Mannie

Du ved du er gravid når...

107 indlæg i dette emne

.. når man må skynde sig at stå af raceren og ned i grøften for at kaste op flere gange under træningsturene. Vil ikke give op, selvom jeg har de gener!  Har efterhånden gjort et par med-cykelryttere lidt forskrækkede..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Når man står op og giver sig til at tude fordi dmi havde lovet regn, men solen skinner fra en skyfri himmel, og man bare ikke kan klare mere hedebølge...

 

Åh ja - jeg er dog kun på tudegrænsen men hold nu op jeg er træt af den varme - gi os nu bare noget alm. kølig våd dansk sommer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man ligefrem er på grådens rand fordi ferien slutter lige om lidt :boo kan slet ikke overskue lange arbejdsdage uden mulighed for at tage time outs indimellem! Ingen mulighed for små spisetid mellem måltiderne (så kvalmen kan holdes for døren). For slet ikke at tale om at undvære Mie halve dage :( Puh det bliver hårdt!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man tænker at det er en super god idé at købe en pakke gifler på tilbud. Har aldrig kunne fordrage dem og nu elsker jeg dem?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

bygger rede og har lyst til at lave alt om i huset så det bliver babyklar  :7himmel

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man er ved og sprænge og får ondt i maven når man skal tisse helt vildt og man selvfølgelig kører i en bil hvor der er langt til toilettet!!! Av av av

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man lader benene lufttørre efter badet fordi der bare er aaalt for langt ned :lol

Når man shaver sig "down there" og ikke er sikker på om man fik det hele med :lolhit

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man overvejer hvilken hylde i køleskabet man kan klemme sig ind på :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når morgenkvalmen og trætheden kommer tilbage. Når man står og vasker op og er ved at få gennemblødt sit tøj, fordi maven er i vejen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder at græde, fordi man ikke har nogen kartofler. Og når man har så meget lyst til risengrød, at man køber risvælling, fylder det med vaniljesukker, spiser det og kaster op.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man begynder at græde, fordi man ikke har nogen kartofler. Og når man har så meget lyst til risengrød, at man køber risvælling, fylder det med vaniljesukker, spiser det og kaster op.

Jeg har nogle kartofler du kan få ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er da så frustrerende, og når man så endelig finder ud af hvad man vil ha, og får det bikset sammen kan man ikke spise det alligevel :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

ja det er da så frustrerende, og når man så endelig finder ud af hvad man vil ha, og får det bikset sammen kan man ikke spise det alligevel :)

 

Det kender jeg alt for godt. Synes faktisk det værste var den anden dag, hvor jeg virkelig ikke orkede at lave mad og derfor bestilte en gang sushi udefra. Da det så endelig kom, endte jeg med at smide over halvdelen af det ud, fordi jeg bare ikke kunne klare lugten. Det er godt nok den værste gang :( :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man føler sig virkelig besværlig, når man har sagt nej til samtlige foreslag der kommer om valg af aftensmad, fordi man bare ikke har lyst til noget særligt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man bliver nødt til at gå syg hjem fra skole fordi at man har glemt sin madpakke og er vildt sulten! :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har den vildeste lyst til and, frikadeller, leverpostej og fiskefilet... Og er vegetar :)

Når man tilsyneladende ikke engang kan gå gennem storcenteret længere uden at få grumme plukveer

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har den vildeste lyst til and, frikadeller, leverpostej og fiskefilet... Og er vegetar :)

...

Haha, ååhhhh sådan er jeg også så småt begyndt at få det :D Min mand venter bare på at jeg begynder at crave køb (og syltede ting, som jeg ellers hader!) :haha

Jeg har ikke fået den vildeste lyst til kød endnu, men jeg er da begyndt at kigge lidt lystent på fx parmaskinke, når en kollega spiser det, eller få lyst til (kød)burger når der kommer reklame for det på TV :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Haha, ååhhhh sådan er jeg også så småt begyndt at få det :D Min mand venter bare på at jeg begynder at crave køb (og syltede ting, som jeg ellers hader!) :haha

Jeg har ikke fået den vildeste lyst til kød endnu, men jeg er da begyndt at kigge lidt lystent på fx parmaskinke, når en kollega spiser det, eller få lyst til (kød)burger når der kommer reklame for det på TV :rolleyes

Ha ha ha, det er simpelthen så åndssvagt :D Jeg elsker at være vegetar og har ingen planer om at ændre på det, men de cravings der altså... Det var præcis det samme, da jeg var gravid med Aksel. Suk altså :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

... Når man ikke kan nå p-skiven!:D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

...når man vågner midt om natten, ved at man kaster lidt op i sin mund med et ætset spiserør til følge...

...når man skal have manden til at hjælpe til med at blive tør mellem tæerne efter bad!

...når fødderne gør ondt, når man står op, men resten af kroppen værker, når man sidder og ligger ned - oh fryd! :D

...når man skal skifte sengetøj - og den opgave føles så stor, at man er nødt til at indlægge en pause.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man spiser nachos til morgenmad og hele BK (i gravidforummet) giver én ret i at det er fuldstændigt normalt og en virkelig god idé :blink

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man spiser nachos til morgenmad og hele BK (i gravidforummet) giver én ret i at det er fuldstændigt normalt og en virkelig god idé :blink

:D :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man er lækker sulten, og tænker "hey lad mig koge et æg" :lol

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER