kejzer

teletubbies

20 indlæg i dette emne

Jeg havde ellers forsvoret at de skulle inden for mine døre, men når ens datter ser sådan her ud i hovedet

23uxu36.jpg

over et ½ min klip fra utube, og at de vidst nok lærer af det, så sku man måske overveje det alligevel.

Ligger nogen inde med en dvd de ikke bruger mere???

og hva har I af erfaringer/meninger med teletubbies?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

De koster kun omkring 50,- i føtex og bilka, vi har også kønt dem i Fleggaard når vi har været over grænsen :) Men vores kan vi nok ikke undvære :blush Dog er vi lidt mere på drømmehaven for tiden :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Herhjemme er teletubbies også et stort hit, Leo har faktisk set det inden sengetid i aften.

Selv er jeg ved at falde i søvn, og synes det er SÅ træls, at de altid alle 4 skal gøre det samme.

Men hvis Leo synes det er sjovt at se - so be it.

Så se at få købt nogle Teletubbie dvd'er i en fart :bunny

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Begge piger herhjemme har været / er totalt solgt i dem. Den store gider stadig se dem sammen med lillesøster.

Og ja, de er så billige at du kan finde dem i butikkerne til 29 / 49 kr - evt på nettet :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ungerne ELSKER det og mor her hader det - men når ungerne vågner kl. 5 lørdag morgen er det en super måde at parkere de små så jeg lige kan snuppe en time mere på sofaen ;)

Selv Xander på 6 kan finde på at sætte TT på hvis han er lidt syg eller har haft en stresset dag i skolen. Tror det er børns pendant til Paradise og Lærkevej. Noget som man ikke skal tænke til men som bare flimrer over skærmen ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mille elkede teletubbies i meget lang tid :loveshower Hun kunne sidde en hel dag og se dem på dvd´en, hvis hun altså fik lov <_< <_<

Hun har alle 4 som bamser med enten fjernsyn i eller en kan danse og en lyse osv osv, men de er dog pakket væk, da hun ikke legede med dem mere..

Hun har stadig de helt små bamser som sjældent kommer frem og bliver leget med, men vi må under ingen omstændigheder fjerne dem fra bamsehylden :P :P

Så her må man bestemt sige de har været et hit..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her kommer de overhovedet ikke indenfor mine døre, kan ikke ha det :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Spørger du mig så er de åndssvage og fjollede

Spørger du min datter på 16 mdr er de HELT fænomenale og fængslende! :D

Jeg havde ellers også forsvoret de ikke skulle ind her....det er de heller ikke endnu udover via pc'en hvor det er det eneste der kan fange Emilies opmærksomhed :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak for alle jeres kommentarer :) Det lader til at jeg vidst skal ha fat i de her "for forældre" skrækkelige tubbies :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mindre end 4 teletubbies dvd'er og har tænkt på at sælge en enkelt eller 2 af dem.

Send mig en PM hvis du er interesseret, så kan vi da finde ud af noget

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke mindre end 4 teletubbies dvd'er og har tænkt på at sælge en enkelt eller 2 af dem.

Send mig en PM hvis du er interesseret, så kan vi da finde ud af noget

PM sendt :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg hadede Teletubbies før jeg fik Alexander. Men jeg må sige at de er slet ikke så dumme endog. De er jo lette at forstå for børnene og med til at give tryghed og lærdom. Så jeg opfatter dem i dag som et stort hit :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mine unger var også vilde med dem, da de var mindre. Mor og far hader dem ;) Ungerne får dog ikke lov til at se dvd´er med dem mere, det er de blevet for store til nu ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Er det ikke lidt lige meget hvad det er de små ser - når det kører på repeat fordi ungen KUN vil se den samme DVD så synes jeg at mit hoved slår knuder lige meget om det er små robotter, Traktor Tom, Brum eller Teletubbiesmusik der kører.

Jeg sidder jo ikke og ser det sammen med dem, så det er kun musikken der sætter sig fast, og på det sidste er jeg begyndt at tænde radioen så snart ungerne er ude af døren for vi starter HVER morgen med Små robotter - og den sang er SÅ træls at gå og nynne det meste af dagen dry.gif

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Magnus har også set det rigtig meget, det er nu ikke så slemt mere, men det gør mig nu ikke så meget for gider ikke høre på dem.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg GLÆDER mig til alle mine børn er færdige med teletubbies. For så vil det være mig en udsøgt fornøjelse at trampe på dvd'erne. Nøj hvor er jeg træt af dem :lol :badgirl

Men ungerne elsker dem :loveshower <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Ha ha Mie... Jeg har det lige som dig med hensyn til Teletubbies, men har lige for 10 minutter siden bestilt en sampakning med 3 film til 99 kr. Så må vi se om det fanger Lærke lige så meget som det åbenbart har fanget Silke!:loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

JA kom også lige til at købe 3 dvd for en 100,- og Silke synes de er faaabelagtige, mens Mor sidder og krummer tæer, men nyder at se sin datters smil :loveshower

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh syntes virkelig også de er skrækkelige, så godt drømmehaven også kan bruges :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min datter elsker teletubbies... Jeg forstår hende ikke :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER