Mannie

Du ved du er gravid når...

107 indlæg i dette emne

Ha ha ha, det er simpelthen så åndssvagt :D Jeg elsker at være vegetar og har ingen planer om at ændre på det, men de cravings der altså... Det var præcis det samme, da jeg var gravid med Aksel. Suk altså :D

 

Det er simpelthen så dumt! :D

Jeg har heller ikke nogen planer om at ændre på det, men det er en vildt underlig fornemmelse lige pludseligt at tænke "uhhhh....!" om noget kød, når man normalt tænker "meh!" :rolleyes :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man spiser nachos til morgenmad og hele BK (i gravidforummet) giver én ret i at det er fuldstændigt normalt og en virkelig god idé :blink

Det kunne jeg såmænd sagtens finde på både at give dig ret i - og spise - selvom jeg ikke var gravid. Nachos er bare godt ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har den vildeste lyst til and, frikadeller, leverpostej og fiskefilet... Og er vegetar :)

r

Her var det fuldstændigt omvendt. Jeg elsker kød, men da jeg var gravid kunne jeg stort set ikke spise det.. kun grøntsager.. generelt kunne jeg intet spise de første 3.5 måneder, men blev stadig sulten og derefter dårlig da mit blodsukker jo faldt fuldstændig.. det savner jeg ikke!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Her var det fuldstændigt omvendt. Jeg elsker kød, men da jeg var gravid kunne jeg stort set ikke spise det.. kun grøntsager.. generelt kunne jeg intet spise de første 3.5 måneder, men blev stadig sulten og derefter dårlig da mit blodsukker jo faldt fuldstændig.. det savner jeg ikke!

Det er altså mærkeligt hvad der sådan sker under en graviditet. Jeg havde voldsom madlede de første 16-17 uger, hvor grønsager var det mest ulækre jeg kunne forestille mig.... Det giver jo ingen mening, når det normalt er det man primært lever af :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man sidder og spiser toast og synes at smøret smager SÅ lækkert for at pludselig ikke at kunne lide det mere og er ved at kaste op over det :puke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Når man har mere lyst til bacon end is selvom det er vildt varmt :D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER