). Har fået taget blodprøve i morges (da vi har været i ICSI behandling), og jeg har netop fået at vide, at mit hcg niveau er 788, hvilket vist er lige som det skal være nu :)

Puha, ryster over det hele og har lige tudet helt vildt. Er så lettet og glad og kan slet ikke være i mig selv. Manden er også meget meget glad :)

Edit: nu med vedhæftet billede

post-5384-0-24667900-1419337511_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JEG ER GRAVID!!!!!!!! :loveshower :loveshower :loveshower

Billede af dagens test (inden for tid og efter 45 min). Har fået taget blodprøve i morges (da vi har været i ICSI behandling), og jeg har netop fået at vide, at mit hcg niveau er 788, hvilket vist er lige som det skal være nu :)

Puha, ryster over det hele og har lige tudet helt vildt. Er så lettet og glad og kan slet ikke være i mig selv. Manden er også meget meget glad :)

 

Ej hvor er det da bare vanvittigt!!!! Hvor fedt og stort tillykke! Verdens bedste julegave EVER hva? fedt fedt fedt!!  :yay  :yay  :yay  :balloon  :balloon 

Ps.. er meget tæt på at tude på dine vegne... elsker historier fra behandlingsverdenen som ender godt....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER