Alura

December: 44 babyer ønsket - 9 på vej - 34 mens

611 indlæg i dette emne

Nu når den kom op på en computerskærm, kan jeg godt se at den ikke helt er der endnu :-)

 

Du har helt ret. Den er ikke helt positiv endnu, men det er meget, meget tæt på. Indenfor max. et døgn vil jeg tro. Så hop bare på manden med det samme og fortsæt de næste par dage :glad

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg tror min app er blevet forvirret over den manglende mens. i oktober måned.

Hvis mens kommer bliver det d. 19. eller 20. december :)

 

Vil have rettet din testdag fra den 25. til den 20. så?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ingen tidlig julegave til os i år.. Fik mens i går, 3 dage før tid..

 

Øv med mens :( Jeg krydser fingre for at den må være der næste gang i stedet :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jo, jeg er 3+2 i dag, så det er aaaalt for tidligt at teste. Jeg har besluttet en lidt anden tilgang denne gang. Jeg tror altså jeg holder mig i skindet til torsdag morgen. Så er det 4+0 og d. 18., ligesom da jeg testede positiv med Anna :blush (og så magter jeg ikke at kigge på flere negative tests <_<)

 

Jeg kan godt forstå at ventetiden er lang søde :kram2 Og selvom jeg jo nok er den største snydetester selv (kommer vist aldrig til at holde frem til forventet mens, før jeg tester), så kan jeg lige i dette tilfælde godt følge dig. I det med at det så ville være ligesom med Anna. Det kan man jo håbe på at der er noget held i :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg kan godt forstå at ventetiden er lang søde :kram2 Og selvom jeg jo nok er den største snydetester selv (kommer vist aldrig til at holde frem til forventet mens, før jeg tester), så kan jeg lige i dette tilfælde godt følge dig. I det med at det så ville være ligesom med Anna. Det kan man jo håbe på at der er noget held i :goodluck

Tak, søde :kiss

Jeg tror dog mest af alt ikke på det mere. Jeg har ikke været oppe og tisse i nat og i går aftes synes jeg det gjorde lidt ondt i lænden og det tolker jeg aldeles ikke positivt! <_< Lige nu har jeg den der 'det kommer aldrig til at ske'-følelse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en rigtig positiv ÆL test igår, knaldrød... Så der hoppes på manden i disse dage;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak, søde :kiss

Jeg tror dog mest af alt ikke på det mere. Jeg har ikke været oppe og tisse i nat og i går aftes synes jeg det gjorde lidt ondt i lænden og det tolker jeg aldeles ikke positivt! <_< Lige nu har jeg den der 'det kommer aldrig til at ske'-følelse :(

 

Åh, tro mig, den følelse kender jeg godt. Jeg har det lidt som dig for tiden også, svinger konstant mellem virkelig at tro på projektet og så den lede følelse der. Men det kommer til at ske for os søde, for det skal det. og det er også det jeg inderst inde tror på :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Jeg vil gerne på d. 18 :)

 

Det skal du fluks komme :) Rigtig meget held og lykke :bd :goodluck

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Det skal du fluks komme :) Rigtig meget held og lykke :bd :goodluck

Tusind tak, er meget spændt :) har de samme symptomer som ved de 3 andre graviditeter, så måske har jeg heldet med mig :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tusind tak, er meget spændt :) har de samme symptomer som ved de 3 andre graviditeter, så måske har jeg heldet med mig :)

 

Kan godt forstå at du er spændt så! Lad os håbe at der er to streger på vej :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har vist ikke fået opdateret..

 

Ingen mens, men stadig negativ test :booLige nu er det dog ikke det der fylder mest..

 

Min ene kat blev kørt ned i går, lige for øjne af mig.. Måtte ræse til dyrlægen med ham, han havde brækket et ben og havde vand i lungerne.. Så han fik fred.. :bye

Oven i at jeg ikke kan få den positive test, som jeg ønsker mig over alt i verden, så skal jeg også miste en af  mine "børn".. Mine dyr betyder rigtig meget for mig, de er ofte mit holdepunkt og dem der kan få en grå dag lidt lysere.. Så lige nu er alt bare øv :( Ikke just den jul jeg ønskede mig..

 

Lige nu vil jeg egentlig gerne bare ha mens, mine aftalte tider ved lægen til blodprøve, bliver rykket længere og længere væk.. Udsigten til at finde ud af om nået er galt med mig ligeså.. Måske der er et lille spinkelt håb endnu om en positiv test, meeeen det er vist ret usandsynligt.. Ville være 4+2 i dag... Tjaaa, måske er der håb endnu..

Har kvalme og ondt i underlivet stort set hver dag.. Når jeg løfter noget tungt (Som når jeg muger i stalden) får jeg rigtig ondt nederst i ryggen/lænden..

 

4+2? Så vil jeg da aldeles sige at der er håb endnu! Som du nok ved så er jeg nærmest 2 måneder over tid  (hvis man stadigvæk kan sige det :D ) Og da jeg ramte uge 5+0 så ville jeg vide om der overhovedet var et eneste håb tilbage.. Så jeg søgte google igennem og fandt faktisk ud af at der var et stort antal kvinder som først kunne få en positiv test i uge 6 og 7 (faldt også nogle få tilfælde i uge 10!!)

 

Så op med hovedet søde :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg fik en rigtig positiv ÆL test igår, knaldrød... Så der hoppes på manden i disse dage;-)

God arbejdslyst ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så fik jeg testet igen idag og min graviditettest var meget positiv jubbbbiiiii :-). Er bare så glad for at få vished, men ej hvor er jeg så glad og lykkelig. Det bobler inden i mig.

Det er den bedste julegave jeg kunne få overhovedet :-)

Held og lykke til jeg andre som skal teste i resten af december.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så fik jeg testet igen idag og min graviditettest var meget positiv jubbbbiiiii :-). Er bare så glad for at få vished, men ej hvor er jeg så glad og lykkelig. Det bobler inden i mig.

Det er den bedste julegave jeg kunne få overhovedet :-)

Held og lykke til jeg andre som skal teste i resten af december.

 

Åh, hvor er det bare fantastisk :kuller Kæmpe stort tillykke, hvor er det bare dejligt for jer :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vil have rettet din testdag fra den 25. til den 20. så?

Ja tak :)

Jeg tester nu ikke før, at jeg evt. går markant over tid.

Jeg er ikke god til negative tests, så hellere lade være :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ja tak :)

Jeg tester nu ikke før, at jeg evt. går markant over tid.

Jeg er ikke god til negative tests, så hellere lade være :)

 

Du er sat på til den 20. i stedet :) Og ja, gør det du har det bedst med.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så fik jeg testet igen idag og min graviditettest var meget positiv jubbbbiiiii :-). Er bare så glad for at få vished, men ej hvor er jeg så glad og lykkelig. Det bobler inden i mig.

Det er den bedste julegave jeg kunne få overhovedet :-)

Held og lykke til jeg andre som skal teste i resten af december.

Stort tillykke - Jubiii!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så fik jeg testet igen idag og min graviditettest var meget positiv jubbbbiiiii :-). Er bare så glad for at få vished, men ej hvor er jeg så glad og lykkelig. Det bobler inden i mig.

Det er den bedste julegave jeg kunne få overhovedet :-)

Held og lykke til jeg andre som skal teste i resten af december.

 

Stort tillykke! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hej med jer

Så fik jeg testet igen idag og min graviditettest var meget positiv jubbbbiiiii :-). Er bare så glad for at få vished, men ej hvor er jeg så glad og lykkelig. Det bobler inden i mig.

Det er den bedste julegave jeg kunne få overhovedet :-)

Held og lykke til jeg andre som skal teste i resten af december.

Tillykke. Velkommen i august termin :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Mens til mig..

 

Øv nej :( Det er jeg ked af at høre :kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Stort tillykke - Jubiii!!

Mange tak

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke. Velkommen i august termin :loveshower

Mange tak og ja det bliver et august barn :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER