Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Det er da lidt uhyggeligt så meget vi ligner hinanden.. :lol

Jeg kan ikke undvære hestene.. De er min timeout, hvor jeg slapper af og er mig selv.. Elsker det stærke bånd og gode samarbejde man kan have med dem.. De giver så meget :biglove

Der er intet nyt, ingen mens og har ikke testet siden lørdag.. Jeg kom til at tænke på at jeg jo havde æl-udflåd 2 gange med nogle dages mellemrum.. i morgen er det 14 dage siden.. Så måske har vi misset æl.. Dog vil min cyklus så være på 37 dage :o tester tidligst onsdag igen...

 

Jeg er faktisk overraskende rolig omkring det nu.. Dog bekymret for de mavesmerter jeg har.. Hvis jeg ikke får mens eller positiv test i denne uge, ringer jeg til lægen.. Lider stadig af kvalme af og til, og halsbrand..  

 

Kan sagtens følge dig i det med hestene. Det der tætte bånd er virkelig også noget af det, som jeg savner rigtig meget ved det. Plus at det er den eneste form for motion, som jeg nogensinde har syntes var 100 % fornøjelig :p

 

Hvilken tilgang har du til træningen så? Jeg er selv rigtig fascineret af det man kalder for "natural horsemanship". Det var ikke noget der var udbredt, eller som jeg selv havde kendskab til, dengang jeg red (det er mange år siden), men det lå allerede dengang meget op af hvad jeg selv har "følt" som rigtigt. Det er absolut sådan jeg har tænkt mig at holde heste, når jeg engang får tid, plads og råd igen. Hvilket jeg bare skal få :wub Er nogenlunde lige heste og babyskruk altså :kuller

 

Og selvom det selvfølgelig sagtens kan skyldes noget andet også, så er kvalme og halsbrand jo altså ret sandsynlige graviditetssymptomer, så det er da super spændende, synes jeg :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Kan sagtens følge dig i det med hestene. Det der tætte bånd er virkelig også noget af det, som jeg savner rigtig meget ved det. Plus at det er den eneste form for motion, som jeg nogensinde har syntes var 100 % fornøjelig :P

 

Hvilken tilgang har du til træningen så? Jeg er selv rigtig fascineret af det man kalder for "natural horsemanship". Det var ikke noget der var udbredt, eller som jeg selv havde kendskab til, dengang jeg red (det er mange år siden), men det lå allerede dengang meget op af hvad jeg selv har "følt" som rigtigt. Det er absolut sådan jeg har tænkt mig at holde heste, når jeg engang får tid, plads og råd igen. Hvilket jeg bare skal få :wub Er nogenlunde lige heste og babyskruk altså :kuller

 

Og selvom det selvfølgelig sagtens kan skyldes noget andet også, så er kvalme og halsbrand jo altså ret sandsynlige graviditetssymptomer, så det er da super spændende, synes jeg :)

 

Jeg træner kun på hesten præmisser.. Har ikke en bestemt stilart jeg går efter, men har nok en blanding :rolleyes Akademisk, natural horsemanship osv. Hvor hesten lærer at bruge sin krop, og ikke mindst sin ryg.. Elsker at lave jordarbejde, løslongere... Alle de små bitte ting, som man til sidst sætter sammen.. :wub

Jeg skal også ha min egen igen en dag.. Lige nu er jeg glad nok for at låne af min veninde :P

---

 

Ingen mens her til morgen heller... :wacko 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Negativ men ingen mens

Øv :-(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, så nåede jeg 3+2. Jeg synes, at kunne mærke sådan lidt "stræk" i både venstre og højre side i undelivet, det gør ikke som sådan ondt, men det det niver da godt. Er det mon et symtom eller hvad? Tror jeg har fået bildt mig selv ind, at hvis man ikke oplever implationsblødninger og har ømme bryster, så er man ikke gravid. :bunny

Har i spændende symtomer?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, så nåede jeg 3+2. Jeg synes, at kunne mærke sådan lidt "stræk" i både venstre og højre side i undelivet, det gør ikke som sådan ondt, men det det niver da godt. Er det mon et symtom eller hvad? Tror jeg har fået bildt mig selv ind, at hvis man ikke oplever implationsblødninger og har ømme bryster, så er man ikke gravid. :bunny

Har i spændende symtomer?

Det eneste symptom jeg havde var kvalme i ugen op til test dag.. Og er 5+5 idag 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bum bum, så nåede jeg 3+2. Jeg synes, at kunne mærke sådan lidt "stræk" i både venstre og højre side i undelivet, det gør ikke som sådan ondt, men det det niver da godt. Er det mon et symtom eller hvad? Tror jeg har fået bildt mig selv ind, at hvis man ikke oplever implationsblødninger og har ømme bryster, så er man ikke gravid. :bunny

Har i spændende symtomer?

Det er mere normalt ikke at have implantationsblødning end at have det og da jeg blev gravid med min datter, havde jeg ømme bryster indtil 3+1 og så kom det først igen efter 5+ ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for svar Maria og Suanne! :rolleyes Man leder jo efter alle symptomer i ventetiden. Jeg får den vildeste kvalme, hvis jeg spiser mine gravitamin om morgen på tøm mave, det har jeg så gjort idag fordi jeg glemte dem igår aftes, men håbe, håbe håbe :P

 

:glad  Hep til dig Susanne, du er vist den næste tester på listen - og selvfølgelig til alle i andre kommende testere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg træner kun på hesten præmisser.. Har ikke en bestemt stilart jeg går efter, men har nok en blanding :rolleyes Akademisk, natural horsemanship osv. Hvor hesten lærer at bruge sin krop, og ikke mindst sin ryg.. Elsker at lave jordarbejde, løslongere... Alle de små bitte ting, som man til sidst sætter sammen.. :wub

Jeg skal også ha min egen igen en dag.. Lige nu er jeg glad nok for at låne af min veninde :P

---

 

Ingen mens her til morgen heller... :wacko

 

Ja, jeg ville absolut også være tilfreds med en lånehest pt., men selv det har jeg vist dårligt tid til desværre.

 

Og det er da spændende om det ender i en positiv test eller bare en lang cyklus så. Jeg krydser selvfølgelig fingre for det første. Har du nogle planer for hvornår du har tænkt dig at teste igen?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ men ingen mens

 

Øv for negativ test, men vi krydser fingre for at de to streger kan nå at komme endnu :bd Det er jo sket for andre i denne måned allerede. Faktisk er der en del med hverken mens eller positiv test på testdagen lige for tiden, så du er i hvert fald ikke alene om det.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen tror nu enlig den er god nok, har jo enlig stået i det før.. Har faktisk en baby på knap 6 mdr

Men vil gerne lige vente lidt..

 

Hvordan går det egentlig med dig, har testen udviklet sig som forventet? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det egentlig med dig, har testen udviklet sig som forventet? :)

Jamen det går godt :) ja synes den udvikler sig lidt..

post-6731-0-63515900-1418739836_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens her dagen før testdag - så der var ingen gevinst i denne omgang.

 

Vi prøver igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jamen det går godt :) ja synes den udvikler sig lidt..

Den nedeste fra imorges og den øverste har jeg lige taget

 

Fantastisk :yay Du siger bare til når du vil have din stork i oversigten så. Har du fået en tid ved lægen så, eller er det stadig kun lige ved at synke ind? :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har fået min mens her dagen før testdag - så der var ingen gevinst i denne omgang.

 

Vi prøver igen :)

 

Øv med mens :kram Det lyder dog til at du er ved okay godt mod, trods alt?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja, jeg ville absolut også være tilfreds med en lånehest pt., men selv det har jeg vist dårligt tid til desværre.

 

Og det er da spændende om det ender i en positiv test eller bare en lang cyklus så. Jeg krydser selvfølgelig fingre for det første. Har du nogle planer for hvornår du har tænkt dig at teste igen?

 

Synes også tiden er knap lige pt.. Men så er der andre ting der må vente lidt, så kan sgu ikke undvære det.. :kuller

 

Jeg er mest selv bange for en lang cyklus, men håber selvfølgelig stadig... Bliver eder rasende hvis jeg skal til at lave uregelmæssige cyklusser igen.. Nu var de lige blevet regelmæssige :shooter

Tror jeg tester i morgen tidlig, ville gerne vente til torsdag, der vil jeg være 5+0, men det tror jeg ikke jeg kan :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Fantastisk :yay Du siger bare til når du vil have din stork i oversigten så. Har du fået en tid ved lægen så, eller er det stadig kun lige ved at synke ind? :)

Har fået tid ved lægen d. 14 januar.. Så lidt tid endnu.. Jamen du må gerne sætte mig på

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Synes også tiden er knap lige pt.. Men så er der andre ting der må vente lidt, så kan sgu ikke undvære det.. :kuller

 

Jeg er mest selv bange for en lang cyklus, men håber selvfølgelig stadig... Bliver eder rasende hvis jeg skal til at lave uregelmæssige cyklusser igen.. Nu var de lige blevet regelmæssige :shooter

Tror jeg tester i morgen tidlig, ville gerne vente til torsdag, der vil jeg være 5+0, men det tror jeg ikke jeg kan :P

 

Haha, nej det kan jeg sandelig godt forstå, hvis du ikke kan. Godt det ikke er mig, jeg havde jo testet 17 gange i døgnet på nuværende tidspunkt altså :wacko :rolleyes

 

Var ikke klar over at du havde haft problemer med uregelmæssige cyklusser tidligere. Kan da godt forstå at du er nervøs for det så. Ved du hvad der har medvirket til at gøre dem stabile nu så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået tid ved lægen d. 14 januar.. Så lidt tid endnu.. Jamen du må gerne sætte mig på

 

Fedt. Det må gøre det sådan lidt mere "virkeligt" på en eller anden måde, forestiller jeg mig? Selvom lægen jo vel egentlig bare har nøjagtig samme slags test, som man har derhjemme. Tænker ikke at deres på magisk vis er bedre eller mere pålidelige. Og tillykke igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på listen med test dag den 19.december. Er meget utålmodig efter nylig spontan abort :(

Det ville være fantastisk med en lille jule hemmelighed :jul2:

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vil gerne på listen med test dag den 19.december. Er meget utålmodig efter nylig spontan abort :(

Det ville være fantastisk med en lille jule hemmelighed :jul2:

 

Er ked af at høre at du har været igennem en SA :( :kram Du kommer på listen og jeg krydser fingre for at du lige om lidt står med to (og blivende) streger igen :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, nej det kan jeg sandelig godt forstå, hvis du ikke kan. Godt det ikke er mig, jeg havde jo testet 17 gange i døgnet på nuværende tidspunkt altså :wacko :rolleyes

 

Var ikke klar over at du havde haft problemer med uregelmæssige cyklusser tidligere. Kan da godt forstå at du er nervøs for det så. Ved du hvad der har medvirket til at gøre dem stabile nu så?

 

Jo de har været af meget forskellige længder siden jeg smed p-pillerne, men de sidste 5 måneder har den ligget på 31/32 dage.. (Se nedenunder, der har jeg faktisk skrevet længderne siden p-pille stop..

Har ingen anelse om hvad der har gjort den stabil, tænke det hele bare skulle ha tid...

Men nu er jeg ved at blive en anelse sindssyg over det, og vil forlange og blive sendt til en gyn, næste gang jeg er ved lægen..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo de har været af meget forskellige længder siden jeg smed p-pillerne, men de sidste 5 måneder har den ligget på 31/32 dage.. (Se nedenunder, der har jeg faktisk skrevet længderne siden p-pille stop..

Har ingen anelse om hvad der har gjort den stabil, tænke det hele bare skulle ha tid...

Men nu er jeg ved at blive en anelse sindssyg over det, og vil forlange og blive sendt til en gyn, næste gang jeg er ved lægen..

 

Ahh, ja sorry. Og jeg har da endda selv sådan en oversigt, og så misser jeg det alligevel :rolleyes Håber for dig at der er en rigtig god grund til at mens ikke indfinder sig som forventet denne gang :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge den positive æl-test (som jeg måske, måske ikke har fået) Så havde jeg æl igår, den 15. ..

 

Så min officielle testdag er vel egentlig først den 28. december :-)

 

Så jeg tester nok fra den 24. og frem til nytårsaften :-)

Så du må gerne rykke min officielle testdag til den 28. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ifølge den positive æl-test (som jeg måske, måske ikke har fået) Så havde jeg æl igår, den 15. ..

 

Så min officielle testdag er vel egentlig først den 28. december :-)

 

Så jeg tester nok fra den 24. og frem til nytårsaften :-)

Så du må gerne rykke min officielle testdag til den 28. :-)

 

Det er hermed gjort :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER