Mannie

Du ved du er gravid når...

107 indlæg i dette emne

Man igår fik flæskesteg og mæskede sig helt vildt i den fordi den var så lækker og i dag nærmest er ved at kaste op efter at have taget en bid til frokost...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

:lol Når du laver mad ved komfuret og skal til at passe på maven, fordi den bliver pludselig varm :-)

 

Når din kæreste er begyndt at hjælpe dig skubbende op af sengen når han se du kæmper dig op, uden du har sagt noget :rolleyes

 

Når du hver dag vågner halv fire om morgenen og føler dig udhvilet, kigger på uret og tænker bare naaaarj, og kan således vågne 5 gange mere inden det rent faktisk er tid til at stå op :blink 

 

Jeg kan desuden hoppe med på vognen med at blive helt trist eller kvalm over mad ude, som man bare slet ikke kan få ned :-/

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

:lol Når du laver mad ved komfuret og skal til at passe på maven, fordi den bliver pludselig varm :-)

 

Haha, denne her kan jeg være med på. 

Min mand og jeg kan heller ikke gå forbi hinanden i køkkenet mere, men den ene må gå ned i den ene ende af køkkenet, for at den anden kan komme forbi  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... du åbenbart ikke kan lide chokolade mere!! :boo

 

Forstår det slet ikke.. Kunne før spise en hel plade Marabou for mig selv i løbet af en dag.. Nu kan jeg nærmest ikke engang få et stykke ned... :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... du åbenbart ikke kan lide chokolade mere!! :boo

Forstår det slet ikke.. Kunne før spise en hel plade Marabou for mig selv i løbet af en dag.. Nu kan jeg nærmest ikke engang få et stykke ned... :blink

Bare rolig, det går over ;) Sådan havde jeg det de første 7 måneder af denne graviditet, nu er det intet problem mere!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kan kigge længe på sin mave bare fordi den bevæger sig.

Når man på en halv time kan få lyst til pandekager, suppe og makrelsalat

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Bare rolig, det går over ;) Sådan havde jeg det de første 7 måneder af denne graviditet, nu er det intet problem mere!

 

Håber du får ret :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

.. når det bliver en fast rutine at vågne kl. 5 med en blære, der er ved at springe og en mave der skriger på en rugbrødsmad! :mam  Og når du igen samme morgen vågner kl. 7:30 med samme problem... :blink <_<

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du har taget et koldt brusebad og har lyst til at gå tilbage under bruseren inden du er færdig med at tørre dig

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når dit bækken giver knæklyde når du drejer dig om natten, fra venstre side til højre side - og savner at ligge på mave og ryg!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Plus din ellers super gode hukommelse nu er PIST væk og du husker nada og nix længere

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når du begynder at flæbe over Navnesangen fra Kaj & Andrea... på job! Sgu godt, jeg snart har barsel :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når manden ikk vil sige at du er blevet tyk men bare går over til at købe light/ting med mindre fedt...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man sveder og bliver forpustet, bare ved tanken om at rydde op og gøre klar til skadedyrsbekæmpelse i morgen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puster og stønner og har taget 4 kolde bade på en dag...

Og en god nat er lig med 4 timers søvn i streg før du må op og tisse

OG når fødslen og smerten faktisk virker ret attraktiv frem for baby i maven :p

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ser småfed ud selvom man kun har taget 1/2 kg på!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ser småfed ud selvom man kun har taget 1/2 kg på!!!

 

Jep, det kan jeg godt genkende - 15+2 og minus 1 kg - og ligner en der er i 7 måned :oops

 

post-7808-0-46894600-1405114489_thumb.jp

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jep, det kan jeg godt genkende - 15+2 og minus 1 kg - og ligner en der er i 7 måned :oops

 

attachicon.gif15+2.jpg

Jep, det kan jeg godt genkende - 15+2 og minus 1 kg - og ligner en der er i 7 måned :oops

 

attachicon.gif15+2.jpg

Det er d en fin gravid mave, den der da ikke småfed ud!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man synes en 3D scanning er alletiders gaveide til svigermors fødselsdag ;)

Og manden øjeblikkeligt gennemskuer at det er fordi man selv vil, når man foreslår det :oops

Når man lige har spist men stadig er viiiildt sulten efter en makrelmad :blush

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man skal op og tisse adskillige gange om natten! :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kigger ind i køkkenskabet for at finde alternativer til det mad man ikke har lyst til, og får øje på kagecremen, som frister lidt mere end den planlagte aftensmad  :blush

Og derefter får øje på sovsen som også lokker mere. Med dét resultat at min mand nu er på vej ned for at købe kartofler, så jeg kan få sovs  :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kigger ind i køkkenskabet for at finde alternativer til det mad man ikke har lyst til, og får øje på kagecremen, som frister lidt mere end den planlagte aftensmad :blush

Og derefter får øje på sovsen som også lokker mere. Med dét resultat at min mand nu er på vej ned for at købe kartofler, så jeg kan få sovs :D

:D

(I det mindste ville du have kartofler til sovsen :lolhit)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man kigger ind i køkkenskabet for at finde alternativer til det mad man ikke har lyst til, og får øje på kagecremen, som frister lidt mere end den planlagte aftensmad :blush

Og derefter får øje på sovsen som også lokker mere. Med dét resultat at min mand nu er på vej ned for at købe kartofler, så jeg kan få sovs :D

Og det er ikke en gang sjovt, det med ikke at have lyst til maden.

I går havde jeg stået og lavet lækker morgenmad og frokost til mig selv, for så i det sekundt det skal indebors synes det er det klammeste i verden.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man står op og giver sig til at tude fordi dmi havde lovet regn, men solen skinner fra en skyfri himmel, og man bare ikke kan klare mere hedebølge...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

At man trækker ud efter det lille toilet besøg, vasker hænder og tænker.. Argh jeg skal tisse igen!

 

Årh det kender jeg alt for godt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER