Fru_Simonsen

Hvordan har i det? (symptomer)

305 indlæg i dette emne

Øv var ellers oppe på 6-8 dage imellem opkast. Da vi var til bryllup i lørdags gik det helt galt kastede op over 10 gange, kastede op i mandags også og igen i dag har jeg kastet op. Får sådan en klump i halsen som bare ikke vil går væk :-( nu kommer klumpen selv ved rugbrød og ved mange andre ting. Troede det ville gå helt væk snart.

:kram

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

ENDELIG TØR JEG SKRIVE HERINDE IGEN :yay

Den der ikke ved det, så fik vi en risikovurdering til NF på 1:75 for Downs. Fik lavet moderkagebiopsi i mandags, svar kom i går, men har først turde tro på det i dag efter vi har talt med lægen: vi venter en SUND og RASK og LEVEDYGTIG

BABY :kuller :P

Selvom vi har alle muligheder, så har vi fortsat valgt IKKE at få kønnet atvide :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Åh ønskebebs hvor er det vidunderligt at hører at baby er sund og rask :-D stort stort tillykke

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tillykke ønskebebs!! :-D

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Aiiiii... tillykke!!!!!!!!!!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Det er så fantastisk, nu slapper vi af og nyder det... Eller det vil sige lige i aften, der nyder jeg det knap så meget, jeg har den vildest kvalme, kaster op og er maks hormonella, på den belastende måde :gal :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Tak piger :loveshower

Det er så fantastisk, nu slapper vi af og nyder det... Eller det vil sige lige i aften, der nyder jeg det knap så meget, jeg har den vildest kvalme, kaster op og er maks hormonella, på den belastende måde :gal :rolleyes

 

:kram

 

Håber du har en bedre dag i dag :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke konstant kvalme mere :yay

 

Jeg får kun kvalme, hvis jeg ikke får spist jævnligt - SÅ skønt!

 

Generelt synes jeg faktisk, at jeg er nået dertil, hvor jeg nyder min graviditet rigtigt :loveshower Jeg er lidt mindre træt, eller i hvert fald knap så udmattet lige nu. Madlede har jeg stadig overfor nogle ting, men det kan håndteres.

 

Elsker at maven er blevet rundere og nu ser gravid ud, især i det rette tøj :kuller ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har ikke konstant kvalme mere :yay

Jeg får kun kvalme, hvis jeg ikke får spist jævnligt - SÅ skønt!

Generelt synes jeg faktisk, at jeg er nået dertil, hvor jeg nyder min graviditet rigtigt :loveshower Jeg er lidt mindre træt, eller i hvert fald knap så udmattet lige nu. Madlede har jeg stadig overfor nogle ting, men det kan håndteres.

Elsker at maven er blevet rundere og nu ser gravid ud, især i det rette tøj :kuller ;)

Du har også en fin rund mave udfra, hvad jeg kunne se :) Man kan ikke se det ordentligt på mig endnu ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at spise Kinder mælkesnitte i stakkevis her kl 23 om aftenen

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har lyst til at spise Kinder mælkesnitte i stakkevis her kl 23 om aftenen Frygteligt!

 

Mmmm...mælkesnitte....*savle savle*

Det lyder yderst fornuftigt i mine øre og jeg kunne godt være med i en smovse-mælkesnitte-date hvis du mangler selskab ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Mmmm...mælkesnitte....*savle savle*

Det lyder yderst fornuftigt i mine øre og jeg kunne godt være med i en smovse-mælkesnitte-date hvis du mangler selskab ;)

 

Puha, jeg springer over :D

 

Jeg vil hellere have chips og dip lige nu :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Puha, jeg springer over :D

Jeg vil hellere have chips og dip lige nu :rolleyes

Jeg kunne sagtens spise begge dele

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Uuuhh, jeg synes jeg har så mange ligamentsmerter :( Det føles ligesom knive i hele lysken, og jeg har "døjet" med det i 2-3 uger nu... Det synes jeg ellers ikke jeg har gjort de andre gange..

 

Jeg er også begyndt at have lidt uro i benene. Det har jeg haft alle de andre gange også- bare ikke så tidligt i graviditeten.

Og jeg er begyndt at døje med mit bækken. Over middagstid hver dag, så er knoglerne ligsom bare trætte og begynder at gøre ondt og værke både foran og bagtil.

 

Sikke jeg piver :D haha.. Det er nu ikke noget der sådan tager det daglige humør fra mig, men det er en lille gene som jeg lige skal vænne mig til, tror jeg...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det nogenlunde men psyken tjah... og har temmelig smerte fulde hæmorider. .. av for den da...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har det fint, men er begyndt at døje lidt med lænden nu....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det ret godt, men har fået ondt i lænden af vores seng - den er gammel og trænger virkelig til at blive udskiftet, selvom vi har brugt mange penge på en lækker memory topmadras, kan den ikke længere kompensere for den dårlige 10 år+ gamle seng - må nok hellere få købt os en ny nu vi alligevel har udskiftet alt andet i soveværelset

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har det også stadig godt.

Jeg cykler 10 km i alt til og fra arbejde og går turer med vores hund - men kan godt mærke, at det er ved at være hårdt og det trækker lidt i lysken, når jeg bliver presset. Skal have hørt lægen næste uge til 2. graviditet undersøgelse, om jeg skal passe mere på ...

Tror på at let bevægelse og motion er forbyggende for smerter, så vil helst fortsætte som jeg gør ... men til en vis grænse ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kan nu tilføje kramper i benet om natten og næseblod 2-3 gange om ugen til symptomlisten ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os døjet med krampe i benene men det kommer og går i perioder heldigvis. :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer som oplever meget udflåd i perioder, hvor man lige kan mærke det siver ud i trusseindlægget?

Synes jeg oplever det mere nu end hidtil....men det kommer og går :-)

Bare træls og gå og føle sig våd sys jeg....;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer som oplever meget udflåd i perioder, hvor man lige kan mærke det siver ud i trusseindlægget?

Synes jeg oplever det mere nu end hidtil....men det kommer og går :-)

Bare træls og gå og føle sig våd sys jeg....;-)

Ja jeg har det på samme måde.. Synes det er mega træls men sådan er det nok bare :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nogen af jer som oplever meget udflåd i perioder, hvor man lige kan mærke det siver ud i trusseindlægget?

Synes jeg oplever det mere nu end hidtil....men det kommer og går :-)

Bare træls og gå og føle sig våd sys jeg....;-)

Kender det så udemærket, har gået med bind i et par måneder nu pga. jeg ikke synes trusseindlæg kan suge nok - vildt frustrerende.

 

 

ØV har fået vand i hænder/fingre og fødder/tæer over de sidste par dage, og har nu virkelige tykke fingre og tæer som gør ondt og er ømme - hold nu op og fald ned igen, orker da ikke hvis kroppe skal til og te sig nu der er så kort tid tilbage - og det dumme vand har også givet en vægtstigning på 2,5 kg siden søndag - det er fandeme vildt når jeg ellers kun havde taget 4,5 kg på  :(  :blink  :wacko  

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender det så udemærket, har gået med bind i et par måneder nu pga. jeg ikke synes trusseindlæg kan suge nok - vildt frustrerende.

ØV har fået vand i hænder/fingre og fødder/tæer over de sidste par dage, og har nu virkelige tykke fingre og tæer som gør ondt og er ømme - hold nu op og fald ned igen, orker da ikke hvis kroppe skal til og te sig nu der er så kort tid tilbage - og det dumme vand har også givet en vægtstigning på 2,5 kg siden søndag - det er fandeme vildt når jeg ellers kun havde taget 4,5 kg på :( :blink :wacko

Husk at holde øje med den vægtstigning- det kan være tegn på svagerskabsforgiftning :kram2

Det lyder lidt vildt, men vand i kroppen plus de små tager også på, så det behøver ikke være skidt.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Husk at holde øje med den vægtstigning- det kan være tegn på svagerskabsforgiftning :kram2

Det lyder lidt vildt, men vand i kroppen plus de små tager også på, så det behøver ikke være skidt.

 

Min mor blev også bekymret (hun er uddannet apoteker, sygehjælper, sygeplejeske samt lægesekretær) og sagde jeg skulle holde øje og ellers tage til læge - har aftalt med min mand at stiger den fortsat i weekenden og hæver mine fingre og tæer mere op tager jeg til læge mandag morgen - skal til jordemoder fredag i næste uge men vil ikke vente så længe hvis det er en svangerskabsforgiftning. + det da virkelig gør avs i de fingre og tæer. 

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER