Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Negativ ....

Øv :(

 

:kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

I morgen er det en uge siden testdag.. Ser rigtig meget frem til januar.. Har besluttet at jeg efter d. 5. vil have en tid ved lægen til snak om hvordan og hvorledes.. Har jo ellers tid til blodprøve d. 14.. På 4. dagen for mens, men eftersom mens ikke er kommet som forventet kommer det jo nok ikke til at passe..

Men så må hun sende mig til en gyn. Er ikke helt sikker på hvordan det så plejer at foregå når mens er uregelmæssig..

 

Tror jeg har besluttet nu at prøve og slappe lidt af, nyde ferien og julen.... Ooooog måske teste en gang eller 2 hvis mens ikke dukker op;)

 

Det lyder som en god plan det hele. Jeg håber at du kan finde lidt ro til at få slappet af og nyde julen, trods ventetiden :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ ....

 

Øv da :( Synes at I er mange i denne måned, der har ikke har fået mens som forventet, men til gengæld også samtidig tester negativt. Men så vidt jeg husker på stående fod, så var der jo i hvert fald to, der endte med en positiv test i enden alligevel. Så vil da absolut sige at der er grund til at håbe endnu. Jeg fortsætter med at krydse fingre :) :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv da :( Synes at I er mange i denne måned, der har ikke har fået mens som forventet, men til gengæld også samtidig tester negativt. Men så vidt jeg husker på stående fod, så var der jo i hvert fald to, der endte med en positiv test i enden alligevel. Så vil da absolut sige at der er grund til at håbe endnu. Jeg fortsætter med at krydse fingre :) :bd

Tak.. Jeg har også en kort cyklus, den ligger mellem 24-27 dage set over 1 år.. Og dagen idag er dag 27.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak.. Jeg har også en kort cyklus, den ligger mellem 24-27 dage set over 1 år.. Og dagen idag er dag 27.

 

Det lyder lidt som mine, de plejer gerne at være 25-26 dage i gennemsnit. Beklager hvis du har haft skrevet det tidligere (er lige lidt for træt, til at orke at gå hele tråden igennem lige nu), men ved du hvornår æl lå?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Den 2/12

 

Ja så skulle du jo i teorien kunne regne med mens i dag, hvis du ikke var gravid. Håber at den fortsat bliver væk :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Susanne og Twink: Rigtig meget held og lykke i dag. Jeg håber at I må få lov at starte morgenen med to fine streger :bd :bd :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede negativ her til morgen, så forventer mens kommer senest imorgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja så skulle du jo i teorien kunne regne med mens i dag, hvis du ikke var gravid. Håber at den fortsat bliver væk :)

 

Det håber jeg også.. stadig ingen spor af mens...

 

Har sagt til manden at det eneste jeg ønsker mig i julegave er  :stork

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tester igen søndag hvis mens ikke er kommet inden..  :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tilbage! Jeg skal teste den 31. december

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

testede negativ her til morgen, så forventer mens kommer senest imorgen

 

Øv :( Jeg krydser fingre til det sidste og håber at mens bliver væk, trods negativ test i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

jeg tester igen søndag hvis mens ikke er kommet inden..  :rolleyes

 

Lyder som en god plan :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er tilbage! Jeg skal teste den 31. december

 

Yay, velkommen tilbage :yay Jeg sætter dig på til den 31. Håber at I lige når at afslutte 2014 på en rigtig dejlig måde :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en negativ test i morges og er så småt begyndt at bløde :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg tog en negativ test i morges og er så småt begyndt at bløde :(

 

Øv søde :( Hvor er det bare noget røv altså, jeg ved godt at du er skide ked af det over det :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øv søde :( Hvor er det bare noget røv altså, jeg ved godt at du er skide ked af det over det :kram2

Tak! :kiss

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude... Allerede 7-8 dage efter ÆL :boo :boo :boo

Mon jeg ville få noget ud af at ringe til lægen?

 

Ej, hvad? Det var da virkelig tidligt og helt uventet :( Øv søde du altså :kram2 

 

Og aner ikke om det er noget lægen kan give et svar på desværre.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Negativ test til morgen.. er på dag 29 i min cyklus og den er på 28-30 dage.

Jeg tror desværre ikke at den er der i denne måned..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er ude... Allerede 7-8 dage efter ÆL :boo :boo :boo

Mon jeg ville få noget ud af at ringe til lægen?

 

Ikke for at give falske håb, men denne gang da jeg blev gravid fik jeg også "mens" på samme tidspunkt. Eller 5 dage før forventet mens på 28 dages cyklus. Men den var anderledes og noget mindre end den plejede, og det viste sig at jeg var gravid alligevel. Det kunne måske være du var så heldig også? Prøv at teste når du når normal cyklus dag hvis mens er "underlig".

Lægens svar til mig var bare; "nå æv - på den igen". Men GYN spurgte om mens var underlig og tog så en prøve alligevel.

Hvis ikke nu, så håber jeg snart det lykkes. 

 

Men med PCO og hvis det "bare" er skør cyklus, så skal lægen altså henvise dig med det samme.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har fået klart vandigt udflåd i dag... Hver dag er en ny forvirret oplevelse i PB-land....

Sune joker med at hvis jeg er gravid så behøver han ikke at købe julegave for så er den allerede klaret....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er en dag over tid :)

Men da vi er på besøg hos min bror i Sverige, kan jeg ikke teste før på mandag når jeg kommer hjem :)

men nøøøøj hvor jeg skal holde igen for ikke at diskret luske ned i butikken og købe en test ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har smugtestet idag 3+5 pga. julefrokost, og jeg er altså skide sur! Jeg havde altså regnet med 2 streger denne gang, men pokkers til negativ test. :numse

 

Fortsat held og lykke til de kommende testere :bd

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kom til at teste .. sådan lige ups ;)

Og den var ultra svagt positiv :') !!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER