Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Øv til jer med mens :-(

Håber i er okay alle sammen...

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min krop har artet sig og jeg har haft æl allerede igen!! :yay Jeg elsker at have korte cyklusser!!

Så jeg kommer helt sikkert til at teste den 31. :)

 

Hurra for korte cyklusser, og for at du kan nå endnu en testdag :yay Du er på igen :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mens kom igår aftes med 180 i timen:-(

Normalvis starter det stille og roligt henover dag 1 og 2, topper på dag 3 og aftager fuldstændigt på dag 4. Den her gang kom det hen over 4 timer, så var der lige så meget på dag 1 som på dag 3 normalt. Og det gør super ondt:'( har normalt ikke mens smerter som sådan.. Måske lidt murren, men ikke smerter som det her.. Øv øv

Nogen der har prøvet noget lignende?

 

Øv med mens :( :kram

 

Jeg har også et "normalt" mønster, men nogle gange afviger det alligevel. Jeg plejer eksempelvis altid at vågne op til mens om morgenen, men sidste gang kom det ud på eftermiddagen. Jeg har også oplevet forskelle i styrken og mængden af blødning på de forskellige dage.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

mens er endnu ikke dukket op her, der har dog været brunt udflåd på papiret og en lille bitte smule på bindet, men intet der varsler mens endnu

 

Uha, det er da ved at være rigtig spændende hos dig?  :) Det er da ret mange dage du er over tid snart. Håber for dig at du må få en positiv test snart :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test til morgen (var oppe og tisse i nat - måske det har indflydelse?)

livmodermunden tyder umiddelbart ikke på at mens er lige på trapperne

 

Øv med negativ test, men fedt at der ellers ingen tegn er på mens :)

 

Og det kommer nok lidt an på hvornår du var oppe for at tisse? Tommelfingerreglen er vist bare, at man ikke skal have tisset indenfor de sidste 4 timer, før man tester. Hvilket jo også er derfor, at man gerne gør det om morgenen. Morgenurin er jo som sådan kun "bedre" og det man anbefaler at teste på, fordi man så går ud fra, at det er længere tid siden man sidst har tisset, og urinen dermed er mere koncentreret.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude, har lige fået mens.... Dog positivt at min cyklus er blevet kortere så den nu er "normal"... Regnede heller ikke med noget, da jeg har været småstresset og småsyg

 

Øv søde, uanset om det er forventet eller ej :(

 

Men skønt at din cyklus har rettet ind, det er jo super positivt! Dejligt når der kommer lidt resultat ud af ens anstrengelser :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er blevet rask, men desværre har jeg også fået mens :boo

Så ingen ekstra julegave til mig. Jeg håber I andre er mere heldige.

 

Øv altså, stort kram til dig :kram

 

Er ked af at der ikke lige skulle være en ekstra gave under træet i år. Jeg håber at I i stedet må få lov at starte det nye år med en positiv test :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik mens i morges..

 

Åh, det er jeg bare super ked af at høre søde :boo Du havde virkelig fortjent at få de to streger nu, synes jeg. Ærgerligt at din cyklus er blevet længere igen også. Jeg håber for jer at I må få lidt klarhed over situation, og dermed forhåbentlig også lidt ro omkring det, når I skal udredes til januar.

 

Kæmpe kram din vej. Du kan tro at jeg tænker på dig og håber at du, efter omstændighederne, er ok :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften har jeg taget en negativ clear Blue så mon ikke det er en bio jeg har fanget :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften har jeg taget en negativ clear Blue så mon ikke det er en bio jeg har fanget :(

Åh nej :-(

 

Jeg håber for dig at den bliver siddene.. Desuden så er det noget med at ClearBlue først måler fra 50 -synes jeg at have hørt. Hvor langt er du i din cyklus?

Stort kram :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften har jeg taget en negativ clear Blue så mon ikke det er en bio jeg har fanget :(

Øv bøv... Vent et par dage og tag en test på morgenurinen hvor koncentrationen af hormoner er størst

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er cyklus dag 30 .. :(

Og tak for alle tankerne <3

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i morgen på dag 30 i min cyklus.. har testet negativ de sidste 3 dage.. men der er også kommet rod i mine blødninger siden SA i okt. Har fx pletblødt fra forrige menstruation og fremtil 3 dages normal mens fra den 21/11 så føler mig heller ikke helt sikker på om det er en reel første menstruations dag.

Meen tester igen i morgen tidlig og xxxxxxxxxxx for at mens holder sig langt væk :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i morgen på dag 30 i min cyklus.. har testet negativ de sidste 3 dage.. men der er også kommet rod i mine blødninger siden SA i okt. Har fx pletblødt fra forrige menstruation og fremtil 3 dages normal mens fra den 21/11 så føler mig heller ikke helt sikker på om det er en reel første menstruations dag.

Meen tester igen i morgen tidlig og xxxxxxxxxxx for at mens holder sig langt væk :bunny

Held og lykke :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her til aften har jeg taget en negativ clear Blue så mon ikke det er en bio jeg har fanget :(

 

Øv med negativ test, men inden der går panik i den, så tænk over følgende...

 

1: Det kan være en god idé at holde sig til samme slags test, da du ikke kan regne med udviklingen (eller mangel på samme), hvis du tester med forskellige mærker. De kan have forskellig sensitivitet.

 

2: Nu ved jeg selvfølgelig ikke hvor længe du havde holdt dig inden du testede her til aften, men det anbefales at man holder sig i minimum 4 timer, inden man tester, for at urinen er koncentreret nok. Hvorfor man oftest anbefaler at teste på morgenurin af samme årsag.

 

Så som Camilla siger... Prøv at teste igen i morgen eller om et par dage. Gerne med samme slags test som du testede med første gang, hvor der kom en streg nr. 2, og så enten på morgenurin, eller i hvert på noget, hvor du har holdt dig minimum 4 timer forinden.

 

Krydser fingre for at du stadig ser en streg nr. 2, når du tester igen :) 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er i morgen på dag 30 i min cyklus.. har testet negativ de sidste 3 dage.. men der er også kommet rod i mine blødninger siden SA i okt. Har fx pletblødt fra forrige menstruation og fremtil 3 dages normal mens fra den 21/11 så føler mig heller ikke helt sikker på om det er en reel første menstruations dag.

Meen tester igen i morgen tidlig og xxxxxxxxxxx for at mens holder sig langt væk :bunny

 

Jeg krydser fingre for at de negative tests vender til en positiv lige om lidt :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er definitivt ude med mens nu, betyder vi har haft gang i PB et år uden held... 2016 bliver vores år i stedet for så, Basta!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er definitivt ude med mens nu, betyder vi har haft gang i PB et år uden held... 2016 bliver vores år i stedet for så, Basta!

:kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået mens :klap

så nu må vi bare i gang med 12. Cyklus

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv til alle jer der har fået mens, negative m.m....  :kram2  :kram2

 

Her i weekenden har jeg haft en del kvalme og den var værst i dag, jeg troede at jeg vil kaste op... I går fik jeg bruntligt udflåd med lidt rødligt blod, og der var lidt aktiviteter... Tror ikke at der er noget, skal dog IKKE have mens den 28 december... ;-) Så der er mange dage endnu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er definitivt ude med mens nu, betyder vi har haft gang i PB et år uden held... 2016 bliver vores år i stedet for så, Basta!

 

Øv, er ked af at I ikke lige skulle nå det i år :( Har I tænkt jer at gå videre med noget udredning/behandling, nu hvor I har prøvet et år så? Og jeg krydser nu fingre for at 2015 bliver jeres år, og at I ikke skal vente helt til 2016 ;) :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

har fået mens :klap

så nu må vi bare i gang med 12. Cyklus

 

Øv, havde virkelig håbet på og ønsket det anderledes for jer :( Kan godt forstå hvis det er svært at bevare tålmodigheden, efter så mange cyklusser. Er I ved at være tæt på det år, hvor I kan søge om hjælp så? 12 cyklusser kan jo være mere end et år for nogle, mens andre kan nå flere på et år, afhængigt af cykluslængden.

 

Håber at I meget snart må få jeres ønskede to streger :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv til alle jer der har fået mens, negative m.m....  :kram2  :kram2

 

Her i weekenden har jeg haft en del kvalme og den var værst i dag, jeg troede at jeg vil kaste op... I går fik jeg bruntligt udflåd med lidt rødligt blod, og der var lidt aktiviteter... Tror ikke at der er noget, skal dog IKKE have mens den 28 december... ;-) Så der er mange dage endnu....

Det lyder spændende :) Blødning kan jo evt. være en implantationsblødning, afhængigt af hvor mange dage det er siden du havde æl. Jeg krydser fingre for, at det betyder at der snart er to streger på vej til dig :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Rigtig meget held og lykke til dig, Aloha88, her til morgen. Jeg krydser fingre for at dette bliver alt andet end en grå og kedelig mandag for dig ;) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER