Fru_Simonsen

Hvordan har i det? (symptomer)

305 indlæg i dette emne

:kram2 x 10 TUSIND tak fordi du tog dig tid til det lange indlæg for at støtte mig! Kæft, du rammer hovedet på sømmet :O

Jeg vil lige tage en snak med manden - trænger til at vende nogle ting og han er god til at sætte i perspektiv og så gå i seng og håbe på en god nat. Så må vi se i morgen tidlig. Har max dårlig samvittighed over arbejdet, fordi jeg længe har været umotiveret og nu endelig har nogle ting, der SKAL laves <_<

Igen tusind tak for dine ord - de sætter tanker i gang.

Nu håber jeg altså ikke du får dårlig samvittighed.. For det er slet ikke tænkt sådan, jeg vil frem til, at det er okay at have det dårligt og have ondt af sig selv :) Kan godt se, at det vist blev lidt rodet :oops

Snak med manden og se på dagsformen i morgen- og lad arbejde være arbejde :kiss De skal nok klare det uden dig ;)

Sender masser af god sovekarma i din retning :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Jeg er glad for, at jeg ikke er jeanspige, men primært bruger leggings og lign. :P Har et par jeggings, som strammede i weekenden ;) Så dem

Kommer jeg vist ikke i foreløbig :D

Jeg har også jeggings/leggings - men i denim materiale. Det gør det desværre ikke bedre ...

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg har også jeggings/leggings - men i denim materiale. Det gør det desværre ikke bedre ...

Det er også sådan er par jeg har kapituleret overfor :) Vi er lige langt, 7+5 :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Hvordan går det med dig, Tumlepigen? :kram2

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Nu håber jeg altså ikke du får dårlig samvittighed.. For det er slet ikke tænkt sådan, jeg vil frem til, at det er okay at have det dårligt og have ondt af sig selv :) Kan godt se, at det vist blev lidt rodet :oops

Snak med manden og se på dagsformen i morgen- og lad arbejde være arbejde :kiss De skal nok klare det uden dig ;)

Sender masser af god sovekarma i din retning :kram2

 

Jeg kan sagtens selv klare den dårlige samvittighed ;) Så det skal du ikke tænke på. Jeg mente blot, at dit indlæg genopfriskede tanker om, at arbejde ikke er alt og når man er syg, er man syg. Jeg har bare svært ved at melde mig syg medmindre jeg nærmest ikke kan stå på benene.

 

Hvordan går det med dig, Tumlepigen? :kram2

Hvor er du sød at spørge :kiss

Jeg har sovet udmærket og troede, at jeg havde det ok, men så løste det sig selv om jeg skulle blive hjemme eller ej. Jeg har fået dårlig mave, så ligger nu og putter i sengen og prøver at få lidt mad ned uden for store protester fra maven. Føler mig HELT flad!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os dårlig mave og prøver at få lidt mad ned inden lægebesøg om en time....

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Har os dårlig mave og prøver at få lidt mad ned inden lægebesøg om en time....

Går det bedre med din mave? Og hvordan gik lægebesøget?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er bedre men kniber med appetitten idag....men det går med masser af afslapning :-)

Lægebesøget gik fint...men blodprøverne ku han ik tage pga. mine blodårer så skal ha dem taget i morgen på sygehuset :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Min mave er bedre men kniber med appetitten idag....men det går med masser af afslapning :-)

Lægebesøget gik fint...men blodprøverne ku han ik tage pga. mine blodårer så skal ha dem taget i morgen på sygehuset :-)

 

Godt det går bedre med maven! Det gør det også her.

 

Håber blodprøven gik fint - jeg har også været afsted til morgen.

 

Som sagt er min mave i bedre, men har alligevel taget en sygedag mere for at være sikker. Er godt nok også noget flad efter at have afleveret og været til blodprøve, så det er skønt at kunne sidde på sofaen og slappe af. Vægten er gået 2 kg ned fra mandag morgen til i morges :O Det er jo helt sikkert pga. mavevirusen og manglende indtag af mad, men det er godt nok sindssygt så hurtigt det går.

 

Hvordan går det med jer andre december-termins-mødre?

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes fik overstået blodprøverne idag...dog os med lidt besvær men ikke nær den smerte som igår...puha :-)

Begrænset kvalme indtil nu så har en god dag indtil videre og har købt hindbærsnitter ved bageren som min mand og jeg skal have når han kommer hjem ;-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Yes fik overstået blodprøverne idag...dog os med lidt besvær men ikke nær den smerte som igår...puha :-)

Begrænset kvalme indtil nu så har en god dag indtil videre og har købt hindbærsnitter ved bageren som min mand og jeg skal have når han kommer hjem ;-)

:yay ikke dårligt.

Dejligt det er overstået med blodprøven :super

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TØRSTIG! Siden søndag har jeg nærmest haft en svamp i munden, jeg føler mig tørstig konstant. Havde det også med M., så betragter det som normalt ;) Spurgte hos lægen da jeg fik taget blodprøve i går, de havde skrevet det ned dengang med M., så jeg må bare drikke løs. Isterninger er min nye ven :P Har kværnet 1 pakke dagligt mandag og tirsdag :D Det er da ikke det værste at smide i hovedet :P

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg er TØRSTIG! Siden søndag har jeg nærmest haft en svamp i munden, jeg føler mig tørstig konstant. Havde det også med M., så betragter det som normalt ;) Spurgte hos lægen da jeg fik taget blodprøve i går, de havde skrevet det ned dengang med M., så jeg må bare drikke løs. Isterninger er min nye ven :P Har kværnet 1 pakke dagligt mandag og tirsdag :D Det er da ikke det værste at smide i hovedet :P

Vildt med isterning-craving :D Godt du går hjemme, så du kan have dem indenfor rækkevidde ;)

 

Jeg kan næsten ikke drikke vand efter mave-halløj i går <_< Så søger gerne inspiration til alternativer!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Vildt med isterning-craving :D Godt du går hjemme, så du kan have dem indenfor rækkevidde ;)

Jeg kan næsten ikke drikke vand efter mave-halløj i går <_< Så søger gerne inspiration til alternativer!

Når jeg kommer retur på job er det hurra for isterningemaskinen :super :D De er seriøst min redning.. Aner ikke hvad jeg gør til konfirmation i morgen :blink Håber de er gode til at komme med frisk, kold vand- og at det ikke lugter :rolleyes

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig som plejer at sove igennem om natten og som nu sover uroligt og nogen gange vågner?

I nat vågnede jeg kvart i 4 og skulle tisse det er yderst sjælden jeg ska det om natten....

Derefter havde jeg bare uro i kroppen og vågnede så lidt senere grundet luft der trykkede i den ene side af maven/underlivet...og jeg ku ik komme af med det sådan lige...

Trøster mig med det må være fordi der sker noget derinde :-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Andre end mig som plejer at sove igennem om natten og som nu sover uroligt og nogen gange vågner?

I nat vågnede jeg kvart i 4 og skulle tisse det er yderst sjælden jeg ska det om natten....

Derefter havde jeg bare uro i kroppen og vågnede så lidt senere grundet luft der trykkede i den ene side af maven/underlivet...og jeg ku ik komme af med det sådan lige...

Trøster mig med det må være fordi der sker noget derinde :-)

Før jeg blev gravid sov jeg stort hele natten - det kunne da ske, at jeg lige skulle op og tisse engang i mellem ...

Nu er jeg i hvert fald oppe og tisse 1 gang om natten - nogle nætter kan det være hele 3 gange, at jeg vågner og skal tisse. Var til 1. lægebesøg i dag, men havde heldigvis ikke blærebetændelse. :)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg sover også rigtig dårligt om natten og vågner så let som ingenting :( og det hjælper ikke på det, at jeg har en hund på 7 mdr som ikke helt kan holde sig hele natten og derfor skal ud for at tisse :(

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågner også alt for tidligt og skal på wc, for så ikke at kunne sove igen.

Kender også til luft i maven.. Min kæreste har været meget imponeret af min 'graviditetsmave' selv om jeg kun er i 9. Uge - liiiiiidt pinligt at informere om, at det primært er luft og væske, da han stolt stod og begyndte at kærtegnets babymaven ;)

På mig hjælper det mod luften med en øvelse jeg har lært til yoga, hvor man ligger på ryggen, og først trækker det højre knæ op mod hovedet, lægger benet ned igen og trækker det venstre knæ mod hovedet, derefter benet ned igen og til sidst begge knæ op mod hovedet inden benene lægges ned igen.

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg vågner også alt for tidligt og skal på wc, for så ikke at kunne sove igen.

Kender også til luft i maven.. Min kæreste har været meget imponeret af min 'graviditetsmave' selv om jeg kun er i 9. Uge - liiiiiidt pinligt at informere om, at det primært er luft og væske, da han stolt stod og begyndte at kærtegnets babymaven ;)

På mig hjælper det mod luften med en øvelse jeg har lært til yoga, hvor man ligger på ryggen, og først trækker det højre knæ op mod hovedet, lægger benet ned igen og trækker det venstre knæ mod hovedet, derefter benet ned igen og til sidst begge knæ op mod hovedet inden benene lægges ned igen.

Den øvelse vil jeg prøve næste gang jeg oplever det luft der i klemme...:-)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en periode, hvor jeg havde meget svært ved at falde i søvn igen. Det går meget bedre for tiden :)

Håber det snart hår fremad for jer andre også. Nattesøvn er altafgørende!

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender alt til den dårlige nattesøvn <_< Har dog sovet super godt natten til i dag, har dog haft så meget kvalme, at jeg har kastet op 3 gange!! Godt vi sov længe til 7.30 ;)

Er godt nok spændt på, at kvalmen forsvinder igen, eller om den er kommet for at blive i denne styrke..

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Jeg havde også en periode, hvor jeg havde meget svært ved at falde i søvn igen. Det går meget bedre for tiden :)

Håber det snart hår fremad for jer andre også. Nattesøvn er altafgørende!

Knap havde jeg skrevet det før jeg har haft en nat, hvor jeg ikke kunne sove fra 4.30 <_<

Synes dog ikke, at jeg er SÅ træt lige nu - en lille smule bedring?!?!? :unsure Lige nu er kvalmen heller ikke vildt slem. Det kunne sgu være dejligt med lidt bedring og måske lidt overskud :O

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Kender alt til den dårlige nattesøvn <_< Har dog sovet super godt natten til i dag, har dog haft så meget kvalme, at jeg har kastet op 3 gange!! Godt vi sov længe til 7.30 ;)

Er godt nok spændt på, at kvalmen forsvinder igen, eller om den er kommet for at blive i denne styrke..

Øh, sikke en skod-god nat :D

Håber virkelig ikke, at du skal kæmpe med kvalme og opkast hele graviditeten igen! Senest omkring uge 12 bliver det bedre - aftale? ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Øh, sikke en skod-god nat :D

Håber virkelig ikke, at du skal kæmpe med kvalme og opkast hele graviditeten igen! Senest omkring uge 12 bliver det bedre - aftale? ;)

Done deal :D

Jeg tror faktisk det er trætheden der giver mig kvalmen :unsure Og det giver ingen mening når jeg siger, jeg har sovet godt- men har haft en stort søvnunderskud, plus træthed og den der sære energiforladthed, så håber det er derfor ;)

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Annonce ♥

Knap havde jeg skrevet det før jeg har haft en nat, hvor jeg ikke kunne sove fra 4.30 <_<

Synes dog ikke, at jeg er SÅ træt lige nu - en lille smule bedring?!?!? :unsure Lige nu er kvalmen heller ikke vildt slem. Det kunne sgu være dejligt med lidt bedring og måske lidt overskud :O

Sært :huh Men fedt med bedring :yay

Del dette indlæg


Link to post
Share on other sites

Log ind for at besvare

Folk bliver vildt glade for svar!

Ikke medlem endnu?

Opret dig gerne. Det er gratis og tager 10 sekunder.


OPRET NY GRATIS MEDLEMSPROFIL

Allerede medlem?

Du kan med fordel logge ind.


LOG IND HER